Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: app - 11.08.13 - klo:10:45
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 11.08.13 - klo:10:38
(Eilen)

Eka päivä uudella R6R:llä. Paras sana kuvaamaan kokemusta on OUTOA! Ero apriliaan oli paljon järkyttävämpi kuin luulin. Mitään ei tapahdu alle 10000 rpm. Ajoasento ei istunut vielä käteen ja en saanut oikein millään tukea tankista. Minkä vuoksi mutkanopeudet olivat jopa alhaisempia kuin aprilialla. Kävi vähän päinvastoin mitä kuvittelin; suoranopeudet kasvoivat ja mutkanopeudet hidastuivat.

1:30 jäi parhaaksi räpellykseksi... Onhan tuossa potentiaalia mutta ei ole mikään itsestäänselviö paukutella 1:25 aikoja kuussatkulla  ajelu_1

Ei itsestääselvyys, mutta menee varmasti, kun 1.35 tais tulla testatessa jo pelkällä nelosvaihteella, kun ei taipunut jalka alussa vaihdevivulle, jos en väärin muista  :D

Joo muistat oikein... en ollut edes istunutkaan pyörän päällä ennen ekaa settiä (virhe) niin huomasin ilokseni että vaihdevipu oli niin ylhäällä etten saanut pienempää pesään kun joutui nostamaan jalkaa niin paljon tapilta.  :D

app

11.08.13 - klo:10:56 #1891 Viimeisin muokkaus: 11.08.13 - klo:10:58 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 10.08.13 - klo:21:32
Jahas taas ollaan varikolla. Tuli avattua vähän liikaa viimeisellä kierroksella kahvilasta lähtiessä.
Hisider heitti satulasta.
Onneksi on kunnon suojat! Lonkka sai kovan tällin ja kuvattiin, mut ei löytynyt murtumaa. Samoin kyynärpää sattu mut ei murtumaa siinäkään.
.

Itse e en pysty tällä puhelimella kirjoittamaan tuon orgin sivustolle. Mutta toivottavasti joku välittää kiitokset jos ei Heli? Satu lukemaan tätä.

Kiitokset siis siitä että pakkasitte tavarat kyytiin, itse en pystyis vielkään, sen verran on äijä jäykäsdä kunnossa .

Hyvä että ei pahempaa vammaa. Olin katsomossa, ja katsoin toiseen suuntaan, kun kuului kova rysäys, ja alussa tilanne oli aika vaarallinen, kun muutakin liikennettä tuli takaa, ja siinä kohtaa hankala paikka väistää. Ilmat taisi lähteä aika huolella äjästä, sen verran kauan otit lukua siinä. Mulla kesäkuussa saman kaltainen tilanne. Muutama minuutti kesti, ennen kun alkoi jalat kantaa.

Kova tälli varmasti. Onneks mopokin taisi säästyä isommilta vaurioilta. Voltinhan tuokin oli heittänyt, kun katteet päältä rikki ja naarmuilla, ja oikean puolen klipari taittunut.

murmela

Tein enkan tänäänkin kolmannessa setissä, tosin kierroksella 5 tällä kertaa. Noin 113 kmh vauhtia kun alastaron nelosmutkassa rata loppuu ja (nurtsi/)hiekka alkaa. Aikaisempi ennätys oli muistaakseni 90 kmh.
Siin vaihees ku piti jarruttaa, niin sohlasin kaasua auki 10%. Se riitti sisääntulossa puskemaan linjan niin leveeks, ett ei toivoakaan seivaamisesta mun käsillä. Onneksi herra Tupala pitää hyvää huolta myöskin turva-alueista, joten vedin takajarru pohjassa tasaisella pehmeällä hiekalla 125 metriä ilman ongelmia.

Viidennessä ja viimeisessä setissä pääsin just kierroksella 8 vauhtiin, mut sit tuli härdelli eteen jossa oli yksi suora-availija ja kaks tai kolme kuskia jotka ei osannu ohittaa vaan häröili eestaas siinä peesissä. Keskittyminen omaan tekemiseen herpaantu siinä vaiheessa ja päivän parhaaks jäi 28.454 kun tavote oli alle 28.

Päivän optimi oli 25.876. Joten 27 ois ollu helppo yhellä ehjällä kierroksella. Ykkösmutkan jarrussa löysää 0.3 s. Kolmosen jarrussa 0.4 s. Vauhtivasurin jarrussa 0.3 s. Loppupätkällä kikka-kahvila-avaus 1.2 sekunttia.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

TuplaRR

Noniin, elikkäs elämäni kolmas ratapäivä on takana ja se tuli vietettyä Alastarolla (toinen kerta). Enkat paukkuivat kuten arvata saattaakin tällä rata kokemuksella.  :D

1.39.03 -> 1.34.80

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.08.13 - klo:23:19

Siin vaihees ku piti jarruttaa, niin sohlasin kaasua auki 10%. Se riitti sisääntulossa puskemaan linjan niin leveeks, ett ei toivoakaan seivaamisesta mun käsillä. Onneksi herra Tupala pitää hyvää huolta myöskin turva-alueista, joten vedin takajarru pohjassa tasaisella pehmeällä hiekalla 125 metriä ilman ongelmia.

Mitäs menit mun mopolla suhaileen. Virus  näköjään tarttunut. Kiloseen kun kohta vaihdat, saat heittoistuimen kaupan päälle  :D.

murmela

Dodii, tuijottelin taas käppyröitä, ja ny on erittäin selkeetä mistä mä otan sekunnin pari pois mun ajasta alastarolla ens viikonloppuna. Eli enää puuttuu se toteutus. Täss on ny 4,5 vuorokautta aikaa ladata semmoset mämmit lautaselle ett oksat pois. Toivottavasti ilmat suosii, ett pääsee sit purkaa latinkii.
On se kyl kiva ku voi aina datasta tuijotella mikä o ajossa vikana.  :-*
Nii ei jää epäselväks, ja kaihertaan mieltä.

Loppukevennyksenä viel Longitudinal-G-käppyrä eiliseltä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.08.13 - klo:20:33
Dodii, tuijottelin taas käppyröitä, ja ny on erittäin selkeetä mistä mä otan sekunnin pari pois mun ajasta alastarolla ens viikonloppuna. Eli enää puuttuu se toteutus. Täss on ny 4,5 vuorokautta aikaa ladata semmoset mämmit lautaselle ett oksat pois. Toivottavasti ilmat suosii, ett pääsee sit purkaa latinkii.
On se kyl kiva ku voi aina datasta tuijotella mikä o ajossa vikana.  :-*
Nii ei jää epäselväks, ja kaihertaan mieltä.

Loppukevennyksenä viel Longitudinal-G-käppyrä eiliseltä.

Mä en aja tällä olkapäällä kun keskihitaassa muutaman setin molempina päivinä, ja toisenakin vaan, jos ei heti  kipeydy.

Katsotaan huomenna kun tulen Turkuun noita rungonsuojia ja muita härpäkehommia, niin vastavuoroisresti saat pitää puheesi, ja ajaa sinne 1.24 puolelle. Tai ainakin yrittää.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 12.08.13 - klo:22:06
Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.08.13 - klo:20:33
Dodii, tuijottelin taas käppyröitä, ja ny on erittäin selkeetä mistä mä otan sekunnin pari pois mun ajasta alastarolla ens viikonloppuna. Eli enää puuttuu se toteutus. Täss on ny 4,5 vuorokautta aikaa ladata semmoset mämmit lautaselle ett oksat pois. Toivottavasti ilmat suosii, ett pääsee sit purkaa latinkii.
On se kyl kiva ku voi aina datasta tuijotella mikä o ajossa vikana.  :-*
Nii ei jää epäselväks, ja kaihertaan mieltä.

Loppukevennyksenä viel Longitudinal-G-käppyrä eiliseltä.

Mä en aja tällä olkapäällä kun keskihitaassa muutaman setin molempina päivinä, ja toisenakin vaan, jos ei heti  kipeydy.

Katsotaan huomenna kun tulen Turkuun noita rungonsuojia ja muita härpäkehommia, niin vastavuoroisresti saat pitää puheesi, ja ajaa sinne 1.24 puolelle. Tai ainakin yrittää.

Ai pärkkele. Tossa täytyy ladata mämmiä jo kahelle lautaselle. Täytyypä heti tutkia myös noita bimmerin loggerin datoja.  :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.08.13 - klo:22:19

Ai pärkkele. Tossa täytyy ladata mämmiä jo kahelle lautaselle. Täytyypä heti tutkia myös noita bimmerin loggerin datoja.  :o

Ja muistat ottaa hiilaripitoista evästä mukaan, niin ettei rupee näkyyn rata kahtena taas. Krossia ehtii ajamaan sit erikseen :P

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 12.08.13 - klo:23:06
Ja muistat ottaa hiilaripitoista evästä mukaan, niin ettei rupee näkyyn rata kahtena taas. Krossia ehtii ajamaan sit erikseen :P

Maltoo + 50% appelsiinimehua + 50% vettä. Kelpuutatko?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.08.13 - klo:23:21
Lainaus käyttäjältä: app - 12.08.13 - klo:23:06
Ja muistat ottaa hiilaripitoista evästä mukaan, niin ettei rupee näkyyn rata kahtena taas. Krossia ehtii ajamaan sit erikseen :P

Maltoo + 50% appelsiinimehua + 50% vettä. Kelpuutatko?

Joo. ½ Litraa vettä + ½ litraa appelsiinimehua +50 g maltoo. Siinä juoma jolla voi vaikka juosta 24 h. Sopivasti mono- ja polysakkarideja. Loppusilauksena 1 g suolaa, ja oikeeta suolaa, eikä mineraali.

murmela

Onks tääl mitää fotosop-triidii?
Gimpistä nupit kaakkoon.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Wper

Tänään kävin kemorassa testaamassa meetvurstin slickiä. Racetek k2. Tähän asti kun en oo uutta rengasta päässyt vielä ajamaan vaan noilla käytetyillä dunlopeilla oon tähän asti ajanut. Niin oli varsin mielenkiintosta päästä koittamaan. Ensimmäisenä huomasin et nyt pyörän takapää tuntui herkemmältä/pintakovalta verrattuna aikaisempaan. Hyvin tuntuu kääntyvän myös. Avauksissa koitin piiskata reilummin, enkä saanut sitä luistamaan. Mopon keulimaan kylläkin. Aika lähelle omaa parasta aikaa pääsin. 1.14.1. Kunnes  meinas mopo karata alta 1mutkassa.. lähdin taittamaan kaiteen vierestä kohti mutkaa ja perä lähti aika reippaaseen luistoon mutkaan sisään mentäessä. Sain kuitenki pidettyä pyörän radalla ja pystyssäkin vielä. Samalta ringiltä varikolle ja kävellen tutkimaan rataa 1 mutkasta, kumia näytti olevan reilusti radassa. Enkä muuta syytä keksi kun että rata oli likainen. Tänään olin kemorassa pari tuntia ja kolme pyörää kävi nutullaan. Reilu viikon päästä siellä kiertää taas kuplat, fiatit ja muut roskakorit jokkiskisassa... joten te jotka ootte orgin päiville kemoraan menossa niin olkaahan tarkkana radan kunnon kanssa. Ite aion ajaa kauden loput ajot jossain muualla kun kemorassa! ! Ugh! Olen puhunut.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Wper - 13.08.13 - klo:23:20
Ite aion ajaa kauden loput ajot jossain muualla kun kemorassa! ! Ugh! Olen puhunut.

Ei muuten onnistu. Pakko päästä samaan aikaan radalle. Revanssin mahdollisuus täytyy aina antaa.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

marko_

Missä kaikki on???

Powered by EzPortal