Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 16.12.13 - klo:20:45
Tänään tehtyä: Jarru remonttia mopon kuljetuskalustoon. Melkein tuli siihenkin Brempoa, mutta viime metreillä motonetin halvimmat osat kiilas edelle. :D  Rempan jälkeen sillä jarruttelee jo ihan ilokseenkin, eli jos näette punaisen Viton, joka tientukkona  jarruttelee erikoisen tiheään, niin se olen minä!
Työkin sujui mallikkaasti, kaveri teki ja minä höpisin...
Mitäs ne uudet levyt maksoi?

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: app - 16.12.13 - klo:23:59
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 16.12.13 - klo:20:45
Tänään tehtyä: Jarru remonttia mopon kuljetuskalustoon. Melkein tuli siihenkin Brempoa, mutta viime metreillä motonetin halvimmat osat kiilas edelle. :D  Rempan jälkeen sillä jarruttelee jo ihan ilokseenkin, eli jos näette punaisen Viton, joka tientukkona  jarruttelee erikoisen tiheään, niin se olen minä!
Työkin sujui mallikkaasti, kaveri teki ja minä höpisin...
Mitäs ne uudet levyt maksoi?
Levyt noin 35€ kappale. Painavat kuin synti, eli rauta on halpaa!
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

app

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 17.12.13 - klo:06:25
Lainaus käyttäjältä: app - 16.12.13 - klo:23:59
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 16.12.13 - klo:20:45
Tänään tehtyä: Jarru remonttia mopon kuljetuskalustoon. Melkein tuli siihenkin Brempoa, mutta viime metreillä motonetin halvimmat osat kiilas edelle. :D  Rempan jälkeen sillä jarruttelee jo ihan ilokseenkin, eli jos näette punaisen Viton, joka tientukkona  jarruttelee erikoisen tiheään, niin se olen minä!
Työkin sujui mallikkaasti, kaveri teki ja minä höpisin...
Mitäs ne uudet levyt maksoi?
Levyt noin 35€ kappale. Painavat kuin synti, eli rauta on halpaa!
Kamala hinta. Onneks nää mopon osat on halvempia.

app

No niin; tänään sain taas luvan aloittaa pyöräilyn. Maasturissa on jo nastat alla, ja huomenna heti ensimmäinen maantielenkki sillä.
Kevyillä käsipainoilla saan myös alkaa harjoittamaan kättä, lukuunottamatta olkapään vipunostoja.
Solisluun pää näytti olevan edelleen samassa kohtaa, mikä on hyvä juttu, ja ehkä tammikuun lopussa, seuraavan kontrollin jälkeen, saan luvan alkaa soutamaankin.

Nitrous

Tänään sai varmistuksen siihen, että tallilla olevasta epämääräisestä läjästä metallia ja muovia syntyy sittenkin design-huonekalun sijasta moottoripyörä. :)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

marko_

Tänään oli Öhlinssin vuoro purkautua


jarska

Tänään kuulin kolinaa tallin/korjaamon puolelta.
Menin varovasti kurkkimaan ja näin sinne ilmestyneen ison kasan pikku-jarskan nimellä varustettuja paketteja.
En millään malttanut odottaa aattoon vaan avasin yhden..vain yhden, suuren ja jännittävän paketin:

slowrider

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.12.13 - klo:20:53
Tänään kuulin kolinaa tallin/korjaamon puolelta.
Menin varovasti kurkkimaan ja näin sinne ilmestyneen ison kasan pikku-jarskan nimellä varustettuja paketteja.
En millään malttanut odottaa aattoon vaan avasin yhden..vain yhden, suuren ja jännittävän paketin:
Onhan noi sentään brembot vaikka onkin rumpujarrut? Ettei nyt maine mene :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.12.13 - klo:21:02
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.12.13 - klo:20:53
Tänään kuulin kolinaa tallin/korjaamon puolelta.
Menin varovasti kurkkimaan ja näin sinne ilmestyneen ison kasan pikku-jarskan nimellä varustettuja paketteja.
En millään malttanut odottaa aattoon vaan avasin yhden..vain yhden, suuren ja jännittävän paketin:
Onhan noi sentään brembot vaikka onkin rumpujarrut? Ettei nyt maine mene :)
On, löysin ne samasta paketista ja menee Eslaan heittämällä.

rranta

19.12.13 - klo:21:15 #2499 Viimeisin muokkaus: 19.12.13 - klo:21:20 käyttäjältä rranta
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.12.13 - klo:20:53
Tänään kuulin kolinaa tallin/korjaamon puolelta.
Menin varovasti kurkkimaan ja näin sinne ilmestyneen ison kasan pikku-jarskan nimellä varustettuja paketteja.
En millään malttanut odottaa aattoon vaan avasin yhden..vain yhden, suuren ja jännittävän paketin:
ESLA  :-*
Vain kovimmilla on asiaa tuohon tiimiin. Vain kutsulla?

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 19.12.13 - klo:21:15
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.12.13 - klo:20:53
Tänään kuulin kolinaa tallin/korjaamon puolelta.
Menin varovasti kurkkimaan ja näin sinne ilmestyneen ison kasan pikku-jarskan nimellä varustettuja paketteja.
En millään malttanut odottaa aattoon vaan avasin yhden..vain yhden, suuren ja jännittävän paketin:
ESLA  :-*
Vain kovimmilla on asiaa tuohon tiimiin. Vain kutsulla?
Juuri näin, järkätään Esloille omat ratapäivät. wet-kiss-smiley
Wehnä tulee koulimaan ja vetämään aamulenkin, me Esloilla ja Wehnä saa juosta.

rranta

19.12.13 - klo:21:23 #2501 Viimeisin muokkaus: 19.12.13 - klo:21:31 käyttäjältä jarska
Joo saa wehenä säätää nuista alustat kuntoon ja sitte mennään.

Maria

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.12.13 - klo:20:53
Tänään kuulin kolinaa tallin/korjaamon puolelta.
Menin varovasti kurkkimaan ja näin sinne ilmestyneen ison kasan pikku-jarskan nimellä varustettuja paketteja.
En millään malttanut odottaa aattoon vaan avasin yhden..vain yhden, suuren ja jännittävän paketin:
Nimellä varustettuja?!
Niissä luki yksiselitteisesti Älä koske!

Ilkan synttärilahja oli Pikku-Jarskan mielestä niin hieno, että ratkutus alkoi välittömästi... "Mullekin tuommonen, kaikilla muillakin on."

(Luulette varmaan, että olen vaikeuksissa sitten kun Pikku-Jarska tulee teini-ikään, kun noin pilalle hemmoteltu vaikkei ole vielä kasvanut ulos potkuhousuista. Mutta en ole huolissani, koska pojan pöllerö jättää muut ikävaiheet väliin ja siirtyy suoraan tissiltä Eslalle. Kyllä siirtyy, kun kerta avasi paketin ennen joulua.)

rranta

Kuvasa neitsytmatka Eslalla, jos kuvanlattaus onnistus. Älä Maria päästä sitä Jarskaa tissille ennää - ajat paranee  airrev_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 19.12.13 - klo:22:26
Kuvasa neitsytmatka Eslalla, jos kuvanlattaus onnistus. Älä Maria päästä sitä Jarskaa tissille ennää - ajat paranee  airrev_1

Ihan asian vierestä, mutta nyt ymmärrän miksi se Juice tilailee/sovittelee nahkapukuja lähes viikoittain, näyttää vatsa roikkuvan melkeen polvissa.
Äkkiä dieetille, ajokausi on pian.

Powered by EzPortal