Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Nitrous

Kevät lähestyy. Eilen tuli moottori ja tänään meni keula huoltoon ja upkreidiin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 02.02.15 - klo:12:28
^miksi takahaarukka ja onko noi takajarrun kamppeita? Vissiin geometriamuutoksiakin koiranluilla haetaan?
Kaikkea pitää olla :D Toi on Spondonin muokkaama endurance takahaarukka. Eli aavistuksen pidempi, vahvistettu, pikajutska, linkusto on lineaarinen ja Brembon jarrusatula. Brembon etulevyt tuli ostettua kun "halvalla" sai. brembo-love  
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

wbaum

1098s katellu täs katu/rataraaseriksi. En tiä samperi, kivaa kilkettä löytyis niinku kikseriinki ebay pullollaan ja noitten hinnatkaan tuskin laskemaan enää on.

T1mppa


tamik87

http://www.mpmaailma.fi/uutinen/ducati-kuljettaja-guigliano-paatti-superbiken-euroopan-testiurakan-ennatysaikaan

Giugliano ajoi 2 kymppää nopeampaa superbike ducatilla kuin mitä Lorenzon virallinen rataenkka jerezissä motogp pyörällä! Toki nopein aika-ajoaika marquezin nimissä on sekunnin nopeampi.

Mutta ei ole kaukana motogp pyörästä superbiket! Pitää muistaa että eri kuskit aiheuttaa hajontaa eli voi olla jopa pienempi ero todellisuudessa.

Juha_K

Pari kuvaa viime kaudelta. Tänään alkoi testaaminen Sepangissa ja tuttu nimi kärjessä.
Nää kuvat sopisi myös örgin vastaohjaus-threadiin...


K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

rranta

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 03.02.15 - klo:13:02
http://www.mpmaailma.fi/uutinen/ducati-kuljettaja-guigliano-paatti-superbiken-euroopan-testiurakan-ennatysaikaan

Giugliano ajoi 2 kymppää nopeampaa superbike ducatilla kuin mitä Lorenzon virallinen rataenkka jerezissä motogp pyörällä! Toki nopein aika-ajoaika marquezin nimissä on sekunnin nopeampi.

Mutta ei ole kaukana motogp pyörästä superbiket! Pitää muistaa että eri kuskit aiheuttaa hajontaa eli voi olla jopa pienempi ero todellisuudessa.
Jos nyt en ihan väärin muista niin eikös Ducati viime kaudella alkanut käyttämään samoja sähköjä WSBK Ducateissa kuin MotoGp Ducateissa. Siitä en tiiä sitten mitkä säännöt tälle kautta ovat. Joten onhan ne aika liki muutenki, joiltain osin.

rranta

^ja tuohon SBK ku vielä lisättäs hiilikuitujarrut...

Juha_K

^Hyvin kulkee noi superit ja olisi voinut kuvitella aikojen menevän toiseen suuntaan uusien EVO-sääntöjen myötä.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Damsku

Eikö tossa iskarin yläpään kiinnityksessä ole ihan normaali laakeri ja ton keskiholkin pitäs pyöriä vapaasti? Ei per**le hievahdakkaan!

slowrider


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Damsku - 05.02.15 - klo:15:08
Eikö tossa iskarin yläpään kiinnityksessä ole ihan normaali laakeri ja ton keskiholkin pitäs pyöriä vapaasti? Ei per**le hievahdakkaan!
Eikös siinä ole vulkanoitu kumipusla sen metalliholkin ympärillä?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Damsku

Ilmeisesti on :) nopeella vilkasulla näytti vaan samanlaiselta irrotettavalta holkilta mitä linkussa ja iskarin alapäässä on. Kumi oli senverran hapertunut holkin juuresta ja väli täynnä jotain sotkua ni näytti irrotettavalta..

murmela

Lainaus käyttäjältä: Damsku - 05.02.15 - klo:16:35
Ilmeisesti on :) nopeella vilkasulla näytti vaan samanlaiselta irrotettavalta holkilta mitä linkussa ja iskarin alapäässä on. Kumi oli senverran hapertunut holkin juuresta ja väli täynnä jotain sotkua ni näytti irrotettavalta..
Kyl se siit irti lähtee ku oikein yrität.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tuomas

06.02.15 - klo:09:05 #4019 Viimeisin muokkaus: 06.02.15 - klo:09:06 käyttäjältä tuomas
Sen mitä olen mopon takaiskareita ihmetellyt, niin aika usein on ollut häränsilmä-tyyppinen (pallolaakeri) laakeri yläpäässä. Alhaalla sitten perus holkki-neulalaakeriyhdistelmä.
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

Powered by EzPortal