Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

"Kyllä nouto onnistuu. Turun Fedex Terminaali on auki 16-16:30 välillä." murmispalm
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

05.02.18 - klo:12:41 #5146 Viimeisin muokkaus: 05.02.18 - klo:12:50 käyttäjältä Nitrous
Lainaus käyttäjältä: Choke - 03.02.18 - klo:19:38
Kyllä ihan jarrukahvalta tuntui ainakin.. Ei siis ollut ainakaan perinteinen nesukytkin, jossa on sellainen selvä kytkimen vaste kuitenkin. Brembon pääsylkät molemmil kahvoil.  :-\

Edit: Eikä kytkimen puolella mitään tapahtunut kun kahvaa kosketteli..
Jäi sen verta kaivelemaan, että piti oikein kuvista etsiskellä ja mitään muuta en keksi kuin sen, että nestetoiminen kytkin on kyseessä, koska kytkinpuolella on vain yksi kahva. Jos jollain parempaa tietoa niin mielellään kuulisin. Ja brembollahan osa noista pääsylkistä toimii myös kytkimen sylkkänä.

Edit. Näyttäs melko edulliselta noi MotoGP Brembot: https://www.bellissimoto.com/brembo/brembo-racing-motogp-billet-brake-and-clutch-master-cylinders-1?page=7 :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Viime viikolla ilmoitin nettipalvelun kautta, ja tekstiviestillä miten paketin toimitus onnistuu. Ja tänään kerroin saman chatillä asiakaspalvelijalle. Ja tänään soitti myöskin lähetti, kysyäkseen miten toimitus onnistuu, jolle kerroin saman asian. v***u että fedex osaa. murmispalm
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Choke

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 05.02.18 - klo:12:41
Jäi sen verta kaivelemaan, että piti oikein kuvista etsiskellä ja mitään muuta en keksi kuin sen, että nestetoiminen kytkin on kyseessä...

Kai se sit kytkimen kahva oli vaik tuntu samalt puristellessa ku etujarruki. Varmaan astetta järeempi kytkin kyl tuollases ;D Jäi harmittamaan ku en siin ihmispaljoudes tajunnu alkaa letkujen reitityksiä tutkimaan...hienoja pelejä ovat kyllä.

santerik

Tulipahan tässä kuumepäissään mieleen, että joskus voisi olla hienoa käydä jossain isolla radalla pärryyttämässä. Onko kukaan perehtynyt ketkä kaikki järjestää "arrive & drive" -henkisiä systeemejä?

Ducatilla on ainakin omansa ja siitä Raaseri tänne joskus kirjoittelikin. Pemarilla on kai omansa, mutta siitä en oikein löytänyt tietoa.

Briteistä löytyy ainakin tämmöttii https://www.trackbikehireuk.co.uk/, hintoihin tietty tulee ratamaksut jne mutta jos uuden R1 saa 450€ päiväksi alle alle 600€ omavastuulla niin tuo kuulostaa jo mielenkiintoiselta vaikka päälle tulisikin ratamaksuja. En tosin tiedä miten rengaskulut noissa menee. Luulisi tulevan tuohon päälle, muuten olisi jo liian hyvää.

Amerniikoissa noita olisi enemmänkin, mutta se on vähän kaukana parin päivän reissulle.

Onko joku käyny ajelee tommottiilla?

slowrider

bikepromotionin päivillä on mahdollisuus vuokrata pyörä. Ja päivät on hyvin järjestettyjä

Rhino

GAP Promotion:in päivillä saa käsittääkseni vuokrattua KTM:iä ja lisäksi uusia KTM:iä ilmaiseksi koeajossa.

https://www.gapromotion.com/category/tntraceing.html

Valentinosilta saa myös avaimet käteen paketteja mutta hinnat on aika rapeita koska kysesssä sveitsiläinen organisaattori.

http://booking.valentinos.ch/termine/1/de/0/


Mikko K.

Joskus on tullut pyöriteltyä ajatusta, että ostaisi jonkun r6 reuhakkeen, jota voisi vuokrata ratapäivillä ja ajaa myös 600-luokan kisat lisäluokkana treeni mielessä, ettei viikonloput mene aivan makkaran syömiseksi.
Esim. tonnin omavastuu, 50€ aloitus ja vuokra vaikka 5€ per kierros käytetyill renkailla.

Jone

Motoparkin varauskalenteri on muuten aivan paska  >:(

tälleen iha vaan by the way

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Jone - 11.02.18 - klo:13:49
Motoparkin varauskalenteri on muuten aivan paska  >:(

tälleen iha vaan by the way
Mun mielestä se oli lähinnä tyhjä. 😁
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Jone

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.02.18 - klo:15:52
Mun mielestä se oli lähinnä tyhjä. 😁

Mites muute vapailla päivillä ne mittaa ne melut? Ihan vaan ohiajossa?

Tuo r6 tulee pitämään meteliä, mutta joskus tekis mieli lähteä käväsee.

tonde8

Ohiajomittaus juu... Siinä mittarin kohdilla jotkut onnistuneet löytämään välivapaan ja kotimatka voi alkaa. :D Meluun vaikutti jos pyörät ajoi ihan nipussa / yksitellen.

santerik

Lainaus käyttäjältä: Jone - 11.02.18 - klo:19:05
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.02.18 - klo:15:52
Mun mielestä se oli lähinnä tyhjä. 😁

Mites muute vapailla päivillä ne mittaa ne melut? Ihan vaan ohiajossa?

Tuo r6 tulee pitämään meteliä, mutta joskus tekis mieli lähteä käväsee.

Kalenterissa näkyy (tulee näkymään) vapaiden päivien kohdalla ovatko ns. melupäiviä vai normipäiviä (melurajallisia, ei siis kummelin normipäiviä).

Normaaleilla/melurajallisilla päivillä mittaillaan sitten ohiajomeluja. Varsinkin kusiaisilla on ongelma on se, että tahtovat kiertää niin korkealle ja siinä sivussa pitää vähän ääntä. Vaan kyllä siellä normaaleillakin päivillä R6R:llä ajetaan. Hiljainen vaimennin ja kenties numeron liian iso vaihde mittauspisteen kohdalla niin luulisi ajojen onnistuvan.

Ja kuten tonde kirjoittikin niin tuloksiin vaikuttaa tähtien asennosta lähtien kaikki, mm. tuulen suunnalla on vaikutusta. Kannattaa kuitenkin muistaa, että rajat ei ole ratayhtiön keksintöjä.

Nitrous

11.02.18 - klo:20:37 #5158 Viimeisin muokkaus: 12.02.18 - klo:08:12 käyttäjältä Nitrous
Lainaus käyttäjältä: Jone - 11.02.18 - klo:19:05
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.02.18 - klo:15:52
Mun mielestä se oli lähinnä tyhjä. 😁

Mites muute vapailla päivillä ne mittaa ne melut? Ihan vaan ohiajossa?

Tuo r6 tulee pitämään meteliä, mutta joskus tekis mieli lähteä käväsee.
Ite oon käyny ajamassa siellä vain melupäivinä nii  ei tartte pohtia melurajoja.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mikko K.

Melupäivinä lasketaan ylityksien määrää... yleensä leikki loppuu kesken kaiken, kun joku ei usko, että oma pyörä voi pitää ääntä ja kusee siten kaikkien muroihin. Oman Yamahan sain kuristettua juuri sinne rajalle db-killereillä, joihin on kääritty terävillaa lisäksi. Niiden kanssa pyörä kuullostaa lähinnä rikkinäiseltä, kun suurin osa äänistä on mekaanista kolinaa. Avaralla putkistolla, edes R6 vakiolla sanoisin, että ei kannata vaivautua ilman kuristimia.

Plussaa tuossa on, että kun tehoja katoaa, niin oppii pitämään kaasua selällään ja siirtämään jarrumerkkejä sitä mukaan :D

Powered by EzPortal