Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 23.12.12 - klo:11:46
Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.12.12 - klo:23:55
Murmela tuossa taas tupisee omiaan, mutta tänään on fiilis jotta ens kesänä alitan 1.15 Kemoralla. beer_2

Kyllä ens kesänä pitää päästä jo 13 alkavaan. Muuten on kehitys liian hidasta! =))

Tuohon aikaan tarvitaan jo Reisdakki ja murmelan syvädata-analyysi.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 23.12.12 - klo:12:38
Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.12.12 - klo:23:55
Murmela tuossa taas tupisee omiaan, mutta tänään on fiilis jotta ens kesänä alitan 1.15 Kemoralla. beer_2

Toukokuussa possujunassa mennään peräkkäin 1.14.xx, ja sit vasta ruvetaan ajaan tosissaan.

Näin tehdään, laitetaan tekohampaat varikon narikkaan ja näytetään nuorisolle mistä se kana pissii.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.12.12 - klo:12:57


Näin tehdään, laitetaan tekohampaat varikon narikkaan ja näytetään nuorisolle mistä se kana pissii.

Mulla ei vielä oo tekareita, mutta voin lainata jostakin, jotta saadaan nurkkaan multakin yhdet.
Viime vuonna kuutioitiin endurancekisoja. HelRC järjestänee ne tänäkin vuonna kesäkuun alussa. Onko APP vielä sopinut diiliä tuonne vai yritetäänkö raahelaista joukkuetta kasaan ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.12.12 - klo:16:36
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.12.12 - klo:12:57


Näin tehdään, laitetaan tekohampaat varikon narikkaan ja näytetään nuorisolle mistä se kana pissii.

Mulla ei vielä oo tekareita, mutta voin lainata jostakin, jotta saadaan nurkkaan multakin yhdet.
Viime vuonna kuutioitiin endurancekisoja. HelRC järjestänee ne tänäkin vuonna kesäkuun alussa. Onko APP vielä sopinut diiliä tuonne vai yritetäänkö raahelaista joukkuetta kasaan ?

Onko tosiaan tulossa taas endurance?
Mulla ei ole suunnitelmaa, mutta RRaahelaisena (paljasjalkaisena, eikä feikki, niin kun Jotkut keinoRRaahelaiset) Olisin kiinnostunut Joukkueesta.

rranta

27.12.12 - klo:07:13 #814 Viimeisin muokkaus: 27.12.12 - klo:07:15 käyttäjältä rranta
Ollu joululomalla ja pois nettien kantavuuksilta. Nyt ku tulin takas ja lueskelin juttuja foorumilta. Ennätykset karisee, lissää hurijia kisamiehiä, endurance tiimejä jne. Mahtavuutta, hieno meininki. Hyvä tästä tullee ku kessää kohti mennään. Huomaa, että päivä alakaa jo jatkumaan ja aurinko alakaa käpyrauhasta kutkuttelleen. Näyttää foorumin juttujen perusteella, että valon määrän lissäys vaikuttaa ensin nuihin vanahempiin alfauroksiin.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: rranta - 27.12.12 - klo:07:13
valon määrän lissäys vaikuttaa ensin nuihin vanahempiin alfauroksiin.

Voi se olla, että se on joku nestemäinen, jota pimeydessä lomalla nautitaan, joka sekoittaa pään. Mutta yhtäkaikki, Haukiputtaalaiset haastetaan mukaan Endurance keräykseen. Tiimi pystyyn!
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

eri-ernesti

Veinpä katteet maalarille. Enään ei tarvi katella tuota jarrupölyllä maalattua pohjavalkosta  03Biker

juice09

muistutus, vanhalta mieheltä, ykskään euro tähään harrastukseen ei välttämättä ole liikaa, riipppppuu lompsasta voipahan itelle kertoa että tuokin rata on ajettu. Meillä harrastajilla olisi tärkeää joka paikassa tuoda näim hienoa lajia esille ja tuoda ihmisiä (maksajia ja sponsoreita) itse radalle. Ei siellä tarvi tehdä mitään sirkustemppuja, vauhti se ihmistä kuitenkin kiinnostaa. Ollaan kaikki touhuumassa ja nauttimassa. tämä nyt oli tällainen juttu tässä kunnon kohotuksen lomassa.
Lujjjaa me kaikki mennään

JiiPee66

Viikko menny noidannuolen kanssa, alko jo hellittää ni kerpele tuli flunssa.
Huomenna taidan ottaa kunnon matokuurin.

Fasu

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 30.12.12 - klo:13:27
Viikko menny noidannuolen kanssa, alko jo hellittää ni kerpele tuli flunssa.
Huomenna taidan ottaa kunnon matokuurin.
Vaan se pukkaa rapulan vielä tuohon lisäksi. :) Ei kun säikkyttelin, hyvät Uudet Vuodet vaan!
VV

raukkis

Kuumetta pukkaa, tällä kertaa kelkka-mallista. Naapurin kampetta varovasti testattu, pitääkö sitä ny tommonenkin sitten. Hitto kieltää pitäs kaikki motorivehkeet ettei tuu tarvetta ees vahingossa. Saiskohan noista tourinkikuteista tuunattua kelekkavaatteet, hmm.

Juha_K

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

eri-ernesti

Hienot uuet vuojet myös täältä. Oon nyt neljättä päivää kuumeessa. En tosiaanka edes muista, koska viimes oisin ollu näin helkkarin kipee.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 04.01.13 - klo:17:11
Hienot uuet vuojet myös täältä. Oon nyt neljättä päivää kuumeessa. En tosiaanka edes muista, koska viimes oisin ollu näin helkkarin kipee.

Vedät vähän Viru Valgeeta ja mielellään sitä 80% versiota niin lähtee kunto kohenemaan. :) Koska muuten saat katteet maalarilta?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 04.01.13 - klo:17:19
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 04.01.13 - klo:17:11
Hienot uuet vuojet myös täältä. Oon nyt neljättä päivää kuumeessa. En tosiaanka edes muista, koska viimes oisin ollu näin helkkarin kipee.

Vedät vähän Viru Valgeeta ja mielellään sitä 80% versiota niin lähtee kunto kohenemaan. :) Koska muuten saat katteet maalarilta?

Itseasiassa sanoin sille maalarille, että riittää kun saa ennen vappua takas. Kaippa tuo soittelee sitte, ei tässä nii hätä viä o.
Vielä pitäs purkaa pc3, ignition module ja tuo dynojetin sifteri. Saa nähä koska noita sitten ehtii, ei oo taas hajuaka, koska ens kerran oon tänne Hämeenlinnaan tulossa.

Powered by EzPortal