Soudin äsken 30 km aikaan 2.17.55 (2.18/500m). Kalaa ei tullut taaskaan. RRakkoja tuli.
Ensi kerralla aloita rauhallisemmin. Luultavasti jäit sutimaan paikallasi eikä taival edistynyt. Veikkaan, että voitit lepokitkan ja se kostautui sitten.
Kerran luulin yhtä kaveria hiihtäjäksi, mutta se olikin nyrkkeilijä. Se lässytteli siihen malliin että kysyin mahtaako osata hiihtää ja kun kertoi osaavansa, pyysin suksimaan vittuun. Oikea laji selvisi tuon kommentin jälkeen. Kyllä sitäkin oli päähän lyöty tai sitten oli ollut vaikea synnytys, koska kommentistani meni n. 15 minuuttia ennen kuin synapsit iskivät sen verran sähköä peliin että koki loukatuksi itsensä.
Jospa salille ja jalkatreeniä niin eivät bongarit rengasta keväällä...
Pitää kokeilla tosiaan tota Synapsia. Nyt olen uistellut Rapalalla, jonka myi mulle tuttu kaveri, joka on Honkkarin kala-osatolla duunissa.
Äsken vetelin 7 km, ja katsoin venettä. Totesin että siinä on näemmä ketjuveto. Luistonestoa ei löytynyt kojelaudasta, mutta pitää tarkastaa vielä tämäkin, kunhan saliohjaaja on paikalla.
Saattaa olla että vaappu ei vaan toimi talvella, on nimittäin aina ollut kuiva tuo uistin, kun olen lenkin jälkeen kelannut takas. Toivottavasti Synapsi on talvella sopivampi. Kiitti vinkistä!