Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Gixutin

Lainaus käyttäjältä: Fasu - 09.03.13 - klo:19:54
Löytyykö Suomesta HARRIS-merkkisiä racing osia myyvää firmaa??  Nim.Merk. Jalalle tappia.

Multa muistaakseni löytyy jos käytetty kelpaa?

Fasu

10.03.13 - klo:20:42 #1021 Viimeisin muokkaus: 11.03.13 - klo:10:31 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Gixutin - 10.03.13 - klo:20:24
Lainaus käyttäjältä: Fasu - 09.03.13 - klo:19:54
Löytyykö Suomesta HARRIS-merkkisiä racing osia myyvää firmaa??  Nim.Merk. Jalalle tappia.

Multa muistaakseni löytyy jos käytetty kelpaa

Jovain,heitän yksärillä kuvan.
VV

Raaseri

Kasasin Ducatin laatikon, lohkot sekä nostin sylinterit ja kannet paikoilleen. Pari erikoisavanta piti hitsailla. No onpahan valmiina seuraavaa kertaa varten.

Niin ja vaiheetkin lonksui pehmeästi paikoilleen nyt. Ens viikonloppuna nokkien uudelleenajoitus, laturi, kytkin ja öljypumppu jne paikalleen.

Juha_K

Tällaisia tuli tänään. Sanokaas minkä kokoisia paloja kannattaa leikata?

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Wper

Tänään tuli rakennettua tommonen pyörän kuljetusta varten. on se piru kun kaikki pitää tehdä ite kun kaikki maksaa (motonet 39€?) nyt ton tekemisestä sai kuitenkin palkan vielä.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Wper - 12.03.13 - klo:11:05
Tänään tuli rakennettua tommonen pyörän kuljetusta varten. on se piru kun kaikki pitää tehdä ite kun kaikki maksaa (motonet 39€?) nyt ton tekemisestä sai kuitenkin palkan vielä.

Komea on! Ainut mikä rupesi itseäni mietityttämään, että kun joskus tuuppaat kuuman/lämpimän renkaan tohon kouruun kiinni, niin miten saat sen irti?
Tarraa todella kovaa kiinni niihin motonetin lattarautaversioihin. Niissä se kosketuspinta-alue on kuitenkin huomattavasti pienempi tuohon verrattuna.

T1mppa

http://www.bike.fi/uutiset/racebike/suomalaisvaria-mansaaren-ttajoihin

Uutislinkki. Ei ole meikäläisestä tuonne ajamaan. Sen verran on turvallisuusasiat korkealla prioriteettilistallani.

Hattua nostan ja onnea toivotan!

slowrider

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 12.03.13 - klo:15:19
Lainaus käyttäjältä: Wper - 12.03.13 - klo:11:05
Tänään tuli rakennettua tommonen pyörän kuljetusta varten. on se piru kun kaikki pitää tehdä ite kun kaikki maksaa (motonet 39€?) nyt ton tekemisestä sai kuitenkin palkan vielä.

Komea on! Ainut mikä rupesi itseäni mietityttämään, että kun joskus tuuppaat kuuman/lämpimän renkaan tohon kouruun kiinni, niin miten saat sen irti?
Tarraa todella kovaa kiinni niihin motonetin lattarautaversioihin. Niissä se kosketuspinta-alue on kuitenkin huomattavasti pienempi tuohon verrattuna.

Eiköhän wperillä Paukku riitä repaseen irti vaikka vähän tarttuuki:))

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.03.13 - klo:16:34
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 12.03.13 - klo:15:19
Lainaus käyttäjältä: Wper - 12.03.13 - klo:11:05
Tänään tuli rakennettua tommonen pyörän kuljetusta varten. on se piru kun kaikki pitää tehdä ite kun kaikki maksaa (motonet 39€?) nyt ton tekemisestä sai kuitenkin palkan vielä.

Komea on! Ainut mikä rupesi itseäni mietityttämään, että kun joskus tuuppaat kuuman/lämpimän renkaan tohon kouruun kiinni, niin miten saat sen irti?
Tarraa todella kovaa kiinni niihin motonetin lattarautaversioihin. Niissä se kosketuspinta-alue on kuitenkin huomattavasti pienempi tuohon verrattuna.

Eiköhän wperillä Paukku riitä repaseen irti vaikka vähän tarttuuki:))

Kyllä, sehän tempasee vaikka pakun lattian irti jos ei muuten irtoo.

Wper

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 12.03.13 - klo:15:19
Lainaus käyttäjältä: Wper - 12.03.13 - klo:11:05
Tänään tuli rakennettua tommonen pyörän kuljetusta varten. on se piru kun kaikki pitää tehdä ite kun kaikki maksaa (motonet 39€?) nyt ton tekemisestä sai kuitenkin palkan vielä.

Komea on! Ainut mikä rupesi itseäni mietityttämään, että kun joskus tuuppaat kuuman/lämpimän renkaan tohon kouruun kiinni, niin miten saat sen irti?
Tarraa todella kovaa kiinni niihin motonetin lattarautaversioihin. Niissä se kosketuspinta-alue on kuitenkin huomattavasti pienempi tuohon verrattuna.


voishan siihen hitsata pystyyn vaikka 2kpl 6mm tankoa, ettei se eturengas menis ihan sinne pohjaan asti.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

murmela

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 12.03.13 - klo:15:19
Lainaus käyttäjältä: Wper - 12.03.13 - klo:11:05
Tänään tuli rakennettua tommonen pyörän kuljetusta varten. on se piru kun kaikki pitää tehdä ite kun kaikki maksaa (motonet 39€?) nyt ton tekemisestä sai kuitenkin palkan vielä.

Komea on! Ainut mikä rupesi itseäni mietityttämään, että kun joskus tuuppaat kuuman/lämpimän renkaan tohon kouruun kiinni, niin miten saat sen irti?
Tarraa todella kovaa kiinni niihin motonetin lattarautaversioihin. Niissä se kosketuspinta-alue on kuitenkin huomattavasti pienempi tuohon verrattuna.

Bensalla?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

12.03.13 - klo:19:27 #1031 Viimeisin muokkaus: 12.03.13 - klo:19:33 käyttäjältä slowrider
Minulla oli kanssa viime kesänä kärryssä tuollainen vastaava teeseitse pukki. Suunnilleen yhtä paljon tai jopa enemmän oli kosketuspintaa, eikä irroittaminen ollut sen vaikeampaa kun motonetin versiostakaan. Pikkasen heilutteli vain sivusuunnassa niin kyllä se hyvin irtosi. Jopa tuntui tiukemmin tarttuvan tuohon motonetmalliin

Edit: Tosin mulla se kosketuspinta on "Turkkilevyä" Eli ei ehkä sen takia jämähdä siihen niin tiukkaan?

rranta

Lainaus käyttäjältä: Wper - 12.03.13 - klo:11:05
Tänään tuli rakennettua tommonen pyörän kuljetusta varten. on se piru kun kaikki pitää tehdä ite kun kaikki maksaa (motonet 39€?) nyt ton tekemisestä sai kuitenkin palkan vielä.

Itellä on samankaltanen teline johon rengas uppoaa ja tarttuu. Laitoin semmosta vahvempaa jesaria siihen. Tarttuu huomattavasti vähemmän ku suoraa metalliin.

Wper

Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

jarska


Powered by EzPortal