Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Wper

Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.


jarska

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 14.03.13 - klo:12:41
Lainaus käyttäjältä: jarska - 14.03.13 - klo:12:11
Aika monella naisella on tänään pää kipeä.

Ei hätää tämä myytti on murrettu. http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194799337787/artikkeli/tutkimus+seksi+parantaa+paansaryn+kipulaakkeita+paremmin.html

Tämä pitää näyttää emännälle, jos vaikka suklaan syönti vähenis.

app

Onko se mopo rengas kuumana tökättävä heti ekaks siihen telineeseen, kun tulee viimeseltä setiltä. Ensin kun pakkkaa kaikki muut kamat, ja vaihtaa kuteet, niin on jäähtynyt. Paitsi Wper, jolle hyvää treeniä.

T1mppa

Sitä voi sattua, että ajaa ajattelemattomuuttaan vikalta setiltä suoraan telineeseen. Mutta kun sen kerran on kokenut, kuinka kovaa se oikeasti siihen saattaa jäädä, niin kyllä pitäisi kerrasta oppia.

Täytyy se mainita, että vaikka duunaa kaiken muun eka ja työntää vikana, jäähtyneillä renkailla olevan pyörän telineeseen, niin kovaa se silti siihen tarraa. Varmaan joku yhteys siihen törkeän pitävään ja tahmeaan race-etuseen...

Birke

Pahvisoiro renkaan ja telineen välissä on auttanut itellä. Tai no kerran kun oli vaihde päällä ja yritin voimientunnossa repiä pyörää irti telineestä...

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Birke - 14.03.13 - klo:17:31
Tai no kerran kun oli vaihde päällä ja yritin voimientunnossa repiä pyörää irti telineestä...

Ei muuten ihan yksi kerta riittänyt viime kesänä  :)

app

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 14.03.13 - klo:17:08

Täytyy se mainita, että vaikka duunaa kaiken muun eka ja työntää vikana, jäähtyneillä renkailla olevan pyörän telineeseen, niin kovaa se silti siihen tarraa. Varmaan joku yhteys siihen törkeän pitävään ja tahmeaan race-etuseen...

Totta. On ollut tiukkoja vääntöjä toisinaan näillä maratoonarin lihaksilla, kun ei tahdo jaksaa edes sen keinun yli vetää, vaikkei ois tarrannutkaan.

jarska

Taisin tästä joskus mainitakkin, mut mullahan oli myös pultattu ex-Mersun lattiaan se eturenkaan tellinki...
Kemoran keikalta tullessa yritin repiä ja nitkuttaa ohjaustangosta eturengasta irti telineestä..
ei irronnut millään ja kiersin sitten eturenkaan puolelle, otin maastaveto-otteen vanteen puolista, kunnon haara-asento ja tempasin nuoruuden innolla...
johan irtos...ja vauhdilla...nimittäin lähti niin lujaa irti et koko pyörä pakitti takaseinää kohti ja halusi laittaa pötkölleen auton seinää vasten.
Hädissäni tungin käden väliin ja apinan raivolla suojelin ettei mussukkaan tule vaurioita.
Ei tullu jälkeekään mut kädestä veri lens ku jäi johki etujarrukaffan väliin..ei haitannu ku kultsi säily ehjänä, mut toiste en moista temppua tee.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 14.03.13 - klo:15:50
Onko se mopo rengas kuumana tökättävä heti ekaks siihen telineeseen, kun tulee viimeseltä setiltä. Ensin kun pakkkaa kaikki muut kamat, ja vaihtaa kuteet, niin on jäähtynyt. Paitsi Wper, jolle hyvää treeniä.

Ainut oikee tapa on laittaa teline kärryyn ja ramppi valmiiks ennen kun lähtee vikaa settiä ajamaan. Vikalta setiltä tullessa sitten ajetaan mopo suoraan radalta ramppia pitkin kärryyn ja telineeseen kiinni. Tolla tapaa rengas ottaa sen verran tiukasti kiinni, ettei oikeastaan liinojakaan tartte mopon sitomiseen ja taas säästy pakkaamisesta aikaa ainakin minuutin verran.  ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tuomas

Tänään on museomopoon pinnattu uutta vannetta eteen ja eturengasta asennettaessa puhkottu yksi kappale sisärenkaita. Onneksi tiesin omat kykyni, niin varustauduin varakumilla.

Hieman sai miettiä kun pinnausta ensimmäistä kertaa harjoitteli. Vanteesta tuli jopa kohtuu suora :). Kitaran viritysmittarin avustuksella kiristelin pinnat kaikki samaan kireyteen. Kunnon macGyver-hetki kun tuon keksi.

-t-
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 15.03.13 - klo:12:44
Lainaus käyttäjältä: app - 14.03.13 - klo:15:50
Onko se mopo rengas kuumana tökättävä heti ekaks siihen telineeseen, kun tulee viimeseltä setiltä. Ensin kun pakkkaa kaikki muut kamat, ja vaihtaa kuteet, niin on jäähtynyt. Paitsi Wper, jolle hyvää treeniä.

Ainut oikee tapa on laittaa teline kärryyn ja ramppi valmiiks ennen kun lähtee vikaa settiä ajamaan. Vikalta setiltä tullessa sitten ajetaan mopo suoraan radalta ramppia pitkin kärryyn ja telineeseen kiinni. Tolla tapaa rengas ottaa sen verran tiukasti kiinni, ettei oikeastaan liinojakaan tartte mopon sitomiseen ja taas säästy pakkaamisesta aikaa ainakin minuutin verran.  ;)

Ainut oikee tapa on antaa huoltoporukalle mopot sun muut, ja painua baariin huurteiselle sen vikan setin jälkeen. Puvun voi ehkä just ja just riisua ite.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 17.03.13 - klo:10:16
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 15.03.13 - klo:12:44
Lainaus käyttäjältä: app - 14.03.13 - klo:15:50
Onko se mopo rengas kuumana tökättävä heti ekaks siihen telineeseen, kun tulee viimeseltä setiltä. Ensin kun pakkkaa kaikki muut kamat, ja vaihtaa kuteet, niin on jäähtynyt. Paitsi Wper, jolle hyvää treeniä.

Ainut oikee tapa on laittaa teline kärryyn ja ramppi valmiiks ennen kun lähtee vikaa settiä ajamaan. Vikalta setiltä tullessa sitten ajetaan mopo suoraan radalta ramppia pitkin kärryyn ja telineeseen kiinni. Tolla tapaa rengas ottaa sen verran tiukasti kiinni, ettei oikeastaan liinojakaan tartte mopon sitomiseen ja taas säästy pakkaamisesta aikaa ainakin minuutin verran.  ;)

Ainut oikee tapa on antaa huoltoporukalle mopot sun muut, ja painua baariin huurteiselle sen vikan setin jälkeen. Puvun voi ehkä just ja just riisua ite.

Ja taas meni pieleen. Sulla on selkeesti vielä hirveesti opittavaa tästä harrastuksesta. ;) Vikan setin jälkeen (kun se mopo jo tiukasti pönöttää siellä kärryssä ja kypärä on pois päästä), otetaan se kylmä  olut sieltä mukana kulkevasta jääkaapista. Siinä olutta maistellessa on sitten kiva kuoriutua puvusta pois. Tässä on kolme etua baariin menemisen sijasta:
1) Ei tartte liikkua liian kauas saadakseen juotavaa.
2) Jo muutaman oluen jälkeen on säästänyt itselleen "uuden" takarenkaan.
3) Baarissa ei yleensä tarjoilla jos heilut alusvaatteisillaan
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

17.03.13 - klo:12:14 #1048 Viimeisin muokkaus: 17.03.13 - klo:12:17 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 17.03.13 - klo:11:04
Lainaus käyttäjältä: app - 17.03.13 - klo:10:16
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 15.03.13 - klo:12:44
Lainaus käyttäjältä: app - 14.03.13 - klo:15:50
Onko se mopo rengas kuumana tökättävä heti ekaks siihen telineeseen, kun tulee viimeseltä setiltä. Ensin kun pakkkaa kaikki muut kamat, ja vaihtaa kuteet, niin on jäähtynyt. Paitsi Wper, jolle hyvää treeniä.

Ainut oikee tapa on laittaa teline kärryyn ja ramppi valmiiks ennen kun lähtee vikaa settiä ajamaan. Vikalta setiltä tullessa sitten ajetaan mopo suoraan radalta ramppia pitkin kärryyn ja telineeseen kiinni. Tolla tapaa rengas ottaa sen verran tiukasti kiinni, ettei oikeastaan liinojakaan tartte mopon sitomiseen ja taas säästy pakkaamisesta aikaa ainakin minuutin verran.  ;)

Ainut oikee tapa on antaa huoltoporukalle mopot sun muut, ja painua baariin huurteiselle sen vikan setin jälkeen. Puvun voi ehkä just ja just riisua ite.

Ja taas meni pieleen. Sulla on selkeesti vielä hirveesti opittavaa tästä harrastuksesta. ;) Vikan setin jälkeen (kun se mopo jo tiukasti pönöttää siellä kärryssä ja kypärä on pois päästä), otetaan se kylmä  olut sieltä mukana kulkevasta jääkaapista. Siinä olutta maistellessa on sitten kiva kuoriutua puvusta pois. Tässä on kolme etua baariin menemisen sijasta:
1) Ei tartte liikkua liian kauas saadakseen juotavaa.
2) Jo muutaman oluen jälkeen on säästänyt itselleen "uuden" takarenkaan.
3) Baarissa ei yleensä tarjoilla jos heilut alusvaatteisillaan

Ei ei ei! kaikki kolme kohtaa päin rengasvallia:

1) Baariin viedään varikkoajoneuvolla
2) Sponsorit huolehtii renkaista ym.
3) Kiihkeimmät varikkotipuset riisuu ajovarusteet päältä, ja pukevat baarivarusteet.

Paitsi meiltä se ei käy, se ei käy, se ei käy, se ei käy, koska ollaan köyhiä ja hitaita.
Mutta maksa säästyy :)

T1mppa

Eilen: Kaikki jarrusatulat huollettu. Olihan muuten törkeä määrä likaa. Onneksi ne on nyt viemärissä... Tulevana viikonloppuna jarruhuolto loppuun ja sitte voikin siirtyä taas seuraavaan kohtaan.

Mittasin myös raken. Täytyy illalla katsoa mittaustuloksista, menikö se sinne päinkään. Eipä ollut niin yksinkertainen homma.

Powered by EzPortal