Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

aapolas

Vetelissä +2 ja sataa vettä ja eiköhän sada samalla lailla Kemoralla.

Raaseri

Tänään varmaan jatkuu, mutta eilen sain vihdoin vähän energiaa kasata Ducatin kattilaa.



Nyt on nokat hierottu tasan paikoilleen. On vähän hurjat ajoitukset, mutta kokeillaan.

Juha_K

Mitähän joku Ö uskovainen sanoo tästä.  :-\




Etuvanteessa ja vetopakassa on nyt uudet laakerit. Vetopakan laakeri oli käytännössä kuiva ja haisi hel***in pahalle. Kai noitakin voisi huoltaa useammin kuin kerran 12 vuoteen.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

JiiPee66

Bikeplastin katteet kiinnitetty, hart tapesin tarrat tilattu.
Uusi akku vielä ja sitten pyörä tulille.


Raaseri

16.04.13 - klo:21:18 #1159 Viimeisin muokkaus: 16.04.13 - klo:21:20 käyttäjältä Raaseri
Taas ehdin käydä tunnin autotallissa puuhastelemassa. Ensin piti käyttää hyväksi hankkimaani Ducatin erikoistyökalua nro 10897. Tämä löytyi Biltemasta tuotenumerolla 23311 ja maksoi peräti 1,99€. Aikaisemmat Ducatieni nokkaremmit olen kiristellyt perinteisellä 5mm kuusiokolokikalla, nyttemminhän niille ilmoitetaan Hz-arvo jolla remmin pitäisi värähdellä. Päätin tarkistaa kireydet kahdella eri mittatavalla. Molemmat nokkaremmit oli 108Hz kuusiokolokikalla laitettuna, kun optimiarvo värähtelymittaamalla on 110Hz. En koskenut.



Kuvan ottamisen jälkeen taittelin alumiinista mikrofonille paremmankin kiinnikkeen (spetzial tool no 10898).

Ja sitten hops runko paikalleen.



Huomenna jos nakkais suuttimet Alppilan autohuoltoon pestäväksi/tsekattavaksi, ni kohtahan saa ottaa savut eikä ole edes toukokuu...

rranta

Kateellisena seuraan Raaserin projekteja. Toiset osaa mitä vaan, toiset ossaa laittaa bensaa tankkiin, eikä sekään oo aina niin varmalla pohojalla. :)

Kuulapää

Lainaus käyttäjältä: rranta - 16.04.13 - klo:21:55
Kateellisena seuraan Raaserin projekteja. Toiset osaa mitä vaan, toiset ossaa laittaa bensaa tankkiin, eikä sekään oo aina niin varmalla pohojalla. :)
Täsmälleen. Ihmetyttää, kun itse tallilla tunnissa kerkeän lähinnä kaivaa nenää ja raapia päätä miettiessä mihin asentoon tämän nippusiteen asennan vai asennanko ollenkaan. Neljän tunnin päästä huomaan, että homma on siinä vaiheessa kuin tallille tultaessa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Kuulapää - 16.04.13 - klo:23:07
Lainaus käyttäjältä: rranta - 16.04.13 - klo:21:55
Kateellisena seuraan Raaserin projekteja. Toiset osaa mitä vaan, toiset ossaa laittaa bensaa tankkiin, eikä sekään oo aina niin varmalla pohojalla. :)
Täsmälleen. Ihmetyttää, kun itse tallilla tunnissa kerkeän lähinnä kaivaa nenää ja raapia päätä miettiessä mihin asentoon tämän nippusiteen asennan vai asennanko ollenkaan. Neljän tunnin päästä huomaan, että homma on siinä vaiheessa kuin tallille tultaessa.

Niin totta, niin totta..
pyysin jo Hukkapätkää avuksi kun tulee uus ohjausiskari, onhan siinä sentään pari pulttia ja panta.


app

17.04.13 - klo:12:35 #1163 Viimeisin muokkaus: 17.04.13 - klo:12:59 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: rranta - 16.04.13 - klo:21:55
Kateellisena seuraan Raaserin projekteja. Toiset osaa mitä vaan, toiset ossaa laittaa bensaa tankkiin, eikä sekään oo aina niin varmalla pohojalla. :)

Kerhokisaan mennessä tankkasin viime kesänä pösön hdi-koneelle bensaa. Alastaroon ehdin just ja just hinausautolla peräkärryn kanssa. Auto paikalliseen korjaamoon.

Lisäys: Eikä se show siihen loppunut. Mopoon oli hiljattain laitettu foamit tankkiin, ja bensamittari pois pelistä. Olin varma Aika-ajoon lähtiessä että tankissa oli n. 5 l jäljellä. Tankkasin siis 8 l lisää aika-ajoon ja kisaan. Polttoaine loppui kuitenkin kierros ennen maalia, mopon pätkiessä pahasti vimeiset 5 kierrosta, kun se alkaa haukkailemaan buimurissa tyhjää jo 1,5-2 litraa ollessa jäljellä. Että sellainen kisapäivä sillä kertaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 17.04.13 - klo:12:35
Lainaus käyttäjältä: rranta - 16.04.13 - klo:21:55
Kateellisena seuraan Raaserin projekteja. Toiset osaa mitä vaan, toiset ossaa laittaa bensaa tankkiin, eikä sekään oo aina niin varmalla pohojalla. :)

Kerhokisaan mennessä tankkasin viime kesänä pösön hdi-koneelle bensaa. Alastaroon ehdin just ja just hinausautolla peräkärryn kanssa. Auto paikalliseen korjaamoon.

Lisäys: Eikä se show siihen loppunut. Mopoon oli hiljattain laitettu foamit tankkiin, ja bensamittari pois pelistä. Olin varma Aika-ajoon lähtiessä että tankissa oli n. 5 l jäljellä. Tankkasin siis 8 l lisää aika-ajoon ja kisaan. Polttoaine loppui kuitenkin kierros ennen maalia, mopon pätkiessä pahasti vimeiset 5 kierrosta, kun se alkaa haukkailemaan buimurissa tyhjää jo 1,5-2 litraa ollessa jäljellä. Että sellainen kisapäivä sillä kertaa.

Tuossa voi kyllä jo rehellisesti käyttää sitä urheilijoiden perinteisintä selitystä: "meni tankkaus ennen kisaa pieleen"

app

Ostin tänään uuden eturenkaan, ja 2 käytettyä. Halvalla sain. Ajovalot hankin myös. Nämä kestävät paremmin ratakäytössä kuin alkuperäiset, sanoi kauppias. Saas nähdä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 17.04.13 - klo:17:47
Ajovalot hankin myös. Nämä kestävät paremmin ratakäytössä kuin alkuperäiset, sanoi kauppias. Saas nähdä.

Pitääkö noikin teipata ennen radalle menoo? ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 17.04.13 - klo:19:23
Lainaus käyttäjältä: app - 17.04.13 - klo:17:47
Ajovalot hankin myös. Nämä kestävät paremmin ratakäytössä kuin alkuperäiset, sanoi kauppias. Saas nähdä.

Pitääkö noikin teipata ennen radalle menoo? ;)

Ihan samaa mietin. Pitää varmuuden vuoksi vetää teipit yli. Ei vara mopoa kaada peukku_1

Cat

18.04.13 - klo:08:50 #1168 Viimeisin muokkaus: 18.04.13 - klo:08:56 käyttäjältä Cat
Lainaus käyttäjältä: Cat - 26.11.12 - klo:19:31
Lainaus käyttäjältä: Cat - 07.09.12 - klo:23:36
Se siitä mp-lähetin hommasta, kerenny edes näkeen kalustoa. Vasen lonkka murtu, siirto tuli tutka-ryhmään. Palvelusaika sama.

Heti alkuun todettakoon, että olen jotain sympatiaa tms.hienoja sanoja ollut vailla, koska tuosta puuttuu oleellinen, eli kyseessä on rasitusmurtuma.

Tutkalta tuli sitten siirto kotisohvalle ja vuodenloppuun sairaslomaa. Tästä kotiutumisesta on jo kuukausi aikaa, mutta otti sen verran päähän, ettei sillä aiheella paljon retosteltu.

Eli ortopedi antoi lausunnon, jonka mukaan jalka paranee liian hitaasti armeijassa tulevan rasituksen vuoksi, ja liian iso riski olla armeijassa. Niimpä prikaatin komentajan määräyksestä passitettiin kotiin.

Paljon huhuja olen kuullut, ettei tuonne takaisin tarvi mennä jos ei halua. Tänäpäivänä kuulema vapautuksen saa melko helposti. Itseäni ei tuo vapautus kiinnosta, vaan menen seuraavaan saapumiserään jossain vaiheessa ja suoritan jäljelle jääneet 52aamua. Sitten voin kävellä porteista ulos leuka pystyssä ja sanoa ne perinteiset "OHI ON"

Murtuma tuli puolustusvoimien harjotuksissa, kuntoutettiin puolustusvoimien lääkäreiden mukaan.


Ohi on!

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 17.04.13 - klo:17:47
Ajovalot hankin myös. Nämä kestävät paremmin ratakäytössä kuin alkuperäiset, sanoi kauppias. Saas nähdä.

Mistä tällasia saa, mäki tahon Kawaan "lamput"?

Powered by EzPortal