Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.04.13 - klo:09:02
Lainaus käyttäjältä: app - 17.04.13 - klo:17:47
Ajovalot hankin myös. Nämä kestävät paremmin ratakäytössä kuin alkuperäiset, sanoi kauppias. Saas nähdä.

Mistä tällasia saa, mäki tahon Kawaan "lamput"?

Ne on tänä vuonna pakolliset joissain kv sarjoissa. Näkyi olevan SB MM-avauksessa Bemareissa ainakin, ellei sitten kaikissa. Liittyy kuulemma sääntöuudistuksiin, joilla pyritään viemään superbiken sääntöjä lähemmäs nykyistä stockkia. Näillä tarroilla nyt ei kovin paljoa menoa hidasteta, tai kustannuksia tiputeta, mutta jostainhan sitä pitää alottaa.

Pitäis siis löytyä Kawaankin. Itse sain nämä Kupariselta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 18.04.13 - klo:09:22
Näillä tarroilla nyt ei kovin paljoa menoa hidasteta...

Kyllä hidastetaan, tuolla modauksella tulee katupyörä ja nehän ei tunnetusti mene niin kovaa kuin ratapyörät.

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.04.13 - klo:09:35
Lainaus käyttäjältä: app - 18.04.13 - klo:09:22
Näillä tarroilla nyt ei kovin paljoa menoa hidasteta...

Kyllä hidastetaan, tuolla modauksella tulee katupyörä ja nehän ei tunnetusti mene niin kovaa kuin ratapyörät.

Niin sen pitää kyllä sitten olla. Uskaltaako niitä limata, jos aikoo aikojaan parantaa?. Noh, sama tuo, turvallisuuden kannalta varmasti erinomaiset vauhdin vähentyessä.

Juha_K

18.04.13 - klo:10:57 #1173 Viimeisin muokkaus: 18.04.13 - klo:11:00 käyttäjältä Juha_K
Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.04.13 - klo:09:35
Lainaus käyttäjältä: app - 18.04.13 - klo:09:22
Näillä tarroilla nyt ei kovin paljoa menoa hidasteta...

Kyllä hidastetaan, tuolla modauksella tulee katupyörä ja nehän ei tunnetusti mene niin kovaa kuin ratapyörät.

Tossa olis Jarskalle, varmaan löytyy edullisempiakin.
http://www.ebay.co.uk/itm/WSB-BSB-STYLE-HEADLIGHT-STICKERS-KAWASAKI-ZX10R-2008-10-RACE-TRACK-GRAPHICS-/200882258551?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2ec5840277

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Reisi

Olen paholainen, sanoi somalialainen ratikassa, kun varpaille astui, mutta noi tarrat ovat hirveän näköisiä.

app

Lainaus käyttäjältä: Reisi - 18.04.13 - klo:12:41
Olen paholainen, sanoi somalialainen ratikassa, kun varpaille astui, mutta noi tarrat ovat hirveän näköisiä.

Samaa mieltä. Kermit-väritys pilaa. Toisin on mun pussytarrojen kanssa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 18.04.13 - klo:13:35
Lainaus käyttäjältä: Reisi - 18.04.13 - klo:12:41
Olen paholainen, sanoi somalialainen ratikassa, kun varpaille astui, mutta noi tarrat ovat hirveän näköisiä.

Samaa mieltä. Kermit-väritys pilaa. Toisin on mun pussytarrojen kanssa.

Höpsis, aevan älyttömän komeet on!

Kiitos Juha_K linkistä, voipi vaan olla etten tuon hintasia tarroja raaski tilata.
Taidan piirtää itte tussilla.

Grandi67

Onneks on kehitetty Tune ecu. Trumpasta oli hävinnyt polttoaine kartta bittiavaruuteen,joten epätoivo iski, et tässä sitä on vajaa kakssataa kiloo romua. Piuha kiinni ja ohjelma tsekkas ecun, ei karttaa koko koneessa. Netistä vastaavalle kokoonpanolle viilattu kartta ja vot. Kone laulaa ja vertää komeasti ja pehmeesti, vastaa kaasuun välittömästi eikä kuoppia vedossa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 19.04.13 - klo:08:31
Trumpasta oli hävinnyt polttoaine kartta bittiavaruuteen,joten epätoivo iski, et tässä sitä on vajaa kakssataa kiloo romua. 

Mites sieltä kartta voi hävitä, 9v paristo päässy tyhjeneen vai. :P

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 18.04.13 - klo:10:57
Tossa olis Jarskalle, varmaan löytyy edullisempiakin.
http://www.ebay.co.uk/itm/WSB-BSB-STYLE-HEADLIGHT-STICKERS-KAWASAKI-ZX10R-2008-10-RACE-TRACK-GRAPHICS-/200882258551?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2ec5840277



No mää kuitenki tilasin täältä ku en oikeen muualtakaan löytäny...eikähän ne nyt kalliit sittenkään ollunna, rapiat 20 ekee kuluineen :-[
Voi kauhhia paikka miten mulla vauhdit kasvaa tarrojen myötä, siitähän tulee WSB-BSB-RACE-ULTRAFAST-GORGEOUS-ULTIMATE-KAWA.

Rum

Lainaa
No mää kuitenki tilasin täältä ku en oikeen muualtakaan löytäny...eikähän ne nyt kalliit sittenkään ollunna, rapiat 20 ekee kuluineen :-[
Voi kauhhia paikka miten mulla vauhdit kasvaa tarrojen myötä, siitähän tulee WSB-BSB-RACE-ULTRAFAST-GORGEOUS-ULTIMATE-KAWA.

..eikös just tosta mallista ollu joku takasinkutsu?  ;)

jarska

Lainaus käyttäjältä: Rum - 19.04.13 - klo:12:00
Lainaa
No mää kuitenki tilasin täältä ku en oikeen muualtakaan löytäny...eikähän ne nyt kalliit sittenkään ollunna, rapiat 20 ekee kuluineen :-[
Voi kauhhia paikka miten mulla vauhdit kasvaa tarrojen myötä, siitähän tulee WSB-BSB-RACE-ULTRAFAST-GORGEOUS-ULTIMATE-KAWA.

..eikös just tosta mallista ollu joku takasinkutsu?  ;)

Ei se haittaa, laitan vähän lisää liimaa. ;)

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.13 - klo:12:30
Lainaus käyttäjältä: Rum - 19.04.13 - klo:12:00
Lainaa
No mää kuitenki tilasin täältä ku en oikeen muualtakaan löytäny...eikähän ne nyt kalliit sittenkään ollunna, rapiat 20 ekee kuluineen :-[
Voi kauhhia paikka miten mulla vauhdit kasvaa tarrojen myötä, siitähän tulee WSB-BSB-RACE-ULTRAFAST-GORGEOUS-ULTIMATE-KAWA.

..eikös just tosta mallista ollu joku takasinkutsu?  ;)

Ei se haittaa, laitan vähän lisää liimaa. ;)

Ja ne teippaukset vielä yli. Eivät sirpaloidu kun konttaat seuraavan kerran.

slowrider

Väriä pintaan


jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:14:45
Väriä pintaan



Silmiin sattuu, tekstit katos ja näkyy vaan mustia palleroita...meen kahville.

Powered by EzPortal