Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:14:45
Väriä pintaan

Ihan liian hieno maalipinta. Ei näy valumia = ei ole omatekemä  :)

Omat räpellykset näyttää todella omatekemiltä. Ehkä tuo maalaus ei ole vaan mun juttu...

slowrider

Älä huoli.  Kyllä minä viimeistään lakan valutan :)

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:15:46
Älä huoli.  Kyllä minä viimeistään lakan valutan :)

No hyvä! :)

Se lakka itseasiassa valui helpommin. Sitä kun ei niin selvästi näe. Eli kuinka paksulti sitä siinä pinnassa jo on.

slowrider

Toi on totta.  Samoin toi valkoinen ollu todella vaikea kun samaa väriä käyttäny pohjamaalina. Valkoinen valkoiselle pohjalle vaikea. Valkoiselle oranssi taas todella helppoa :)

On muuten aika pro viritys kun tekee styroksilevyistä "kuution" ja sisälle 2kw lämppärin. Hetken kun antaa osan kuivaa ja nostaa tonne "uuniin" niin kuivaa parissa tunnissa hiontakuntoon kun lämpöä noin 55 astetta

qazwsx

Piensalmen Harri soitti että pyörä on taas kasassa ja Maanantaina penkkiin säädettäväksi. Vaihteensiirtäjät ja laakerit meni uusiksi ja jotain muuta pientä.

Kukaan muu lähdössä Pärnuun 2. päivä ajeleen CBR:illä? Olisin lähdössä omalla autolla jos tuo kurssi toteutuu.

marko_

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 19.04.13 - klo:15:49
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:15:46
Älä huoli.  Kyllä minä viimeistään lakan valutan :)

No hyvä! :)

Se lakka itseasiassa valui helpommin. Sitä kun ei niin selvästi näe. Eli kuinka paksulti sitä siinä pinnassa jo on.

Onneks ne valumat on tosi helppo korjata hiomalla ja kiillottamalla sitte uusiks. Saa mopon kasaan ja korjaa sitte ne valumat vaikka valuman illassa. :)

Wper

Ajajatutkinnon teoriaosuus suoritettu 8)
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

juice09

 jumpie_1
Lainaus käyttäjältä: Wper - 20.04.13 - klo:14:55
Ajajatutkinnon teoriaosuus suoritettu 8)
hyvä, hyvä¨.........., meikä 6,5 :P

MarkoL

Taidan särpiä vielä muutaman olusen ja sitten sirryn tallin uumeniin tekemään uusia kokeiluja.
Ja huomenna tarkistetaan mitä tuli...rikottua.
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

jarska

Otin pyörän ulos, vaihdoin eturenkaan ja uus happihuijari paikoilleeen.
Kävin kiihdytteleen kotikadun päästä päähän, kokeilin käänteistä kaaviota ja makustelin jarruja.
Herrekyyd miten tehokkaat puristimet!!!
Oli orkasmi tulla onnesta kun pyörä stoppaa niin upeesti....apeksiiiiiiit...antaa tulla vaan silmille, olen valmis!!

JiiPee66

Kaivoinpa minäkin mopon ulos. Ja illalla vielä jos Trumpan kävis hakee....

jarska

20.04.13 - klo:18:01 #1196 Viimeisin muokkaus: 20.04.13 - klo:18:07 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 20.04.13 - klo:17:56
Kaivoinpa minäkin mopon ulos. Ja illalla vielä jos Trumpan kävis hakee....

Paremman näkönen uusissa vaatteissa!
Ethän ottanu tissejä pois tankista, ethän?

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: jarska - 20.04.13 - klo:18:01
Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 20.04.13 - klo:17:56
Kaivoinpa minäkin mopon ulos. Ja illalla vielä jos Trumpan kävis hakee....

Paremman näkönen uusissa vaatteissa!
Ethän ottanu pois tissejä tankista, ethän?

Kiitos Jarska.
Tissit tais kukon mukaan lähteä....nyyh

Juha_K

20.04.13 - klo:19:37 #1198 Viimeisin muokkaus: 20.04.13 - klo:19:48 käyttäjältä Juha_K
Mä kävin kanssa pikaisella testilenkillä. Tehot nousi uusien tarrojen kera.
Oli mukava ajaa kun vikavalo ei enää palanut ja muutenkin Cordona pelitti paremmin kuin Annitori RL. Kunnon pikakaasu on myös mukava päivitys.







K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

20.04.13 - klo:19:51 #1199 Viimeisin muokkaus: 20.04.13 - klo:19:55 käyttäjältä jarska
Siis mulle iski hullu ajatus.
Mitähän sanktioita saan jos käyn Kawalla joskus pikku lenkillä tuossa mutkapätkillä?

Pyörähän on kilvissä ja vakuutukset(kasko+ liikenne) voimassa.
Jos liimaan ne tulevat lampun korvikkeet keulakatteeseen ja laitan kilven vaan paikoilleen.

Varustus olis...ilman vilkkuja, valoja ja peilejä, mut muuten kaikki kunnossa ja ajelis ihan rajoitusten mukaan....selviinkö rikesakoilla jos huono tuuri käy vai jotain pahempaa tiedossa?

Ainiin ja se takajarruvalon puuttuminen...taitas joku ajaa perseeseen ja vakuutus ei korvaa?
Taitaa mennä liian riskin puolelle.

Powered by EzPortal