Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

MarkoL

Olisko kellään lainata läski-lusikkaa?
Se semmonen kenkälusikkaa muistuttava,mut isompi.

Pitäis lähtee koittaa miten uus selkäpanssari-rintapanssari menee puvun alle.
Nuo tuskin ongelmia tuottaa,mutta rintapanssarin alla oleva unipäk saattaa aiheuttaa pientä sullomis-efektiä.
Sullomista auttamaan siis lusikka härpäkettä kyselin...

Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

eri-ernesti

28.04.13 - klo:13:50 #1231 Viimeisin muokkaus: 28.04.13 - klo:13:54 käyttäjältä jarska
Laitetaan nyt kuva tuosta omastakin roppansta ku muutkin on laittanu.


eri-ernesti

Näppärä jätkä laittas sopivan kokoseks tuon kuvan, mutta itse kun en ole näppärää nähnytkään, niin hoitakoon kaikkien rakastava moderaattori jarska kuvat kuntoon.

jarska

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 28.04.13 - klo:13:51
Näppärä jätkä laittas sopivan kokoseks tuon kuvan, mutta itse kun en ole näppärää nähnytkään, niin hoitakoon kaikkien rakastava moderaattori jarska kuvat kuntoon.

Rakas eri-ernesti, lataa kuva vaikkapa liitteenä niin ainakin esikatselukuva pienenee automaattisesti, kuten muokkasin viestiisi.

murmela

Lainaus käyttäjältä: MarkoL - 28.04.13 - klo:08:56
Olisko kellään lainata läski-lusikkaa?
Se semmonen kenkälusikkaa muistuttava,mut isompi.
Fiskarssilta löytyy:
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Cat

Onko ratapäivillä yleensä jollain rengaskone, ja jos on niiin suostuuko vaihtamaan korvausta vastaan, vai tuleeko rengasraudasta jos käy kysymässä..?

Mulla on kyllä toiset vanteet, mutta toisilla on uudet sateiset.

JPB

Lainaus käyttäjältä: Cat - 28.04.13 - klo:15:20
Onko ratapäivillä yleensä jollain rengaskone, ja jos on niiin suostuuko vaihtamaan korvausta vastaan, vai tuleeko rengasraudasta jos käy kysymässä..?

Mulla on kyllä toiset vanteet, mutta toisilla on uudet sateiset.

Pääsääntöisesti aina joltakulta taitaa löytyä, ja varmaan lainaan saa jos ei vaihtaan kerkeä?


murmela

Lainaus käyttäjältä: Cat - 28.04.13 - klo:15:20
Onko ratapäivillä yleensä jollain rengaskone,
Tod näk kyllä.
Lainaaja jos on niiin suostuuko vaihtamaan korvausta vastaan,
Tod näk kyllä.
Lainaavai tuleeko rengasraudasta jos käy kysymässä..?
Tod näk ei
Jarrut paskana, paha hidastaa.

aapolas

Lainaus käyttäjältä: Cat - 28.04.13 - klo:15:20
Onko ratapäivillä yleensä jollain rengaskone, ja jos on niiin suostuuko vaihtamaan korvausta vastaan, vai tuleeko rengasraudasta jos käy kysymässä..?

Mulla on kyllä toiset vanteet, mutta toisilla on uudet sateiset.

Kysy Jarskalta mallia, se on ammattilainen passuuttamisessa. Röökitki pitää hakea kaupasta ja viedä kouraan asti. Sytyttää ei vielä tarvinnut... :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 28.04.13 - klo:17:44
Lainaus käyttäjältä: Cat - 28.04.13 - klo:15:20
Onko ratapäivillä yleensä jollain rengaskone, ja jos on niiin suostuuko vaihtamaan korvausta vastaan, vai tuleeko rengasraudasta jos käy kysymässä..?

Mulla on kyllä toiset vanteet, mutta toisilla on uudet sateiset.

Kysy Jarskalta mallia, se on ammattilainen passuuttamisessa. Röökitki pitää hakea kaupasta ja viedä kouraan asti. Sytyttää ei vielä tarvinnut... :)

Mä otan sellasen zöpön koiranpennun ilmeen ja yks komia, nopia, nuorekas, pitkätukkanen nappisilimä on mulle monesti varikolla vaihtanu. ;D

Wper

Onko juicen naapurit käyny kolkutteleen ovella eilisen shown johdosta? :D
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Kuulapää

Sifteri "toimii" vihdoinkin. On se kyllä hyvä, että on kilvellinen pyörä. Ei tartte radalle asti pakulla viedä vaan toteakseen, että eihän tämä edes toimi. Gopro kakkonenkin tuli hankittua. Ei tarvitse enään pikseleistä arvuutella mikä on taivas ja mikä maa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Kuulapää - 29.04.13 - klo:00:14
Sifteri "toimii" vihdoinkin. On se kyllä hyvä, että on kilvellinen pyörä. Ei tartte radalle asti pakulla viedä vaan toteakseen, että eihän tämä edes toimi. Gopro kakkonenkin tuli hankittua. Ei tarvitse enään pikseleistä arvuutella mikä on taivas ja mikä maa.

Eipä noihin testiajoihin ennenkään ole kilpeä tarvittu. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

juice09

Lainaus käyttäjältä: Wper - 28.04.13 - klo:21:28
Onko juicen naapurit käyny kolkutteleen ovella eilisen shown johdosta? :D
Taitaa nuo naapurit olla jo tottunu, että kumenpoltto alkaa viikonloppuisin klo 24

T1mppa

Lauantaina ajokauden avaus.
Testasin kaverin vakio -08 GSXR 600. Kylläpä oli pirteä laite. (11k rpm jälkeen)

Ensimmäinen ruisku-600, mitä olen ajanut. On niissä melkoinen ero basic-kaasarimopohin verrattuna.

Säädetyt kaasaripelit on sitten jo samalla viivalla.

Powered by EzPortal