Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Cat - 12.05.13 - klo:21:07
Hyvä hyvä. Näkee sitä ajoasentoo.

Pikku tarkennus.. Siis sun auton ovi oli auki ja kävelin ohi. Ettet kuvitellu, että oon siä penkonu sun hansikaslokeroo :D

No kyllä ne kaikki räppänät tais olla totutusti levällään ja romut pitkin pihaa :D

eikös se mopo ollu tää:

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: Cat - 12.05.13 - klo:20:55
Slowrider, mun piti monesti tulla morjestaan, mutta siinä oli kokoajan joku ihailemassa sun mopoa. Emmie sit uskaltanu tulla juttelemaan teidän aikuisten kanssa... ja yhessä vaiheessa katosit johonkin, kävin kurkkimassa sun auton kontistaki ootko päikkäreillä :D sitten tulit sieltä jostain kävelyltä tms..

8 tai 9 osallistujaa oli. Kotari oli ainoo joka paino kierroksella ohitte.  Tavote oli jaksaa koko kisa loppuun ja siinä myös onnistuin. Muuten sitten löysäsin siimaa kun ei siinä mittää intoa yksin siellä ollut kaahata. Ei mitään tietoa tulosluettelosta.

Se oli penari mikä tuli kierroksella eelle. Se ajeli 24-26 joka kierroksella. Sait vähä turhanki itekses ajella kyllä koko "kisan"

Cat

12.05.13 - klo:21:26 #1337 Viimeisin muokkaus: 12.05.13 - klo:21:34 käyttäjältä Cat
Ei se tuo pyörä ollut. Tuo kaveri on samanikänen ku minä mutta reilusti nopeempi. Ja tuo on R6R

juu ihmettelin kun mun nopein kierrosaika oli toisiks hitain ja tää hitain kaveri karkas niin prkleesti. En tiä, meikäläisestä oli kyllä mehut loppu ja hiki virtas kun kiekkokaukalossa aikanaan.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Cat - 12.05.13 - klo:21:26
Ei se tuo pyörä ollut. Tuo kaveri on samanikänen ku minä mutta reilusti nopeempi. Ja tuo on R6

juu ihmettelin kun mun nopein kierrosaika oli toisiks hitain ja tää hitain kaveri karkas niin prkleesti. En tiä, meikäläisestä oli kyllä mehut loppu ja hiki virtas kun kiekkokaukalossa aikanaan.

ahaa eli se oli sit se toinen. pistin jo koneen raksuttaan niin ei saa näytettä napattua välistä :)

slowrider

12.05.13 - klo:21:37 #1339 Viimeisin muokkaus: 12.05.13 - klo:21:43 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 12.05.13 - klo:21:22
Lainaus käyttäjältä: Cat - 12.05.13 - klo:20:55
Slowrider, mun piti monesti tulla morjestaan, mutta siinä oli kokoajan joku ihailemassa sun mopoa. Emmie sit uskaltanu tulla juttelemaan teidän aikuisten kanssa... ja yhessä vaiheessa katosit johonkin, kävin kurkkimassa sun auton kontistaki ootko päikkäreillä :D sitten tulit sieltä jostain kävelyltä tms..

8 tai 9 osallistujaa oli. Kotari oli ainoo joka paino kierroksella ohitte.  Tavote oli jaksaa koko kisa loppuun ja siinä myös onnistuin. Muuten sitten löysäsin siimaa kun ei siinä mittää intoa yksin siellä ollut kaahata. Ei mitään tietoa tulosluettelosta.

Se oli penari mikä tuli kierroksella eelle. Se ajeli 24-26 joka kierroksella. Sait vähä turhanki itekses ajella kyllä koko "kisan"

Samaa mieltä. Lisää vaan meitä hitaampia tonne kisaamaan niin ei tarvi yksin siellä ajaa omaa "kisaa"

edit: joko ny sattuis

Cat

No nyt sattuis, toivottavasti ei tuota kuskia tuolla meiningillä..

Vartalo taas tuolla mallilla, pää sais olla enemmä vasemmalla..ei hyvä ei hyvä

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: Cat - 12.05.13 - klo:21:44
No nyt sattuis, toivottavasti ei tuota kuskia tuolla meiningillä..

Vartalo taas tuolla mallilla, pää sais olla enemmä vasemmalla..ei hyvä ei hyvä

Itellä on kans korjattavaa vielä tuossa asennossa, mut ei kannata ressata, sitä vartenhan tuola ollaan, että saadaan harjotella eri osa-alueita.

Juniori

Nyt on pakko tulla tännekkin päivittelemään kun on 6 ratapäivää takana (tänä vuonna 2) ja sain alastarolla polven maahan kahvilan mutkassa. Edistystä tulee kaiken aikaa ja kohta jopa kehtaan kelloakin alkaa vilkuilemaan parempien tulosten toivossa. Kesä lähti täällä mahtavasti käyntiin! bike_leaning  Palkitsen itseni lasillisella simaa ja rupean kirjoittelemaan äidinkielen tehtävää niin että 9:ltä päästäisiin kelvollisilla numeroilla ulos.   peukku_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juniori - 12.05.13 - klo:22:11
Nyt on pakko tulla tännekkin päivittelemään kun on 6 ratapäivää takana (tänä vuonna 2) ja sain alastarolla polven maahan kahvilan mutkassa. Edistystä tulee kaiken aikaa ja kohta jopa kehtaan kelloakin alkaa vilkuilemaan parempien tulosten toivossa. Kesä lähti täällä mahtavasti käyntiin! bike_leaning  Palkitsen itseni lasillisella simaa ja rupean kirjoittelemaan äidinkielen tehtävää niin että 9:ltä päästäisiin kelvollisilla numeroilla ulos.   peukku_1

Oli komee kilpuri sulla, miltä se tuntu 125:n jälkeen?

Kesän lopulla taitaa iskä(kin) jäädä seuraileen jarrumerkkejä takaa. peukku_1

mikeeluu

Lainaus käyttäjältä: Cat - 12.05.13 - klo:21:26
Ei se tuo pyörä ollut. Tuo kaveri on samanikänen ku minä mutta reilusti nopeempi. Ja tuo on R6R

juu ihmettelin kun mun nopein kierrosaika oli toisiks hitain ja tää hitain kaveri karkas niin prkleesti. En tiä, meikäläisestä oli kyllä mehut loppu ja hiki virtas kun kiekkokaukalossa aikanaan.

Tän viikonlopun aikana melkeen jokainen on luullu mun pyörää kawaks, pitänee siis käydä hakemassa yamaha tarrat mopoon :D

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.05.13 - klo:20:45
Ei hitto. Joku kävi taas vajaalla. Sinähän olit viereisessä pilttuussa enkä yhtään yhdistänyt mopoa ja nimimerkkiä

Mä kans kattelin suu auki montaa kuskia ja olis tehny mieli tulla kyseleen ootko ämpeeraalla ja millä nimimerkillä, mut en kehannu.
Pari rohkeeta tuli käymään meidänki pilttuussa ja esitteli ittensä, oli kiva tutustua ja saada nikille kasvot.


Cat

Lainaus käyttäjältä: mikeeluu - 12.05.13 - klo:23:09
Lainaus käyttäjältä: Cat - 12.05.13 - klo:21:26
Ei se tuo pyörä ollut. Tuo kaveri on samanikänen ku minä mutta reilusti nopeempi. Ja tuo on R6R

juu ihmettelin kun mun nopein kierrosaika oli toisiks hitain ja tää hitain kaveri karkas niin prkleesti. En tiä, meikäläisestä oli kyllä mehut loppu ja hiki virtas kun kiekkokaukalossa aikanaan.

Tän viikonlopun aikana melkeen jokainen on luullu mun pyörää kawaks, pitänee siis käydä hakemassa yamaha tarrat mopoon :D

Niin luulin muuten minäkin, kunnes siellä kahviossa sanoit ajavas jammulla..

Cat

Lainaus käyttäjältä: Juniori - 12.05.13 - klo:22:11
Nyt on pakko tulla tännekkin päivittelemään kun on 6 ratapäivää takana (tänä vuonna 2) ja sain alastarolla polven maahan kahvilan mutkassa. Edistystä tulee kaiken aikaa ja kohta jopa kehtaan kelloakin alkaa vilkuilemaan parempien tulosten toivossa. Kesä lähti täällä mahtavasti käyntiin! bike_leaning  Palkitsen itseni lasillisella simaa ja rupean kirjoittelemaan äidinkielen tehtävää niin että 9:ltä päästäisiin kelvollisilla numeroilla ulos.   peukku_1

Onko sulla muuten 600cc vai seiskapätkä?

Juniori

Lainaus käyttäjältä: Cat - 13.05.13 - klo:06:13
Lainaus käyttäjältä: Juniori - 12.05.13 - klo:22:11
Nyt on pakko tulla tännekkin päivittelemään kun on 6 ratapäivää takana (tänä vuonna 2) ja sain alastarolla polven maahan kahvilan mutkassa. Edistystä tulee kaiken aikaa ja kohta jopa kehtaan kelloakin alkaa vilkuilemaan parempien tulosten toivossa. Kesä lähti täällä mahtavasti käyntiin! bike_leaning  Palkitsen itseni lasillisella simaa ja rupean kirjoittelemaan äidinkielen tehtävää niin että 9:ltä päästäisiin kelvollisilla numeroilla ulos.   peukku_1

Onko sulla muuten 600cc vai seiskapätkä?


Semmonen 600cc :)

Juniori

Lainaus käyttäjältä: jarska - 12.05.13 - klo:22:57
Lainaus käyttäjältä: Juniori - 12.05.13 - klo:22:11
Nyt on pakko tulla tännekkin päivittelemään kun on 6 ratapäivää takana (tänä vuonna 2) ja sain alastarolla polven maahan kahvilan mutkassa. Edistystä tulee kaiken aikaa ja kohta jopa kehtaan kelloakin alkaa vilkuilemaan parempien tulosten toivossa. Kesä lähti täällä mahtavasti käyntiin! bike_leaning  Palkitsen itseni lasillisella simaa ja rupean kirjoittelemaan äidinkielen tehtävää niin että 9:ltä päästäisiin kelvollisilla numeroilla ulos.   peukku_1

Oli komee kilpuri sulla, miltä se tuntu 125:n jälkeen?

Kesän lopulla taitaa iskä(kin) jäädä seuraileen jarrumerkkejä takaa. peukku_1


No pakko myöntää että rajummalta tuo suzuki tuntuu 125:n jälkeen mutta myös pehmeämmältä ohjata ja kulkee kuin ajatus.  Ja kyllä siihen aikaa menee että pääsen app:stä ohi, katsotaan sitten kun sillä alkaa ikä painaa. ;D

Powered by EzPortal