Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

marko_

Oli tosi hieno päivä Alastarolla.  bike_leaning

Kiitokset seurasta app, juniori, qazwsx, tango, tomppa + muut foorumilaiset

app

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 11.06.13 - klo:22:41
Oli tosi hieno päivä Alastarolla.  bike_leaning

Kiitokset seurasta app, juniori, qazwsx, tango, tomppa + muut foorumilaiset

Samoin! Kiitokset kaikille mukana olleille. Oli hauskaa, ja ihme ja kumma ajaminenkin alkoi mennä entiseen malliin. Tai siis ei entiseen, vaan nykyiseen. Miten tän nyt muotoilis.

En kaatunut taaskaan! Juniorikin pysyi pystyssä.

slowrider

Olipa hyvä päivä. Duunissa mietin mikä ajossa mättää. Duunin jälkeen alastarolle, 2 settiä joissa kummassakin ennätys uusiksi, kamat kasaan ja nyt kotia.... aika lailla suunnitelman mukaan ;)

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.06.13 - klo:19:28
Olipa hyvä päivä. Duunissa mietin mikä ajossa mättää. Duunin jälkeen alastarolle, 2 settiä joissa kummassakin ennätys uusiksi, kamat kasaan ja nyt kotia.... aika lailla suunnitelman mukaan ;)

Kerro lisää. Siit on hyötyä muillekkin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.06.13 - klo:22:27
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.06.13 - klo:19:28
Olipa hyvä päivä. Duunissa mietin mikä ajossa mättää. Duunin jälkeen alastarolle, 2 settiä joissa kummassakin ennätys uusiksi, kamat kasaan ja nyt kotia.... aika lailla suunnitelman mukaan ;)

Kerro lisää. Siit on hyötyä muillekkin.

No mietin tähän tyyliin et nyt pääsuoran jarrussa tiputan 5->4 ja ajan 1-2 mutkan lähes yhtenä mutkana kiihdyttäen välissä nelosella. tai siis taitan ykköseen ja siitä ajaudun kakkosen jarruun jossa vaihdan kolmoselle.. Siinä keskityn kakkosen ulostuloon ja avaan sen suoranpätkän mahdollisimman aikasin.  Sen päätin että vaihdepaikka kakkosen jarruun vaatii muutoksen 4-->2 että saa siihen 2-3 suoralle koneen tehoalueelle.  (tätä teoriaa en käytännössä testannut kun työpäivä oli tuon päätöksen tullessa vasta jossa kahvitauon hujakoilla).

mietin asiaa lisää ja muistelin että vauhdin puolestä ykkösmutkassakaan nelonen ei voi olla tehoalueella joten siinä ehkä jo pitäisi tiputtaa kolmoselle..

Eli eka setillä ajoin lämppärikiekalla nelosella ekaan mutkaan, katoin jengakellosta että siellä jotain 6-8tms eli hyvin kestää tiputtaa. Ekalla nopealla sitten ykkösen jarrussa 5->3 ja 2-mutkan jarrussa 2.vaihde ja homma rokkas eri malliin. Luurin omalla gepsitarkkuudella ykkösmutkaan tuli päivän aikana 20km/h lisää vauhtia ja 1-2 suoralle yli 10km/h. Ja vielä on pääsuoran jarrussa varaa parantaa viimevuotiseen jolloin se ennätys oli kolmisen sekkaa huonompi...

Parissa muussa paikassa vastaava proseduuri. Niin ja teen raksaduunia eli mulla on hyvin aikaa miettiä näitä :D


tamik87

Hain Kallion Veskulta 3 supersorsaa joilla voitettu motoparkissa KAIKKI! Ens viikonloppuna odotettavissa epävirallisen rataennätyksen epävirallinen henkilökohtainen ennätys (joka on 2:00,00 kun en oo siä kuivalla ajanu)!

app

Lainaus käyttäjältä: app - 11.06.13 - klo:22:55

En kaatunut taaskaan! Juniorikin pysyi pystyssä.

Tämän päivän viimeiseksi viestiksi on pakko laittaa tämä eilinen lainaus. Ohhoh.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 12.06.13 - klo:23:35
Lainaus käyttäjältä: app - 11.06.13 - klo:22:55

En kaatunut taaskaan! Juniorikin pysyi pystyssä.

Tämän päivän viimeiseksi viestiksi on pakko laittaa tämä eilinen lainaus. Ohhoh.

Totta toinen puoli

app

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.06.13 - klo:23:45
Lainaus käyttäjältä: app - 12.06.13 - klo:23:35
Lainaus käyttäjältä: app - 11.06.13 - klo:22:55

En kaatunut taaskaan! Juniorikin pysyi pystyssä.

Tämän päivän viimeiseksi viestiksi on pakko laittaa tämä eilinen lainaus. Ohhoh.

Totta toinen puoli

Vielä kuva eiliseltä. Marko_lle kiitos hienosta kuvasta.
Ja kun mä vihdoin sain ton asennon ja kaikki toimiin niin hyvin. v***u että vi***taa.

slowrider

Vastahan se kesäkuu. Hyvin vielä ehtii

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 13.06.13 - klo:00:19
Vielä kuva eiliseltä. Marko_lle kiitos hienosta kuvasta.
Ja kun mä vihdoin sain ton asennon ja kaikki toimiin niin hyvin. v***u että vi***taa.

Hyvän näkönen asento!

marko_

Lainaus käyttäjältä: app - 13.06.13 - klo:00:19

Vielä kuva eiliseltä. Marko_lle kiitos hienosta kuvasta.
Ja kun mä vihdoin sain ton asennon ja kaikki toimiin niin hyvin. v***u että vi***taa.

Kiitokset näistä hienoista kuvista kuuluu Danikolle. Nää on sen ottamia kuvia, mä vaan keräsin minun, app:n ja juniorin kuvat sieltä ja linkkasin app:lle koska niitä kuvia oli yhteensä ~800kpl.

Hienoja otoksia tosiaan.
Nyt oli kuvaaja niin oikealla paikalla rataa kun vain voi olla. :)
Tiiä sitten kuinka paljon oli sillä merkitystä kun itse kuvaajalla ajotaustaa niin tietää mitä näistä kuvista halutaan katsoa.

app

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 13.06.13 - klo:06:23
Lainaus käyttäjältä: app - 13.06.13 - klo:00:19

Vielä kuva eiliseltä. Marko_lle kiitos hienosta kuvasta.
Ja kun mä vihdoin sain ton asennon ja kaikki toimiin niin hyvin. v***u että vi***taa.

Kiitokset näistä hienoista kuvista kuuluu Danikolle. Nää on sen ottamia kuvia, mä vaan keräsin minun, app:n ja juniorin kuvat sieltä ja linkkasin app:lle koska niitä kuvia oli yhteensä ~800kpl.

Hienoja otoksia tosiaan.
Nyt oli kuvaaja niin oikealla paikalla rataa kun vain voi olla. :)
Tiiä sitten kuinka paljon oli sillä merkitystä kun itse kuvaajalla ajotaustaa niin tietää mitä näistä kuvista halutaan katsoa.

On todellakin paljon hyviä kuvia. Onkohan eiliseltä joku napsinut?

app

Äsken soitti ortopedi sairaala Neosta, ja muuttui täysin kuvio "vamma on erittäin paha", koska siellä näyttää olevan jännerepeämä ym, ja nyt otetaan magneettikuvat, joiden jälkeen päätetään miten operoidaan.
Vähintään kolme kuukautta ennen kun alkaa käsi pelaamaan.
Heillä on kuulemma erittäin korkeatasoista uutta osaamista tämän tyyppisitä vammoista, ja hän kehotti miuna tulemaan heille leikattavaksi. En usko että on myyntipuheita.

Joka tapauksessa ens kesänä ajellaan seuraavan kerran.

Lähden saman tien ajamaan Turkuun. Tämä tästä.

slowrider

Hitto. Kuullostaapa pahalta.  Toivottavasti diagnoosi paranee kuvauksen jälkeen

Powered by EzPortal