Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Jukka_R

Apukuski kuorsaa, koira pieree, aamun rapelo voitettu ja Tampere ohitettu. Torstaina takaisin ja 1:13 olisi lauantaina ja sunnuntaina kiikarissa ja viiden sakkiin hinku jos kuivalla kaarrellaan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

poutis

Aina yhtä absurdi tilanne kun olet tyhjällä varikolla yötä. Kunhan noi s******n
linnut  ois hiljaa et saa nukuttua. Luulisi parin kaljan auttavan...
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

app

Lainaus käyttäjältä: Rum - 23.06.13 - klo:22:23
olitko se sin.. tai siis olihan se. Eli APP ja Juniori. Tai heidän paku + kärry ainakin bongattu tossa muutama minuutti sitten Hämeenlinnan jälkeen mökiltä palatessa  :-)

Joo, nyt kotona. Aikataulu täsmää  :).

Kaikki ajelee enkkojaan. Taas tuli tusina Kemorassa ohi, kun vahtas sieltä ylähyllyltä  :'(

Taatanan taatana!! Mä ajan dsyksyllä 1.05. Ostan ohjuksen. Kertakäyttösen, mikä kestää TASAN kierroksen. Automaattiohjauksella varustetun.  >:(

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 24.06.13 - klo:00:08


Taatanan taatana!! Mä ajan dsyksyllä 1.05. Ostan ohjuksen. Kertakäyttösen, mikä kestää TASAN kierroksen. Automaattiohjauksella varustetun.  >:(

Jos sanonta koira muistuttaa isäntäänsä pitää kutinsa, niin koirallesi oli kyllä syötetty nappuloiden sijasta rauhoittavia. Rauhallisen oloinen kaveri. Tuon kokoisen uskaltaa antaa Miinankin leikkikaveriksi, ei mene heti rikki, koiran siis, isäntä taisi vähän rikki olla.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 24.06.13 - klo:00:14
Lainaus käyttäjältä: app - 24.06.13 - klo:00:08


Taatanan taatana!! Mä ajan dsyksyllä 1.05. Ostan ohjuksen. Kertakäyttösen, mikä kestää TASAN kierroksen. Automaattiohjauksella varustetun.  >:(

Jos sanonta koira muistuttaa isäntäänsä pitää kutinsa, niin koirallesi oli kyllä syötetty nappuloiden sijasta rauhoittavia. Rauhallisen oloinen kaveri. Tuon kokoisen uskaltaa antaa Miinankin leikkikaveriksi, ei mene heti rikki, koiran siis, isäntä taisi vähän rikki olla.

Layla per**le se olikin, joka mun mömmöt oli syöny yöllä. Buranat vaan jätti.

Raaseri

Köpiksen kentällä odotan vaihtoa Bolognaan. Ducatin tehdas, Riminin ranta ja Misano World Circuit & Panigale S - täältä tullaan.

marko_

24.06.13 - klo:10:34 #1611 Viimeisin muokkaus: 24.06.13 - klo:12:24 käyttäjältä marko_
Kymmenisen pyörää täällä ajamassa ja keli kohillaan. Hienoa päästä testaamaan uutta asfalttia.  airrev_1



JPB

25.06.13 - klo:22:24 #1612 Viimeisin muokkaus: 25.06.13 - klo:22:27 käyttäjältä JPB
Vitutuksen voimalla tuli raahauduttua kemoraan tänään. Viikonloppu meni senverran perseelleen että mielessä pyöri lähinnä harrastuksen vaihto, mutta piti kuitenkin käydä kokeileen mitä Wehnän säädöt sai pyörään aikaan.

Ja paranihan se aika helvetisti, toinen parannus oli se että tarkastin etusen paineen... ~1.7 bar dunlopissa ei välttämättä ollut optimaalinen, joten onhan se kumma että saa painia mutkaan.

3.5 settiä sai ajetuksia ja parhaaksi jäi 1.16,71 Ja parannettavaa vielä vaikka kuinka pirusti ajossa, eli eiköhän se siitä hiljalleen taas lähde. Nyt vain tekniset murheet kuntoon ja lisää ajoa!


Cat

Kieltämättä olit aika pettyneen näköinen sunnuntaina ja vitutus huoku kyllä ulospäin :)

Nyt näköjään kulkee, Hanaa!

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: JPB - 25.06.13 - klo:22:24
Vitutuksen voimalla tuli raahauduttua kemoraan tänään. Viikonloppu meni senverran perseelleen että mielessä pyöri lähinnä harrastuksen vaihto, mutta piti kuitenkin käydä kokeileen mitä Wehnän säädöt sai pyörään aikaan.

Ja paranihan se aika helvetisti, toinen parannus oli se että tarkastin etusen paineen... ~1.7 bar dunlopissa ei välttämättä ollut optimaalinen, joten onhan se kumma että saa painia mutkaan.

3.5 settiä sai ajetuksia ja parhaaksi jäi 1.16,71 Ja parannettavaa vielä vaikka kuinka pirusti ajossa, eli eiköhän se siitä hiljalleen taas lähde. Nyt vain tekniset murheet kuntoon ja lisää ajoa!

Toihan on kova parannus! Noi rengasmerkin vaihdokset vaatii huolellisuutta, tosin 17bar taitaa olla jo vahinko. Mulla meni kans pirellin kanssa taistellessa eikä vika ollut todellakaan renkaassa, vaan kuskissa joka laitto uudempi runkoisen kuumapaineet 2009 runkoon. Ja tarkemmin kun lunttasin, niin pirelli antaa lämppäripaineet, ei niitä paineita jotka on ajossa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 25.06.13 - klo:22:47
Mulla meni kans pirellin kanssa taistellessa eikä vika ollut todellakaan renkaassa, vaan kuskissa joka laitto uudempi runkoisen kuumapaineet 2009 runkoon.

Onnistuin tekeen saman viime kesänä. Ihmettelin kun 0.1...0.2 baria kumpaankaan suuntaan ei vaikuttanu mitään repimisiin. No eipä kai ku tontti on alunperinkin 0.5 baarin päässä. saa**na, tuhosin täyspintasen SC0:n +30 kelissä.  r.i.p_gif
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Oiskohan tossa selitys miksi -08 paiston puolikuntonen dunloppi hävis 3 setin aikana lauantaina. Pistin lämminpaineen 1.4 bar :)

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.06.13 - klo:23:02
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 25.06.13 - klo:22:47
Mulla meni kans pirellin kanssa taistellessa eikä vika ollut todellakaan renkaassa, vaan kuskissa joka laitto uudempi runkoisen kuumapaineet 2009 runkoon.

Onnistuin tekeen saman viime kesänä. Ihmettelin kun 0.1...0.2 baria kumpaankaan suuntaan ei vaikuttanu mitään repimisiin. No eipä kai ku tontti on alunperinkin 0.5 baarin päässä. saa**na, tuhosin täyspintasen SC0:n +30 kelissä.  r.i.p_gif

En saanut rengasta repeämään, mut tuntuma oli todella syvältä pyörä horju ku viimestä päivää ja välillä piti ja välillä luisti ihan ihme paikoissa. Kierrosajassa tämä meinasi aika tasan 2 sekuntia.

JPB

Lainaus käyttäjältä: Cat - 25.06.13 - klo:22:29
Kieltämättä olit aika pettyneen näköinen sunnuntaina ja vitutus huoku kyllä ulospäin :)

Nyt näköjään kulkee, Hanaa!

Kyllähän se kyrsi. Eivät edes kisaan huolineet lipulle, saa**na.

Mutta eiköhän se tuosta taas ajamalla parane, alkoi vain mullakin jakelemaan jarruissa perää

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 25.06.13 - klo:22:47
Lainaus käyttäjältä: JPB - 25.06.13 - klo:22:24
Vitutuksen voimalla tuli raahauduttua kemoraan tänään. Viikonloppu meni senverran perseelleen että mielessä pyöri lähinnä harrastuksen vaihto, mutta piti kuitenkin käydä kokeileen mitä Wehnän säädöt sai pyörään aikaan.

Ja paranihan se aika helvetisti, toinen parannus oli se että tarkastin etusen paineen... ~1.7 bar dunlopissa ei välttämättä ollut optimaalinen, joten onhan se kumma että saa painia mutkaan.

3.5 settiä sai ajetuksia ja parhaaksi jäi 1.16,71 Ja parannettavaa vielä vaikka kuinka pirusti ajossa, eli eiköhän se siitä hiljalleen taas lähde. Nyt vain tekniset murheet kuntoon ja lisää ajoa!

Toihan on kova parannus! Noi rengasmerkin vaihdokset vaatii huolellisuutta, tosin 17bar taitaa olla jo vahinko. Mulla meni kans pirellin kanssa taistellessa eikä vika ollut todellakaan renkaassa, vaan kuskissa joka laitto uudempi runkoisen kuumapaineet 2009 runkoon. Ja tarkemmin kun lunttasin, niin pirelli antaa lämppäripaineet, ei niitä paineita jotka on ajossa.

Juu, ihan oma moka tuo väärä paine oli, olin tarkastavinani ne mutten sitten kai koskaan tehnyt.

jarska

Eilen sattunutta, Botnialla.

Juicella oli hieman pitkä kaasukaffan liike ja muistin että mulla on samanmoiseen Robby Motoon isompikehäinen rulla.
Noh, siitä sitten rullaa vaihtamaan varikolla.
Rulla paikoillaan, tarkistukset/kiristykset ettei ota katteisiin kiinni, pyörä käynnissä ja kaikki tuntuu hyvältä.

Juice lähti kokeileen uutta rataa...näin kun ajeli ja nosti yhtäkkii käden pystyyn jo ennen kikkamutkaa.
Tuli takas varikolle körötellen ja ensimmäisenä kuului kypärän alta...EI OLLU JARRUJA OLLENKAAN!

Prkl, kaks miestä kattomassa, eikä huomattu että kaasukahvan varsi jäi sellaseen asentoon että esti jarrukahvan painumisen ja pamahti suoraan metalliin. oops_2

Ei jumaleisson, onneksi otti pääsuoran varovaisesti, eikä päästäny normivauhdilla.
Voin kuvitella ajatukset kypärän sisällä kun pääsuora lopussa, tarttuu kahvaan, joka kalahtaa kaasukahvan varteen ja painuu vaan muutaman millin. :D

On sillä miehellä kyl suojelusenkelit mukana...

Powered by EzPortal