Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 29.06.13 - klo:03:09
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 28.06.13 - klo:23:38
Lainaus käyttäjältä: aapolas - 28.06.13 - klo:22:29
Ihmetteleekö kukaan muu ikinä, että miksi omaan pyörään tulee aina kaikkia maailman ihmeellisimmät viat joista ei oo ikinä kuullutkaan?

Mulla tuli vasemmalta koneen poskesta öljyt läpi. Pyörä on kaadettu aikoinaan vasemmalle kyljelle ja magneeton koppa on hioutunut ohueksi alareunasta. Ajattelin että siihen ohueen kohtaan on tullut tärinästä  halkeama joka nyt siis vuotaa.  Paskan vitut, vauhtipyörä on kopan sisällä rikki ja se on jyrsinyt ihanan uran koppaan. Tietysti kaikki paikat on täynnä magneettista metallimurua.

Onkohan mahdollista että vauhtipyörä ottaisi nokkiinsa esim. kaatumisen yhteydessä kolahduksesta tms? Onpa taas ihanaa...

No, mun Yamahasta pamahti kone. Jos kuskistakin, niin soitellaan sitten sulle, eikös sulta ne hoidu? Voisin samalla vaihdattaa hermot ja maksan, vaikka sellaisiin kisaversioihin.

Kävikö vanhanaikasesti? Ei tommosia pitäs käydä 2000 luvun konkeleissa.
Voisin veikata, että kaikkee muuta löytyy, paitti uusia hermoja, varsinkaan kun ostajan tietää. Harmi että kisat menee/meni reisille.

Enpä tiedä mikä on vanhanaikaisesti menemistä. Soilille lähdin näyttämään ajolinjoja viimeiseen settiin jotta saisi vähän vauhtia ja 112:nkin joku päivä kisaan mukaan. No, tavoite toteutui kun Rytkösestä poksahti noissa vauhdeissa kone (pitää outoa kilkatusta, Wehnän ja Jarin arviot vaihtelivat nokkaketjusta alakerran laakeriin, selviää kun motti avataan.

Eikä tuo nyt mun kisoja reisille vetänyt. Tämän viikonlopun väännöt hoidetaan R6R:llä (voi olla vähän totuttelemista kun viimeksi viisi vuotta sitten tuollaisella ajanut) ja ensi viikolla ronkkimaan omaa. Kaikessa on puolensa. Ehkä nyt saa sitten viimein vietyä ne maalausta 2 vuotta odottaneet katesarjat maalarille kun pyörä muutoinkin levällään. Ajatuksissa on käynyt toisen vastaavan hankinta kun kerran Yamahan kanssa nyt on naimisissa. Olisi sitten varaosaa heitellä suoraan toisesta toiseen sitä mukaa kun jostain kohti poikii tai tulee pitkään odotettu kuivankelin kaato.

Aika nopsaan tuosta kilvellisestä katuvessasta taiottiin mykistävä kilpuri. R1:n valmiiksi rei´itetyt pultit kävivät suoraan R6R:ään eikä tarvinnut alkaa kenttäolosuhteissa porailemaan. Öljykorkit ym. varmistuslangoitettiin, kilpi irti, valot pois ja siinähän se oli. Kolmen tunnin päästä katsastukseen ja neljän tunnin päästä aika-ajoon. Aika-ajossa tavoite olisi 1:18 puolelle (Rytkösellä olisi ollut 1:15 puolelle). Ei oikein vanha opi niin nopeasti tuollaista vähäkuutioista huudattamaan että päästäisiin sinuiksi. Saa nähdä mihin tuolla ajalla päästään, veikkaan hitainta kolmannesta, eli paikkoja 15-20. Sieltä sitten keskiryhmän kahinoihin.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 29.06.13 - klo:05:37kone pitää outoa kilkatusta, Wehnän ja Jarin arviot vaihtelivat nokkaketjusta alakerran laakeriin, selviää kun motti avataan.

Yks kaukaa haettu "vika" vois olla irti lähtenyt katalysaattorin palanen pakosarjassa kilisemässä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Fasu

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.06.13 - klo:13:30
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 29.06.13 - klo:05:37kone pitää outoa kilkatusta, Wehnän ja Jarin arviot vaihtelivat nokkaketjusta alakerran laakeriin, selviää kun motti avataan.

Yks kaukaa haettu "vika" vois olla irti lähtenyt katalysaattorin palanen pakosarjassa kilisemässä.
Jos katteet on nyt irti,niin kumivasaralla kopistelemalla putkistoa vois sulkea tuon mahdollisuuden pois. Siis jos siellä on jo tulossa hiljaisuus.
VV

app

Lainaus käyttäjältä: Fasu - 29.06.13 - klo:17:48
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.06.13 - klo:13:30
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 29.06.13 - klo:05:37kone pitää outoa kilkatusta, Wehnän ja Jarin arviot vaihtelivat nokkaketjusta alakerran laakeriin, selviää kun motti avataan.

Yks kaukaa haettu "vika" vois olla irti lähtenyt katalysaattorin palanen pakosarjassa kilisemässä.
Jos katteet on nyt irti,niin kumivasaralla kopistelemalla putkistoa vois sulkea tuon mahdollisuuden pois. Siis jos siellä on jo tulossa hiljaisuus.

Ja vielä toinen varmistus: Koita käynnistää vielä kerran illalla, kun kaikki tukatit on sammutettu, tai sammuneet.

Raaseri

29.06.13 - klo:22:06 #1654 Viimeisin muokkaus: 29.06.13 - klo:22:08 käyttäjältä Raaseri
PRKL APP!!! Tukaatteja mollaamassa.

En keksiny tälle kuvalle parempaakaan foorumia, laitetaan lisää kuvia joskus jos jaksaa:


Oli kyllä mainio tyyppi tämäkin. Lounaalle istu yksikseen yhden pöydän päähän, mähän menin heti kysyyn saako istua vastapäätä. Ja kovin ehdittiin sinä 40min jutustella.

murmela

Aurinko paistaa uuh niin ihanasti, että pakko kai tästä on lähtee botnialle pyöriin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Voisko v***u se v***u aurinko v***u paistaa v***u täälläkin v***u. v***u niinku v***u tänään v***u!
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.06.13 - klo:14:23
Voisko v***u se v***u aurinko v***u paistaa v***u täälläkin v***u. v***u niinku v***u tänään v***u!

Ei kai siellä sada? Tällä Lehmälohjalla on oikein nätti keli. Silti pysyn toistaiseksi sisätiloissa, kun ajavat telkkarissa kilpaa. Pirellit repeilee siellä, ja oikein isosti. Riekaleet lentelee pitkin rataa. Tunloppeja tosin ei kellään alla.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 30.06.13 - klo:15:41
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.06.13 - klo:14:23
Voisko v***u se v***u aurinko v***u paistaa v***u täälläkin v***u. v***u niinku v***u tänään v***u!

Ei kai siellä sada? Tällä Lehmälohjalla on oikein nätti keli. Silti pysyn toistaiseksi sisätiloissa, kun ajavat telkkarissa kilpaa. Pirellit repeilee siellä, ja oikein isosti. Riekaleet lentelee pitkin rataa. Tunloppeja tosin ei kellään alla.

Ei sada ei. Mutta ei v***u kuivu ku on tommone harmaa paska roikkumassa tossa päällä, ja vesi pysyy ku liimattuna tossa upouuden asvaltin pinnassa. Tääl ei repee muutaku perse tai suoni tms otsassa pullottava elin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

marko_

Onko huomenna maanantaina tulossa ketään ajamaan botnialle?
Ei viittis yksin jäädä tänne kurvaileen..

murmela

Dodii. Loppujen lopuks oli kolme makkaraa suolessa, ja panin niiden voimalla menee ihan eniten kovaa, monta settii. Voimatki loppu jo puoles välis, mut onneks kofeiini lisää kummasti yliherkän suoritusvarmuutta. Ja tuttuun tapaan, lopussa kiitos seisoo, eli viimesen setin viimenen rundi oli päivän tyydyttävin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

marko_

Kelit kohillaan botnialla. Aurinko paistaa ja asfaltti kuumenee.
Kohta radalle.  airrev_1

Kiitos eilisestä kaikille paikalla olijoille!  peukku_1

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.07.13 - klo:01:37
Dodii. Loppujen lopuks oli kolme makkaraa suolessa, ja panin niiden voimalla menee ihan eniten kovaa, monta settii. Voimatki loppu jo puoles välis, mut onneks kofeiini lisää kummasti yliherkän suoritusvarmuutta. Ja tuttuun tapaan, lopussa kiitos seisoo, eli viimesen setin viimenen rundi oli päivän tyydyttävin.

Sä olet nyt ajanut jokusen ratapäivän Dunlop 4902:lla. Kerroppa kokemuksia. Kyynärpää maassa ei aiheuttanut luistoa ainakaan. Joko olet olkapäätä kokeillut?

Ei vaan; mikä on tuntuma kestävyys/pito? kiinnostaa palaute.

Jukka_R

Pata kattilaa, soi maa, mutta ei ole tietoa tuleeko padasta enää soivaa peliä, joten ostettu versio jolla on ajettu Motoparkissa 1:24.

Vielä kun kuskin piuhat saadaan kisaversioiksi, niin tämähän näyttää siltä, että kohta taas ajellaan omalla eikä tarvitse kädellä lypsää vauhtia suorilla.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Birke

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 01.07.13 - klo:10:56
Kelit kohillaan botnialla. Aurinko paistaa ja asfaltti kuumenee.
Kohta radalle.  airrev_1

Kiitos eilisestä kaikille paikalla olijoille!  peukku_1
Mahtava rata sillä uudella pinnalla. Toista kertaa olin eilen ajamassa, kolme settiä ehti vetää niin piti lähteä ajeleen kotiin. Pikkasen olis houkutellu jäädä vielä maanantaiksi. No aikataulut oli viikonlopulle mitä oli, mutta sinne on päästävä ajamaan vielä tälle kesälle uudelleen. Harmi, kun kaksi kertaa käynyt ja molemmilla kerroilla sade on lyhentäny päivää alle puoleen. Metzelerin CompK slicksi toimi mahtavasti, pinta kuin appelsiinissa. Hymy korvissa sai vetää omaa kovaa.

Powered by EzPortal