Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Ulkona paukkuu vielä pakkanen, mut taivaalta näkyy ny jo auringon kajo, väkisinki alkaa katteleen enemmän ratavideoita, käytettyjä Panigaaleja, tuunausosia maailmalta...ei voi mitään...kevät sieltä on tulossa, ihan pian. hesse_yahoo

Muilla kevättä rinnassa/rinnoissa?

carbon

En ole vieläkään saanut pyörää tuunauksesta. Ostin pienoismallin joka on ollut vaimon ja mun välissä nyt pari yötä!
Hän sanoi että se ei ole normaalia, ihme tyyppi. Siis vaimo.....
Voin mää koittaa..

Wper

oon helsingissä käymässä nyt ja kyllä se kemoran aurinko paistaa jo tänne asti 8) huomenna kun käyttää pyörän lämpimäks tallissa ja tupakoi kädet hikoillen pyörän päällä, niin tuntuu kauden alku olevan taas aika lähellä. :)
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

jarska

Kappas mikä uutinen sattui silmään tänään.

Todella vaarallinen tempaus, oli sitten tahallista tai ei, joutaakin saamaan kakkua.

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.02.12 - klo:11:10
Kappas mikä uutinen sattui silmään tänään.

Todella vaarallinen tempaus, oli sitten tahallista tai ei, joutaakin saamaan kakkua.

Propsit tölkin noutajalle,ettei tullut noutaja.
Hakijalle tarjoaisin täyden tölkin uroteosta.
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

jarska

Puhdistettu kaikki nahkatamineet, kypärä, kengät...
lanoliini-mehiläisvaha nahkabalsamia pintaan, sopii myös kengille...aurinko senkus sulattaa lumia, kohta...ihan kohta... airrev_1

PetsuZX

Suitten kun vielä vetäset ajopuvun istumaosaan nahanhoitoaineet, niin saa olla nivusissa voimaa, että pysyy penkillä :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 10.03.12 - klo:16:32
Suitten kun vielä vetäset ajopuvun istumaosaan nahanhoitoaineet, niin saa olla nivusissa voimaa, että pysyy penkillä :)

Ei sinne kärsii palsamia laittaa, korkeintaan sisäpuolelle, pukamiin. :)

carbon

11.03.12 - klo:09:41 #8 Viimeisin muokkaus: 11.03.12 - klo:10:08 käyttäjältä carbon
   Mun BMW RR on ollut syksystä Korpiaholla huolto-tuunaus kylässä. Sain sen nyt takaisin kotiin hesse_yahoo
Ei tiedä vaikka iltapäivällä ottais ekat tyypit ? Aurinko paistaa Yyterissä, kuten aina. Asun nakurannan lähellä ja aionkin lähteä kävelemään sinne josko siellä joku olis?
Mun henk koht tavoitteet ovat 2012:
- 10s päähän ratojen kierrosenkoista, ei omista vaan ratojen enkoista. Wehnän kursseille menossa.
- 200 mph kerhoon pääsy, 302 tuli vakiolla, tekemättä oikeastaan muuta kuin laittamalla ylänappi kiinni. Kiitos JiiHoollle neuvoista täksi vuodeksi.
- 10s alitus varttimaililla. Jos kaikki osatekijät onnistuu niin menee. Kaverin kanssa sitä on koitettu ja hänellä kun kaikki meni kohilleen, niin 9,83 (mulle 9,82)
- Sm hidasajon voitto, kaksi ed vuotta kakkonen.
- SMOK testien läpi pääseminen, yhtä testiä huutaa....
- SMOK eurooppa reissu, mitäs sille Timppa kuuluu ?
- Ehjä, kaatumaton kausi, hauskan pitoa ja kaunista ilmaa

Olisko mulla sittenkin vähän kilpailuviettiä confused_thinking

Mulla vaimokin käy jonnin verran radalla, se on hieno juttu! Hänenkin pyörään tarttis panostaa vähän enemmän.
Viime kaudella otti aina mun pyörän kun omalta sessiolta tulin.
Voin mää koittaa..

zimppa70

11.03.12 - klo:12:09 #9 Viimeisin muokkaus: 11.03.12 - klo:12:31 käyttäjältä zimppa70
Mielenkiinnosta tuohon 200mph pääsemisestä kysyisin et mitäs on suunnitelmissa sillä 20 km/h lisääminen ei onnistu ihan pienillä virityksillä...tarkoittaen siis pyörän madallusta, peilien poistoa, katteiden teippausta ym. pientä. välityksillä voi myös hiukan tietysti vaikuttaa mut menikö sulla viimeksi rajoittajalle vakiovälityksillä...? Muistini mukaan olet vielä ihan miehen kokoinenkin joten fyysinen kokokin haittaa hiukan, vertaan sua esim. Siihen Pasiin?(nimestä en varma mut kaveri jota jarskan kaa jututitte) joka meni muistini mukaan sen 318km/h hallissa viime kesänä!. Onko sulla koneelle tehty mitään tehon lisäämiseksi ja jos on niin sitten tietysti mahdollisuudet paranee sillä noissa vauhdeissa voimaa täytyy löytyäkkin jotta vauhtia saadaan lisää...mut onnea yritykselle jotta eka bemarikin menisi Suomessa 200mph kerhoon...ja ennen kaikkea, toivotaan myötäistä tuulta halliin.... peukku_1

carbon

Lainaus käyttäjältä: zimppa70 - 11.03.12 - klo:12:09
Mielenkiinnosta tuohon 200mph pääsemisestä kysyisin et mitäs on suunnitelmissa sillä 20 km/h lisääminen ei onnistu ihan pienillä virityksillä...tarkoittaen siis pyörän madallusta, peilien poistoa, katteiden teippausta ym. pientä. välityksillä voi myös hiukan tietysti vaikuttaa mut menikö sulla viimeksi rajoittajalle vakiovälityksillä...? Muistini mukaan olet vielä ihan miehen kokoinenkin joten fyysinen kokokin haittaa hiukan, vertaan sua esim. Siihen Pasiin?(nimestä en varma mut kaveri jota jarskan kaa jututitte) joka meni muistini mukaan sen 318km/h hallissa viime kesänä!. Onko sulla koneelle tehty mitään tehon lisäämiseksi ja jos on niin sitten tietysti mahdollisuudet paranee sillä noissa vauhdeissa voimaa täytyy löytyäkkin jotta vauhtia saadaan lisää...mut onnea yritykselle jotta eka bemarikin menisi Suomessa 200mph kerhoon...ja ennen kaikkea, toivotaan myötäistä tuulta halliin.... peukku_1

Joo, no ensinnäkin se on tavoite, onko se edes realistinen, tiedä häntä. Viimeksi en madaltanut mitenkään jonka nyt aion tehdä. kaikki napit ja reiät pitää teipata/poistaa. Myös äijä teipataan.
Nyt olen 10 kg kevyempi kuin vime vuonna, pyörää on tuunattu myös kevyemmäksi, nyt on kokoränni, viimeksi oli vakio. Hepoja/vääntöä on joitakin enemmän.
Eteen rääräähän ei isompaa mahdu pyörimään, joten taakse mulla on muutamia vaihtoehtoja. Pienin taitaa olla -8 ! Sillä se ei nyt enää jaksa mennä mutta koittaa voin.
Vimeksi meni kutosella rajoittajaan ja jopa hyvinkin aikaisin. Teki pahaa ajella päin rajoittajaa viimeiset sadat metrit. Ajoasentoon on saanut myös vähän vinkkejä.
Onhan tossa muuttujia, renkaat, säätila, vars tuulen suunta ja vaikka mitä.
Täytyy sanoa että esim Biaggi ajoi Australiassa 327 km/h pelkällä suoran pätkällä, on kovia poikia ja kovia pyöriä !
Jos en sitä 200 mph saa rikki, niin eipä tuo mitään. Suurin osa ei saa....
Voin mää koittaa..

zimppa70

Selvä homma, onhan tuossa "muuttujia" viime kesäiseen melko lailla joten mielenkiintoista nähdä mikä tulee olemaan lopputulos...ihan taatusti ennätys paranee, siitä ei ole kahta kysymystä...!!! respekt_1 Oma tavoite on myös rikkoa 200mph raja ja jättää tietysti kaikki bmweet ja muutama busakin taakseni tuolla Tusinalla... ??? :)

app

Carboninn kanssa mennään Halliin. Minä sain viime kesänä 300, 301, ja 301 samalla mopolla, häviten Carbonille, kun aasi menin teippiä lainaamaan.
Välitystä aion muuttaa -2 taakse, ja rengas hiukan korkeampi profililtaan. Myös sen verran alustaa alas, kun saa ilman muutoksia.

zimppa70

Suosittu on toi hallin tapahtuma sillä on ajajien osalta jo loppuunmyyty... peukku_1. missäs ajojaksoissa olette niin tietää hiukka seuratakkin mitä tulosta sieltä pukkaa? Ite olen jo ensimmäisessä ryhmässä joten sit on aikaa tosiaan katella hyvin toistenkin suorituksia.

carbon

Lainaus käyttäjältä: app - 11.03.12 - klo:14:36
Carboninn kanssa mennään Halliin. Minä sain viime kesänä 300, 301, ja 301 samalla mopolla, häviten Carbonille, kun aasi menin teippiä lainaamaan.
Välitystä aion muuttaa -2 taakse, ja rengas hiukan korkeampi profililtaan. Myös sen verran alustaa alas, kun saa ilman muutoksia.

Tässä on juuri sitä kaverihenkeä! Lainaa kaverille "aeroteippiä" ja sitten häviää 1 km/h, reps_1 sorry :-[
app on viimitteen päälle motoristi ja hänen kanssaan on kiva jutella ja yhdessä mennä mopoilemaan. Annan sun voittaa tänä vuonna.... innocent_1
Voin mää koittaa..

Powered by EzPortal