Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

MikkoS


Tänään tais loppua katuajelut, johan sitä tällä kaudella tuli toistasataa kilsaa kadulla kurvailtuakin.
Väritys menee ruman ja kauheen välille, tehdään asialle jotain sitten vaikka kauden lopulla. Tarviaa muutenkin vähän kuidutella kiinnityskohtia yms ennenko itselle kelpaa. Halvalla kun osti niin tais halpaa saada.

murmela

Voe jösses että habanugetit, purjomajoneesi ja kylmä kalja on hyvää. Kyl jaksaa huomenna taas kiertää kiertää kiertää ympyrää ympyrää ympyrää.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

Pyörä ja kamat pakattu. Ketutus kuitenkin aika korkealla, sillä en tiedä mihin olen laittanut ajanottolaitteiston. VOII RISTUS SENTÄÄN!

Ei kellään olisi lainata/vuokrata huomiselle ja ylihuomiselle? :)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 19.07.13 - klo:22:08
Pyörä ja kamat pakattu. Ketutus kuitenkin aika korkealla, sillä en tiedä mihin olen laittanut ajanottolaitteiston. VOII RISTUS SENTÄÄN!

Ei kellään olisi lainata/vuokrata huomiselle ja ylihuomiselle? :)
Maaliviivalla vaan alotat rauhallisesti laskemaan yksi...kaksi...kolme....neljä...jne. Kyllä tolla oikeelle sekunnille jo pitäs päästä. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.07.13 - klo:22:12
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 19.07.13 - klo:22:08
Pyörä ja kamat pakattu. Ketutus kuitenkin aika korkealla, sillä en tiedä mihin olen laittanut ajanottolaitteiston. VOII RISTUS SENTÄÄN!

Ei kellään olisi lainata/vuokrata huomiselle ja ylihuomiselle? :)
Maaliviivalla vaan alotat rauhallisesti laskemaan yksi...kaksi...kolme....neljä...jne. Kyllä tolla oikeelle sekunnille jo pitäs päästä. :D

Tuota olen monelle ehdottanut, mutta eivät ole lämmenneet ajatukselle. Kai sitä vois kokeilla  ;)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 19.07.13 - klo:22:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.07.13 - klo:22:12
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 19.07.13 - klo:22:08
Pyörä ja kamat pakattu. Ketutus kuitenkin aika korkealla, sillä en tiedä mihin olen laittanut ajanottolaitteiston. VOII RISTUS SENTÄÄN!

Ei kellään olisi lainata/vuokrata huomiselle ja ylihuomiselle? :)
Maaliviivalla vaan alotat rauhallisesti laskemaan yksi...kaksi...kolme....neljä...jne. Kyllä tolla oikeelle sekunnille jo pitäs päästä. :D

Tuota olen monelle ehdottanut, mutta eivät ole lämmenneet ajatukselle. Kai sitä vois kokeilla  ;)

Ainakin tietää, että on ollut happipaikka jos menee laskut sekasin. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 19.07.13 - klo:22:08
Pyörä ja kamat pakattu. Ketutus kuitenkin aika korkealla, sillä en tiedä mihin olen laittanut ajanottolaitteiston. VOII RISTUS SENTÄÄN!

Ei kellään olisi lainata/vuokrata huomiselle ja ylihuomiselle? :)

Meinas käydä kalpaten. Onneksi löytyi.
Pikku paniikki yhdistettynä tuuriin, johti salikassin penkomiseen. Yllättäen sieltä pohjalta laitteet löytyivät.

Läheltä piti, että olisin luovuttanut.

app

Join tänää 7-77  Sandels AIV. Huomenna Alastaroon. Ei ihan aamusta, kun en flänässä aja.

juice09

Olipahan päivä alastarossa, tunnin välein tummia pilviä ja pirusti vettä, taas kuivu ja kohta taas vettä. Meikä taas vaihto sateiset ja taas slicksit. Vanhan oireillut polvi tais saada tarpeeksi, nyt turvoksissa ja jäykkä , taitaa ajamiset olla tältä kesältä tässä. Huomenna pittää yrittää, ja mennä ens viikolla laittaan proteesi johon teetän pohjaan jarruvivun jonka voi taas kiinnittää pikalukituksella akseliin.                           

Taffu

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 20.07.13 - klo:01:05
Olipahan päivä alastarossa, tunnin välein tummia pilviä ja pirusti vettä, taas kuivu ja kohta taas vettä. Meikä taas vaihto sateiset ja taas slicksit. Vanhan oireillut polvi tais saada tarpeeksi, nyt turvoksissa ja jäykkä , taitaa ajamiset olla tältä kesältä tässä. Huomenna pittää yrittää, ja mennä ens viikolla laittaan proteesi johon teetän pohjaan jarruvivun jonka voi taas kiinnittää pikalukituksella akseliin.                         

Turvonneen polven voi usein tyhjätä ja sitten jatkaa ajamista :)

rranta

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 20.07.13 - klo:01:05
Olipahan päivä alastarossa, tunnin välein tummia pilviä ja pirusti vettä, taas kuivu ja kohta taas vettä. Meikä taas vaihto sateiset ja taas slicksit. Vanhan oireillut polvi tais saada tarpeeksi, nyt turvoksissa ja jäykkä , taitaa ajamiset olla tältä kesältä tässä. Huomenna pittää yrittää, ja mennä ens viikolla laittaan proteesi johon teetän pohjaan jarruvivun jonka voi taas kiinnittää pikalukituksella akseliin.                         
No johan on epäonnea taas. Jos oot Kemoraan tulosa, voin vaihella sulle pari kertaa niitä renkaita, jos ajamaan pystyt. Punkteerataan ite moralla ja jarrujen ilimausletkulla nesteet polovesta pois?
Oman keksinnön osalta näyttäs, että se saahaan nippuun ja pääsen ajamaan ainaki tiistaille. Toiveita on vaikka alakuviikosta luulin toisin.

slowrider

Oli eilen kyllä kunnon säätöä, eikä lopulta yhtään päässy ajamaan. Nyt näyttää sää oikein hyvältä täällä 50 kilsan päässä. Alastarolla varmaan sit sataa :)

slowrider

Tässä tää video mitä kyseltiin eilen varikolla

http://youtu.be/RWohEH10zqY

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: rranta - 20.07.13 - klo:08:15
Oman keksinnön osalta näyttäs, että se saahaan nippuun ja pääsen ajamaan ainaki tiistaille. Toiveita on vaikka alakuviikosta luulin toisin.

Mulla on menny tämä ohi, miksi sitä niputettiin ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

rranta

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 20.07.13 - klo:09:06
Lainaus käyttäjältä: rranta - 20.07.13 - klo:08:15
Oman keksinnön osalta näyttäs, että se saahaan nippuun ja pääsen ajamaan ainaki tiistaille. Toiveita on vaikka alakuviikosta luulin toisin.

Mulla on menny tämä ohi, miksi sitä niputettiin ?
Ommaa pölijyyttäni rikkoin kierteet vähän kettumaisesta paikasta. Ku tiiviste vuoti enkä ehtiny saaha uutta niin en ois päässy ajamaan. Ajattelin sitä ihan vähän kiristää ja naps... Kyllä taas peilin eesä kiittelin ittiäni kyllä oot viisas. Onneksi apuja löyty tuohonki. Iteltä palo niin hermo etten halunnu ennää koskiakkaan etten hajota lissää. Haukiputtaalaiset ossaa etes pultteja kiristää oikein...

Powered by EzPortal