Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

eri-ernesti

Heikkona hetkenä menin hommaamaan öölinssin kartritkevorresterkitin keulaan. Auttaakohan se mua pysyyn pystyssä?

paaton

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 06.08.13 - klo:20:13
Heikkona hetkenä menin hommaamaan öölinssin kartritkevorresterkitin keulaan. Auttaakohan se mua pysyyn pystyssä?

Juu, siihen saa lisävarusteena punaiset ledivalot, jotka kertovat milloin mutkaan kuuluu kääntää :)

RumaTero

Tänään on,

Ajeltu Motoparkissa alle 5 minuutin kierrosaikoja, nautittu laineiden liplatuksesta ja Michelinien tarjoamasta uskomattomasta pidosta.
Lähtisit ny mun kans vähä juomaan. Lähe ees viikoksi?

qazwsx

Tänään jos lähtis Alastarolle, josko huomenna olis poutaa?

murmela

10.08.13 - klo:21:20 #1879 Viimeisin muokkaus: 10.08.13 - klo:21:23 käyttäjältä murmela
Tänään sain suuren kunnian koeajaa pillubiimer v3:sen. Uudelleenkokoamisen jälkeen sillä ei oltu viel ajettu milliäkään. Radan kuivumista odotellessa oli hyvää aikaa säätää klipareita ja kahvoja kohdilleen. Hyttiin tuli huomattavasti lisää tilaa, ja sehän sopi meikäläiselle. Samoin kahvojen asennot on nyt huomattavasti anatoomisemmat.

Enkkani alastarossa oli omalla mopolla (ZX-6R) baut tasan 28. Rehellisesti sanottuna hieman jännitti lähteä koeajolle, koska mopo ei ollut oma, eikä itse kasattu, joten koeajolta saattoi odottaa mitä tahansa. Varsinkaan ku takanakkina oli SC1:nen ja keli oli ehkä vähä turhan kylmä sille (pilvinen +19). Lähdin liikkelle "varovasti" omaa kovaa ajellen.
Etujarrut ei oikein ottanu parissa ekassa mutkassa, mutta funtsin että joko palat on uudet tai "väärässä" järjestyksessä. Ne tokeni pääosin jo palmasiin mennessä.
Ajelin menemään ja jälkikäteen datasta katsellen jo tokalla kierroksella syntyi oma enkka 27.73 joka sit vielä parani kutoskierroksella 27.1:een. Hymyilytti.
Semmosta tasasta 27:aa ajelin koko koeajon. Oma ajaminen noin kokonaisuutena oli ihan metsässä, onneksi ei kirjaimellisesti. Puristamista, jännittämistä, sohellusta.

Setin loppupuolella aloin hieman ihmettelemään kun mopon perä ei oikein tuntunut siltä miltä sen pitäis tuntua, joten kurvasin varikolle hieman ihmettelemään, ja jo varikon sisääntulossa tuntu ett ny joku jumittaa ja pahasti.
Siin sit hetken ihmeteltyä huomas ett takajarru puskee hieman nestettä ulos/ kiehuu(?)/ savuaa. Ja takarengas ei liiku enää mihkään.
Jo pre-setti-chekkailussa olin hieman ihmetellyt takajarrupolkimen lyhyttä liikettä, ja sehän se jumitti männän siten että nesteen paluukanava oli tukossa. Joten kun jarrut hieman kuumeni ja neste laajeni, niin takajarru alkoi laahaamaan normaalia enemmän ja kuumeni entisestään. Ja lopulta jumitti täysin, onneksi vasta varikolla.
Ois voinu olla aika mielenkiintonen tilanne ku takajarru ois ollu jumissa jossain apeksissa.
Mutta onneksi niin ei käynyt, vaan takajarru tokeni polkimen pienellä säädöllä.

No tottakai tokassa setissä piti sit yrittää entistä kovemmin. Ja ihan munillehan se meni, tai hiekalle, lemmikäisessä. Ajoin hiekkaa pitkin nurtsille 10-lipulle, ja tarkistin että mopo ei kuskaa hiekkaa mukanaan, ja vasta sen jälkeen takas radalle, ja varikon kautta portille ilmoittamaan jotta en kuskannu hiekkaa radalle.
Sit taas iha eniten täysii radalle renkaita putsaten ja lämmitellen. Ja uus enkka 26.928.

Jo parin setin täysiä ajaminen teki olosta hieman puhdittoman, mutta ehkä juuri siitä syystä, kun ei enää jaksanut puristaa täysiä ja eniten, niin kolmannella setillä kolmannella kierroksella tuli päivän enkka 25.600.

Neljäs setti oli 25.599-26.463-vauhtista. Treenasin ihan tarkoituksella markee-tyyliä, eli käytin kroppaa mopon sivulla niin paljo ku pystyin. Homma meni lähinnä pelleilyks kun joka mutkassa rupes kyynerpää oleen radassa ja kunnon fokusta itse tekemiseen ei ollut juurikaan, vaan homma oli ihan täyttä fiilistelyä hymy korvissa.

Viidenteen settiin sit latasin odotukset korkeelle, ja ajattelin että perus jarru-taitto-apeksi-avaus-fokuksella pääsisin 24:n puolelle. Mutta se jäi kaukaiseksi haaveeksi. Vauhti oli 26.113-27.802.
Voimat oli ihan loppu, koska olin vetäny koko päivän parin kolmen grillatun reissaripuolisko-juustovoileivän voimalla.
Jälkikäteen ajatellen polla oli ihan liian pehmeä ja hidas hiilareiden puutteen takia, joten vauhti tuntu per*****n kovalta, vaikka oli mitä oli.

Paljon paljon muutakin päivään mahtui, mutta ei jaksa naputtaa kaikkea ruudulle.


App, minä kiitän.
Tämä oli ehkä paras päivä radalla koskaan; ja siellä olen viihtyny jo seittemättä vuotta/ plakkarissa parisataa ratapäivää.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

qazwsx

10.08.13 - klo:21:32 #1880 Viimeisin muokkaus: 10.08.13 - klo:21:39 käyttäjältä qazwsx
Jahas taas ollaan varikolla. Tuli avattua vähän liikaa viimeisellä kierroksella kahvilasta lähtiessä.
Hisider heitti satulasta.
Onneksi on kunnon suojat! Lonkka sai kovan tällin ja kuvattiin, mut ei löytynyt murtumaa. Samoin kyynärpää sattu mut ei murtumaa siinäkään.
.

Itse e en pysty tällä puhelimella kirjoittamaan tuon orgin sivustolle. Mutta toivottavasti joku välittää kiitokset jos ei Heli? Satu lukemaan tätä.

Kiitokset siis siitä että pakkasitte tavarat kyytiin, itse en pystyis vielkään, sen verran on äijä jäykäsdä kunnossa .

murmela

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 10.08.13 - klo:21:32
toivottavasti joku välittää
Done/
Kopypastettu orgin ko päivän triidiin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Hyvä tarina Murmis murunen, kiva lukee tällasia fiilistelyjä ja onnee enarista!! beer_2

BANDIT-R

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 10.08.13 - klo:21:32
Jahas taas ollaan varikolla. Tuli avattua vähän liikaa viimeisellä kierroksella kahvilasta lähtiessä.
Hisider heitti satulasta.
Onneksi on kunnon suojat! Lonkka sai kovan tällin ja kuvattiin, mut ei löytynyt murtumaa. Samoin kyynärpää sattu mut ei murtumaa siinäkään.
.

Itse e en pysty tällä puhelimella kirjoittamaan tuon orgin sivustolle. Mutta toivottavasti joku välittää kiitokset jos ei Heli? Satu lukemaan tätä.

Kiitokset siis siitä että pakkasitte tavarat kyytiin, itse en pystyis vielkään, sen verran on äijä jäykäsdä kunnossa .

Hieno kuulla et kolhuilla selvisit.
Kohti ääretöntä ja sen yli
Valomainoksia ja tarroja työkseen tekevä/myyvä

jarska

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 10.08.13 - klo:21:32
Jahas taas ollaan varikolla. Tuli avattua vähän liikaa viimeisellä kierroksella kahvilasta lähtiessä.
Hisider heitti satulasta.

Hyvä kun sentäs pystyt kirjotteleen, eikä pahempata sattunu.

heippa

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 10.08.13 - klo:21:32
Jahas taas ollaan varikolla. Tuli avattua vähän liikaa viimeisellä kierroksella kahvilasta lähtiessä.
Hisider heitti satulasta.
Onneksi on kunnon suojat! Lonkka sai kovan tällin ja kuvattiin, mut ei löytynyt murtumaa. Samoin kyynärpää sattu mut ei murtumaa siinäkään.
.

Itse e en pysty tällä puhelimella kirjoittamaan tuon orgin sivustolle. Mutta toivottavasti joku välittää kiitokset jos ei Heli? Satu lukemaan tätä.

Kiitokset siis siitä että pakkasitte tavarat kyytiin, itse en pystyis vielkään, sen verran on äijä jäykäsdä kunnossa .

Eipä mittään. Jarnolle suurin kiitos kuuluu, kun sen kärrin pakkasi, mie vaan heittelin tavarat autoon :) Voi olla tavarat miten sattuu, mut kun on vaikee tietää miten ne oikeesti kuuluis olla. Hyvä ettei miehelle pahemmin käyny.
Vitsi me säikähettiin, että sulla on se pikkukoira mukana... mitä me sille ois tehty??? :D

Rum

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 10.08.13 - klo:21:32
Jahas taas ollaan varikolla. Tuli avattua vähän liikaa viimeisellä kierroksella kahvilasta lähtiessä.
Hisider heitti satulasta.
Onneksi on kunnon suojat! Lonkka sai kovan tällin ja kuvattiin, mut ei löytynyt murtumaa. Samoin kyynärpää sattu mut ei murtumaa siinäkään.
.

Itse e en pysty tällä puhelimella kirjoittamaan tuon orgin sivustolle. Mutta toivottavasti joku välittää kiitokset jos ei Heli? Satu lukemaan tätä.

Kiitokset siis siitä että pakkasitte tavarat kyytiin, itse en pystyis vielkään, sen verran on äijä jäykäsdä kunnossa .

Pirun ikävältä näytti kun makasit siinä pyörän vieressä. Ei paljoa piristäny sekään et miestä ei näkyny enää loppupäivänä.

app

11.08.13 - klo:00:08 #1887 Viimeisin muokkaus: 11.08.13 - klo:10:48 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.08.13 - klo:21:20
App, minä kiitän.
Tämä oli ehkä paras päivä radalla koskaan; ja siellä olen viihtyny jo seittemättä vuotta/ plakkarissa parisataa ratapäivää.

Suora lainaus Mc muov
iluodin nettisivuston alareunasta:

"v***u, mun mekaanikkokin on noopeempi kun mä!

Kiitos itselles. Laitoit mopon kliparit ja kahvat hel***in hyvään asentoon. Aukes eteen päin useita senttejä, ja tilaa ohjaamoon reippaasti lisää. jarrukahvaa alaspäin reippaasti myös. Eipä tartu enää peukalot.

tamik87

(Eilen)

Eka päivä uudella R6R:llä. Paras sana kuvaamaan kokemusta on OUTOA! Ero apriliaan oli paljon järkyttävämpi kuin luulin. Mitään ei tapahdu alle 10000 rpm. Ajoasento ei istunut vielä käteen ja en saanut oikein millään tukea tankista. Minkä vuoksi mutkanopeudet olivat jopa alhaisempia kuin aprilialla. Kävi vähän päinvastoin mitä kuvittelin; suoranopeudet kasvoivat ja mutkanopeudet hidastuivat.

1:30 jäi parhaaksi räpellykseksi... Onhan tuossa potentiaalia mutta ei ole mikään itsestäänselviö paukutella 1:25 aikoja kuussatkulla  ajelu_1

app

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 11.08.13 - klo:10:38
(Eilen)

Eka päivä uudella R6R:llä. Paras sana kuvaamaan kokemusta on OUTOA! Ero apriliaan oli paljon järkyttävämpi kuin luulin. Mitään ei tapahdu alle 10000 rpm. Ajoasento ei istunut vielä käteen ja en saanut oikein millään tukea tankista. Minkä vuoksi mutkanopeudet olivat jopa alhaisempia kuin aprilialla. Kävi vähän päinvastoin mitä kuvittelin; suoranopeudet kasvoivat ja mutkanopeudet hidastuivat.

1:30 jäi parhaaksi räpellykseksi... Onhan tuossa potentiaalia mutta ei ole mikään itsestäänselviö paukutella 1:25 aikoja kuussatkulla  ajelu_1

Ei itsestääselvyys, mutta menee varmasti, kun 1.35 tais tulla testatessa jo pelkällä nelosvaihteella, kun ei taipunut jalka alussa vaihdevivulle, jos en väärin muista  :D

Powered by EzPortal