Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

PP007

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 14.08.13 - klo:20:42
Lainaus käyttäjältä: app - 14.08.13 - klo:20:30
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.08.13 - klo:20:11
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 14.08.13 - klo:19:33
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.08.13 - klo:19:26
Huomasin juuri että ensi vuonna, 2014, taitaa olla Rataperse-vuosi?

Koska toi viimeksi ollu?

Edit: ilmeisesti 2010. Tuossa ensimmäisessä olin mukana TL1000S suzukilla. Kilsoja ei tainnut tulla kun alle 800km
Joo muistaakseni 2010. Emmäkään päässy ku joku 8-900 muistaakseni. Testimielellä olin, jotta sitten tietää paremmin mitä se vaatii/ jotta vois vetää täyspainosen suorituksen seuraavalla kerralla.

Onko toivoa että olis ens vuonna, vai pelkkää huhua?. 24 h mopolla ohittais mulla kaikki muut ratatouhut ens kesänä.

Samoin täällä, siinähän pääsis kätevästi yhdellä kertaa eroon koko kesän rengas ja polttoainerahoista  :)

Niin..ja vielä velaksi :o

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 14.08.13 - klo:20:30
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.08.13 - klo:20:11
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 14.08.13 - klo:19:33
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.08.13 - klo:19:26
Huomasin juuri että ensi vuonna, 2014, taitaa olla Rataperse-vuosi?

Koska toi viimeksi ollu?

Edit: ilmeisesti 2010. Tuossa ensimmäisessä olin mukana TL1000S suzukilla. Kilsoja ei tainnut tulla kun alle 800km
Joo muistaakseni 2010. Emmäkään päässy ku joku 8-900 muistaakseni. Testimielellä olin, jotta sitten tietää paremmin mitä se vaatii/ jotta vois vetää täyspainosen suorituksen seuraavalla kerralla.

Onko toivoa että olis ens vuonna, vai pelkkää huhua?. 24 h mopolla ohittais mulla kaikki muut ratatouhut ens kesänä.

Tuo oli ihan mahtava tapahtuma. Tuli rata tutuksi.  2004 olin tosiaan mukana ja sillon taktiikka ei oikein onnistunut. ajettiin kaverin kanssa omaa kovaa eli nautittiin ns. vapaasta harjoittelusta. Joskus illalla alkoi sataa ja lähdettiin mökille nukkuun ja aamusella "väsyneenä" vielä pari tuntia kilsoja mittariin. turbo r1 voitti ja toiseksi tuli naku kawa. Jukka muistaakseni oli oikein reilu ja lupas kärkikolmikolle ilmaisen ajoharjoittelun sunnuntaiksi (ajo loppui sunnuntai aamuna ysiltä). Vittuilu on taitolaji :D

marko_

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 14.08.13 - klo:20:16
Voin antaa Marko_:lle vastauksen ilman kysymystä.... Kierrosajat paranee niin pirusti, kun vaan jaksat vääntää sen shifterin kiinni :) Katkoajoista en sano mitään muuta, kuin että kai jostain gixxer.com jollain samanlainen yhdistelmä löytyy? Muuten en lähtis summassa muuttamaan heti alkuun oletuksia

Postimies toi tänään uudet cliparit ja nyt alkas oleen pyörä ajokunnossa, tosin katteet on vielä aiheessa. Ajokunto ei vielä ole parhaasta päästä, mutta varovasti pystyy jo roikkumaan mopon päällä.

Saas nähä miten tuo kaavion kääntäminen hidastaa menoa...saattaa vähän joutua tuumaileen vaihtojen kans.
Perjantaina kokeileen. :)

app

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 14.08.13 - klo:22:44
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 14.08.13 - klo:20:16
Voin antaa Marko_:lle vastauksen ilman kysymystä.... Kierrosajat paranee niin pirusti, kun vaan jaksat vääntää sen shifterin kiinni :) Katkoajoista en sano mitään muuta, kuin että kai jostain gixxer.com jollain samanlainen yhdistelmä löytyy? Muuten en lähtis summassa muuttamaan heti alkuun oletuksia

Postimies toi tänään uudet cliparit ja nyt alkas oleen pyörä ajokunnossa, tosin katteet on vielä aiheessa. Ajokunto ei vielä ole parhaasta päästä, mutta varovasti pystyy jo roikkumaan mopon päällä.

Saas nähä miten tuo kaavion kääntäminen hidastaa menoa...saattaa vähän joutua tuumaileen vaihtojen kans.
Perjantaina kokeileen. :)

Siihen tottuu uskomattoman nopeesti. Luistokytkin on hyvä olla  :D

rranta

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 14.08.13 - klo:22:44

Saas nähä miten tuo kaavion kääntäminen hidastaa menoa...saattaa vähän joutua tuumaileen vaihtojen kans.
Perjantaina kokeileen. :)
Se mennee kyllä tosi nopiasti ytimeen. Jalkaahan liikutetaan aina voiman suuntaan... Eli jarruttaessa eteen/ylös, kiihdyttäessä taakse/alas. Ainaki mulla vaihto kävi hetkessä ja käy vieläki, ku välissä ajan toisella pyörällä, jossa on ns normikaavio.

Taffu

Jos joku on Kemoralla tänään ja sattuiskin olemaan ajosäitä, niin huudelkaa vaikka tänne... Oli tarkoitus mennä ajeleen, mutta sade-ennuste näyttää kyllä harvinaisen synkältä.

marko_

Lainaus käyttäjältä: app - 14.08.13 - klo:22:45
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 14.08.13 - klo:22:44
Saas nähä miten tuo kaavion kääntäminen hidastaa menoa...saattaa vähän joutua tuumaileen vaihtojen kans.
Perjantaina kokeileen. :)

Siihen tottuu uskomattoman nopeesti. Luistokytkin on hyvä olla  :D

Eipä oo luistokytkintä, sehän tästä niin jännää tekeeki.  ;D

Tomppa

Aamulla ronkittiin purukalustoa (leukaluuta) toistatuntia, sinne porattiin luuhun kolmella eri poralla koloa, sitten ruuvattiin titaania 11,5mm, reunoille kuulemma keinoluuta että pääsee oma luu kasvamaan  titaaniin kiinni ja  ventit kiinni viidellä tikillä. homma otti toista tuntia ja jatkuu 6 vko päästä. No jos jouluna olisi jo hymy kunnossa, eikä tarvii naureskella enään jääkiekkoilijan hymyllä!

4 päivää urheilukieltoa :o, la-su Alastarolle kurvaileen. Eli ratamoottoripyöräily ei ole ensviikonloppunakaan urheilua!

Nyt kattomaan vaikka MM-urheilua telkusta

Peksi

No nyt se selvis miksi ei toi vauhti kasva, jätkähän nukkuu mopon päällä...
..tai sitten pelottaa nii perkeleesti, jotta on oltava simmukat kii  :D

http://kaken.1g.fi/kuvat/motopark%2007,08,2013/IMG_9831.JPG

Taffu

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 15.08.13 - klo:08:23
Jos joku on Kemoralla tänään ja sattuiskin olemaan ajosäitä, niin huudelkaa vaikka tänne... Oli tarkoitus mennä ajeleen, mutta sade-ennuste näyttää kyllä harvinaisen synkältä.

Itselleni vastaten, Halsualla ainakkin sataa, pitää kohta käydä Kemora ratsaamassa, kun vieressä on...

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Peksi - 15.08.13 - klo:12:05
No nyt se selvis miksi ei toi vauhti kasva, jätkähän nukkuu mopon päällä...
..tai sitten pelottaa nii perkeleesti, jotta on oltava simmukat kii  :D

http://kaken.1g.fi/kuvat/motopark%2007,08,2013/IMG_9831.JPG

Kaiken maailman ajokouluttajat käskee olla jossain ihme ajoasennossa ja kiinnittää huomiota pikku liikkeisiin, mutta kukaan ei ole tajunnut sanoa, että silmät auki. Voin tulla kertomaan ton yksitellen jokaiselle vaikka 10€ per kerta. Uusintahuomautukset 5€ kpl :D

Mikko K.

Taidan omata sittenkin vähän taiteilijan vikaa, vaikka tähän asti olen luullut olevani ainoastaan tulostavoitteinen peukalo keskellä kämmentä excel insinööri. Katteiden paikkailu lasikuidulla, uuden suunnittelu ja maalaus on sen verran hauskaa hommaa, ettei se ainakaan aiheuta kaatopeikkoa.
Tosin lähtökohta oli sen verran karun näköinen, että vaikea siitä ainakaan huonompaan suuntaan on päästä. Kathtotaan kuinka moni tunnistaa enää tämän jälkeen.

Ja kysymys: Näkeekö jostain kootusti jokkiksen ja SBB:n jo varatut numerot? Mun tuurilla vaikka valitsen 5723, niin eiköhän se ole jo jollain käytössä  ::)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 16.08.13 - klo:10:29
Tosin lähtökohta oli sen verran karun näköinen, että vaikea siitä ainakaan huonompaan suuntaan on päästä. Kathtotaan kuinka moni tunnistaa enää tämän jälkeen.


Eihän se kyllä mikään kaunis ollu ennen sitäkää kun viimeistelit katteet siellä Alastarossa. :D
Millon pääsee radalle?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.08.13 - klo:12:15
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 16.08.13 - klo:10:29
Tosin lähtökohta oli sen verran karun näköinen, että vaikea siitä ainakaan huonompaan suuntaan on päästä. Kathtotaan kuinka moni tunnistaa enää tämän jälkeen.


Eihän se kyllä mikään kaunis ollu ennen sitäkää kun viimeistelit katteet siellä Alastarossa. :D
Millon pääsee radalle?

Pyörä pääsis radalle viikonloppuna, kuski ei. Toipuminen ollu odotettua hitaampaa, mut parempaan suuntaan koko ajan. Tiistaina seuraava yritys tohon lähi radalle (Lievestuore). Maastavetoa menee jo 20kg painoilla ja normaalisti vähän enemmän... Tuli muuten tehtyä vielä samoista katteista pl. takakate. On toi lasikuitu vaan jännää tavaraa pers aukisen käsissä.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 16.08.13 - klo:10:29

Ja kysymys: Näkeekö jostain kootusti jokkiksen ja SBB:n jo varatut numerot? Mun tuurilla vaikka valitsen 5723, niin eiköhän se ole jo jollain käytössä  ::)

ycc:n numerot:
http://www.mp-tuki.fi/index.php?v=jm&m=kilpailijatiedot20&PHPSESSID=818886bd0ce785123b5b6d590808db81

Powered by EzPortal