Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

eri-ernesti

Näyttäs olevan matopurkin YCC:ssä jo nyt 18 ilmottautunutta. Itse tod näk jälki-ilmottaudun kanssa kyseiseen lähtöön.
Onko muita neitsyitä? En oo ajanu koko radalla, enkä ees kilpaillu.

app

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 16.08.13 - klo:13:57
Näyttäs olevan matopurkin YCC:ssä jo nyt 18 ilmottautunutta. Itse tod näk jälki-ilmottaudun kanssa kyseiseen lähtöön.
Onko muita neitsyitä? En oo ajanu koko radalla, enkä ees kilpaillu.

Motopark on siiitä hyvä rata, siis nopea, vaikea ja vaarallinen, että siellä jokainen ymmärtää pelätä riittävästi. Ekan kisani ajoin siellä. Vauhti ei päätä huimannut, kun en ehtinyt muutamaa kymmentä kierrosta enempää harjoitella ennen kisaa, mutta oli kokemus kerta kaikkiaan. Jouduin ajamaan 30 kierrosta putkeen, ja kerralla karisi pois luulot, että on juoksukunnolla jotain tekemistä tämän lajin kanssa. Takareisi kramppiin 10-15 kierroksen kohdalla, jne. Kuitenkin oli muistaakseni 27. kierros, kun ajoin parhaan aikani. Opin siis rataa kisan aikana.

Oli oma sekoilunsa, kun menin yksin, ilman vetoapua ekaa kertaa radalle, ja tietysti nopeaan ryhmään. Monta mutkaa, joissa et näe ollenkaan minne rata kääntyy kukkulan, tai muun näköesteen takia.

T1mppa

16.08.13 - klo:21:18 #1937 Viimeisin muokkaus: 16.08.13 - klo:21:21 käyttäjältä T1mppa
Katupelejä Välimereltä.

edit: eipä toiminut kuvien postaaminen vieläkään :\

jarska

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 16.08.13 - klo:21:18
edit: eipä toiminut kuvien postaaminen vieläkään :\

Taas toimii.

Räpsijä

Tänään tallaisia pyöriä (ja vähän autojakin) Turku Kustom Showssa.
http://kamerankantajan.kuvat.fi/kuvat/Turku+Kustom+Show+17.8./
(En tiennyt, enkä oikeen ehdi nyt selvittääkkään, minne lykätä tämä linkki, joten laitoin tähän, eli ylläpito on hyvä ja siirtää tarvittaessa :)  )

Kassu389

Lainaus käyttäjältä: murmela - 20.06.13 - klo:08:53
Pipo, tumput, sadekamppeet, windstopperit pakattu. Juhannuskemora, ANTAA TULLA!  jibii_gif
Hypätäänpä tästä sujuvasti jo ensi juhannukseen, Botniaringin uuden ympäristöluvan mukaan juhannuslauantaina
ei saa ajaa! >:( Ymmärsin ratahenkilökunnan puheista että ko. määräys olisi sama kaikilla suomen moottoriradoilla.
Onko kellään tarkempaa tietoa? (tästä asiasta)
Jos muutama rauhassa nautittu olut ei auta näkemään asioita paremmassa valossa, muutama seuraava auttaa varmasti.

tamik87

Tuli korkattua "wet race" neitsyys. hel***in mukavaa touhua jahka uskaltaa vähän polkea enemmän vauhtia. Pyörä pystyssä pito on lähes sama kun slickseillä kuivalla. 1:40 jotain jäi parhaaksi ajaksi alastarosta märällä, mikä on kuitenkin suunnilleen samaa kyytiä mitä viime kesänä rimpuilin keskiryhmässä alastarossa... Kyllä se ihan reenistä käy!  airrev_1

jarska

Tänään nahkapuvun rasvausta silavalla, kypärästä itikat veks, mopo ja kamat kärriin ja kohti Botniaaaaa!
Pennan Sami kouluttaapi meitä maanantain ja tiistai sitten omaa kovaa.
Jokohan sitä pääsis korkkaan sen pitkän radan! airrev_1

marko_

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.08.13 - klo:10:11
Tänään nahkapuvun rasvausta silavalla, kypärästä itikat veks, mopo ja kamat kärriin ja kohti Botniaaaaa!
Pennan Sami kouluttaapi meitä maanantain ja tiistai sitten omaa kovaa.
Jokohan sitä pääsis korkkaan sen pitkän radan! airrev_1

Morsian luki facebookista että huomenna on käytössä pitkä rata koko päivän. Tiistaista ei tietoa.

Mulla on pyörä vielä tallilla ihan levällään, et viittis käydä kasaan sitä kun kerran ohi ajelet? :D

jarska

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 18.08.13 - klo:10:36
Mulla on pyörä vielä tallilla ihan levällään, et viittis käydä kasaan sitä kun kerran ohi ajelet? :D

Voin minä lapioida sen kärriin, kasaat sitten pikaisesti varikolla kun susukille ei niin tarkkaa miten päin se siellä radalla pyörii.

marko_

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.08.13 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 18.08.13 - klo:10:36
Mulla on pyörä vielä tallilla ihan levällään, et viittis käydä kasaan sitä kun kerran ohi ajelet? :D

Voin minä lapioida sen kärriin, kasaat sitten pikaisesti varikolla kun susukille ei niin tarkkaa miten päin se siellä radalla pyörii.

Kawamies senku vaan vääntää sinkkiä tiukemmalle mutta silti se suzuki katoaa horisonttiin  jibii_gif

rranta

Niinpä se näyttää, että paluuni radoille on sittenki mahollinen. Luulin jo tältä kauelta ainaki laittaneeni pillit pussiin, vaan huomaan kerääväni tavaroita kassaan. Pyörä on toivottavasti kunnossa. Oon käyny kyllä kaiken läpi ajatuksella ja vaihtanu osat jotka tarvii. Huomenapa sen näkkee sitten. Lähen nyt pakkaileen. Jotenki pientä innon kipinää oon havaitsevinani taas peukku_1 Huomena ajelen sitten niin hilijaa, että hävettää jo valamiiksi. Jospa joku viisas neuvos miten sitä luottoa saa taas takas. Taijan yrittää ajella ison J:n peesisä ja vaivata Pennan porukkaa idioottimaisilla kysymyksillä. Käyn kurvailemasa vaan, tavotteet laitetaan vasta ens kesälle.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.08.13 - klo:15:16
Niinpä se näyttää, että paluuni radoille on sittenki mahollinen. Luulin jo tältä kauelta ainaki laittaneeni pillit pussiin, vaan huomaan kerääväni tavaroita kassaan. Pyörä on toivottavasti kunnossa. Oon käyny kyllä kaiken läpi ajatuksella ja vaihtanu osat jotka tarvii. Huomenapa sen näkkee sitten. Lähen nyt pakkaileen. Jotenki pientä innon kipinää oon havaitsevinani taas peukku_1 Huomena ajelen sitten niin hilijaa, että hävettää jo valamiiksi. Jospa joku viisas neuvos miten sitä luottoa saa taas takas. Taijan yrittää ajella ison J:n peesisä ja vaivata Pennan porukkaa idioottimaisilla kysymyksillä. Käyn kurvailemasa vaan, tavotteet laitetaan vasta ens kesälle.

Pöh! Täysiä vaan, botnialla on kiva ajaa! Wroom!!! Omat lap rekordit heti kehiin.   airrev_1
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

TuplaRR

Iltalehden sivuilta lainaus:

"Motoristi menehtyi sunnuntaina Alastaron moottoriradalla Loimaalla.
Varsinais-Suomen poliisista kerrotaan, että syynä on mahdollisesti sairaskohtaus.
Alastaron moottoriradalta ei haluttu kommentoida tapausta millään tavalla."

Kenelläkään tietoa tarkemmin tapauksesta?

(jos väärä threadi tai muuten sivustolle kuulumaton niin poistakaa)


tamik87

Lainaus käyttäjältä: TuplaRR - 18.08.13 - klo:21:56
Iltalehden sivuilta lainaus:

"Motoristi menehtyi sunnuntaina Alastaron moottoriradalla Loimaalla.
Varsinais-Suomen poliisista kerrotaan, että syynä on mahdollisesti sairaskohtaus.
Alastaron moottoriradalta ei haluttu kommentoida tapausta millään tavalla."

Kenelläkään tietoa tarkemmin tapauksesta?

(jos väärä threadi tai muuten sivustolle kuulumaton niin poistakaa)

Artikkelia on ilmeisesti päivitetty http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288591029333.html

Siinähän se on kaikki sanottu ainakin omaan makuun riittävän selkeästi. Onneksi päivittivät, eipähän tarvitse viettää huomista työpäivää puolustaen omaa harrastusta sen vaarallisuutta kauhisteleville työkavereille. hel***in ikävä tapaus, kuten kuolema aina.

Powered by EzPortal