Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 20.08.13 - klo:18:12

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 20.08.13 - klo:18:10
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 20.08.13 - klo:17:57
Nyt on paskat housussa.
Tarvisin vlopuks kovia renkaita botnialle taakse, tarjotkaa heti! Mielummin käytettyjä, uusia raaskii korkeintaan yhden ostaa.

Käykö Pirellin suberbike SC2 200/60-17 ? löytyy käytettyä tai uusikin.

Taitaa seki repiä.
Jos metukan k2 toimii niin eikö toi sc2 suunnilleen ole vastaava?

Cat

Mulla sc2 ei repinyt yhtään.

Muista ernesti pari naksua!

paaton

Ostat yhden uuden bridgen takasen bolaracen juhalta, ajat sillä kaksi päivää botnialla ilman huolia repimisestä. Kuviollisesta 190/55 renkaasta saat vielä 50e myydessäkin. Pitoa kyllä piisaa, en saanut type3 seosta luistamaan kertaakaan uudella pinnalla.

sc2 200/60 pirelli alkoi jo repimään minullakin botnialla, eli en oikein usko sen kestävän sinun rauhallisissa avauksissa :)

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 20.08.13 - klo:18:12

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 20.08.13 - klo:18:10
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 20.08.13 - klo:17:57
Nyt on paskat housussa.
Tarvisin vlopuks kovia renkaita botnialle taakse, tarjotkaa heti! Mielummin käytettyjä, uusia raaskii korkeintaan yhden ostaa.

Käykö Pirellin suberbike SC2 200/60-17 ? löytyy käytettyä tai uusikin.

Taitaa seki repiä.

Mulla kului tosi siististi eikä mitään merkkiä repeämisestä. Mut taidankin ajaa sen verran hiljempaa.

app

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 20.08.13 - klo:19:15
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 20.08.13 - klo:18:12

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 20.08.13 - klo:18:10
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 20.08.13 - klo:17:57
Nyt on paskat housussa.
Tarvisin vlopuks kovia renkaita botnialle taakse, tarjotkaa heti! Mielummin käytettyjä, uusia raaskii korkeintaan yhden ostaa.

Käykö Pirellin suberbike SC2 200/60-17 ? löytyy käytettyä tai uusikin.

Taitaa seki repiä.

Mulla kului tosi siististi eikä mitään merkkiä repeämisestä. Mut taidankin ajaa sen verran hiljempaa.

Oho. Perun puheeni heti. Ja edelleen rataa näkemättä  innocent_1

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 20.08.13 - klo:19:56
Oho. Perun puheeni heti. Ja edelleen rataa näkemättä  innocent_1

Tehdäänkö excursio la tai su? Nii näet radan. Tosin joudut ajamaan ku mä oon varmaan leikkauksen jälkeisissä mömmöissä.  :))
Jarrut paskana, paha hidastaa.

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: app - 20.08.13 - klo:19:56
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 20.08.13 - klo:19:15
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 20.08.13 - klo:18:12

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 20.08.13 - klo:18:10
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 20.08.13 - klo:17:57
Nyt on paskat housussa.
Tarvisin vlopuks kovia renkaita botnialle taakse, tarjotkaa heti! Mielummin käytettyjä, uusia raaskii korkeintaan yhden ostaa.

Käykö Pirellin suberbike SC2 200/60-17 ? löytyy käytettyä tai uusikin.

Taitaa seki repiä.

Mulla kului tosi siististi eikä mitään merkkiä repeämisestä. Mut taidankin ajaa sen verran hiljempaa.

Oho. Perun puheeni heti. Ja edelleen rataa näkemättä  innocent_1

Tota perää on nyt kyllä tuo jyWä jo säätäny viime kerran jälkeen.
Mulla on tossa vaikka kuinka monta A misukkaa, mutta ne ei varmasti kyllä tuu kestämään, yks kappale on uus B misukkakin, muttaku ei sitäkää viittis kokeilla ku ei viimeskään kestäny.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 20.08.13 - klo:20:17
Lainaus käyttäjältä: app - 20.08.13 - klo:19:56
Oho. Perun puheeni heti. Ja edelleen rataa näkemättä  innocent_1

Tehdäänkö excursio la tai su? Nii näet radan. Tosin joudut ajamaan ku mä oon varmaan leikkauksen jälkeisissä mömmöissä.  :))

Niin, meillehän jäi Eekin käytetystä renkaasta vielä muutama milli pintaa. Vaatis kai se SC1 vielä kolmannen kaadon kiellon päälle  stoppie_gif

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 20.08.13 - klo:20:26
Lainaus käyttäjältä: murmela - 20.08.13 - klo:20:17
Lainaus käyttäjältä: app - 20.08.13 - klo:19:56
Oho. Perun puheeni heti. Ja edelleen rataa näkemättä  innocent_1

Tehdäänkö excursio la tai su? Nii näet radan. Tosin joudut ajamaan ku mä oon varmaan leikkauksen jälkeisissä mömmöissä.  :))

Niin, meillehän jäi Eekin käytetystä renkaasta vielä muutama milli pintaa. Vaatis kai se SC1 vielä kolmannen kaadon kiellon päälle  stoppie_gif

Eikös se ernesti noita renkaita kyselly. Toi rengashan sopis sille oikein hyvin :D

Mikko K.

Perjantaina Motoparkkiin ja ukko väkisin pyörän päälle. Jos tuntuu toimivan, niin kiireellä jälki-ilmo kisaan... Seuraavia muuttujia vielä matkassa.

-Selkä on kipeä ja esim. rengasjumppaan siitä ei ole
-Ei ole vielääkään katsastukseen kelpaavaa ajopukua. Harmi kun menin myymään mun wanhan 90-luvun Mick Doohan kopion
-Reenirenkaat kaljuja, mahdolliseen kisaan yks kumi joka menee katsastuksesta läpi, rahat on loppu

Vaatimustasona on, että pääsen edes sitä kyytiä mitä menin joskus Suzukilla alkukesästä... Muuten menee pelkäksi treeniksi.

Janza

Mulla ois myynnissä ihan uus racetech k2 slicksi. ;)

Wper

Lainaus käyttäjältä: Janza - 20.08.13 - klo:21:23
Mulla ois myynnissä ihan uus racetech k2 slicksi. ;)
Hinta?  ;)
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.


Janza

20.08.13 - klo:22:19 #1978 Viimeisin muokkaus: 20.08.13 - klo:22:22 käyttäjältä Janza
Siitä on ilmotus ratatorilla. Mä en suoraa sanoen muista. :)

Edit: 190/60

Hinta 240€

marko_

Kiitos poijjaat parista hienosta päivästä botnialla ja kaikesta palautteesta mitä teiltä sain  peukku_1

Powered by EzPortal