Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 18 Vieraat katselee tätä aihetta.

wehna

Lainaus käyttäjältä: Wper - 26.08.13 - klo:18:43
Tänään ostin pyörän ilman moottoria. Polku semmosen. Saa kapearenkaisella kulkea työmatkat (16km)eestaas jos vaikka olis apua siihen että jaksaa ajaa kisatkin loppuun asti.  :)

Mulla sama projekti ollut jo pitkään päällä, taidan olla vaan liian hankala asiakas kun ei meenaa fillaria löytyä :(

Sen lajia kokeilleena voin suositella sitä kaikille ratakuskeille. Mukavaa sekä kunto ja tasapaino kehittyy hyvin. Jarskakin vaan sukkahousut jalkaan ja fillaria sotkemaan :)
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: wehna - 26.08.13 - klo:19:54
Jarskakin vaan sukkahousut jalkaan ja fillaria sotkemaan :)

Minä crossaan sukkikset jalassa ja nyt kun on uus kamerakin voin lähettää sinulle videota.

wehna

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.13 - klo:20:04
Lainaus käyttäjältä: wehna - 26.08.13 - klo:19:54
Jarskakin vaan sukkahousut jalkaan ja fillaria sotkemaan :)

Minä crossaan sukkikset jalassa ja nyt kun on uus kamerakin voin lähettää sinulle videota.

Apua! en halua tietää enempää :)
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Wper

Pakko oli heti kytkeä puhelimesta gepsi päälle jotta saa dataa. 45kmh oli huiput ja kotimatkalla tein 7ohitusta joista 3 ulkokautta.  :P tuli ostettua myös kaupan paras pyöräilykypärä :)
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: wehna - 26.08.13 - klo:19:54
Lainaus käyttäjältä: Wper - 26.08.13 - klo:18:43
Tänään ostin pyörän ilman moottoria. Polku semmosen. Saa kapearenkaisella kulkea työmatkat (16km)eestaas jos vaikka olis apua siihen että jaksaa ajaa kisatkin loppuun asti.  :)

Mulla sama projekti ollut jo pitkään päällä, taidan olla vaan liian hankala asiakas kun ei meenaa fillaria löytyä :(

Sen lajia kokeilleena voin suositella sitä kaikille ratakuskeille. Mukavaa sekä kunto ja tasapaino kehittyy hyvin. Jarskakin vaan sukkahousut jalkaan ja fillaria sotkemaan :)

Tollanen kapearenkainen on myös talvella mun mielestä parempi ku maastofillari. Kevyt polkea tuoreessa lumessa ja kyllä sillä jotenkin pystyssä pysyy. Joskus pienempänä tuli ajettua jäärata polkupyörillä... siitäkin sai yllättävän hyvät kisat aikaan kun oli tarpeeksi porukkaa viivalla. Lupaan laittaa chrono dataa jos vielä innostun :D

app

Minä potkin eilen kikkarilla 25.80 km keskivauhdilla 19,65 km/h. Sitten salilla 21 min. jalkoja ja keskikroppaa. Jätin kiireessä riittävän neste- ja hiilaritankkauksen, kun piti vielä Lohjalle mennä opastamaan nuorta uimaria, miten syödään ja juodaan treenien välissä jne, ja kotio tullessa armoton kramppi takareiteen. Kerralla kokonainen litran purkki mandariinitäysmehua, ja sitten tähän tuolille yliväsymystäpinöissä kommentoimaan murmelalle "kaatuminen""-ketjuun massakeskipisteen momentin  sijaintia...

Tänään lepopäivä. Huomenna taas parin kympin lenkki. Peekookausi käynnissä. Kemoraan tekemään viikonloppuna vielä se rataennätys, kun vielä ehtii  airrev_1

pienisopoapina

26.08.13 - klo:23:24 #2046 Viimeisin muokkaus: 27.08.13 - klo:07:32 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Wper - 26.08.13 - klo:21:23
Pakko oli heti kytkeä puhelimesta gepsi päälle jotta saa dataa. 45kmh oli huiput ja kotimatkalla tein 7ohitusta joista 3 ulkokautta.  :P tuli ostettua myös kaupan paras pyöräilykypärä :)

Ai niinku näin?
https://www.youtube.com/watch?v=SXd8Ho2ji6M
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

Pitääkin huollattaa tuo Nishiki. Se on kapearenkainen suoralla stongalla varustettu. Ollut tallissa kolme kesää. Sillä saakin lajiharjoittelua. Tästä ketjusya tuli nyt kipinä.

Jaa että tuollaisella talvella liukkaalla? Nastoja siihen ei varmaan saakkaan.

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:23:25
Pitääkin huollattaa tuo Nishiki. Se on kapearenkainen suoralla stongalla varustettu. Ollut tallissa kolme kesää. Sillä saakin lajiharjoittelua. Tästä ketjusya tuli nyt kipinä.

Jaa että tuollaisella talvella liukkaalla? Nastoja siihen ei varmaan saakkaan.

Saa toki, esim http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/continental-spike-claw-120-winter-bike-tyre/rp-prod30226 . Mulla on ollut piikkirenkaat, viime talvena "normaalit" Continental X-Kingit, joissa käsittämätön pito kaikella muulla paitsi peilikirkkaalla vesipintaisella jäällä. Käsittämätön tarkoittaa tässä reippaaseen kuntoiluun hyvin riittävä. Kun omia kokemuksia on Bilteman salaojaputkesta valmistetuilla, joilla fillari ei pysy edes tallissa seinää vasten pystyssä.

Tervetuloa Veikkolaan, käydään pikku lenkki Nuuksion poluilla.

PS. hyvä ja halpa fillarihuolto löytyy mun naapurista.

app

27.08.13 - klo:10:55 #2049 Viimeisin muokkaus: 27.08.13 - klo:12:30 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 27.08.13 - klo:08:52
Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:23:25
Pitääkin huollattaa tuo Nishiki. Se on kapearenkainen suoralla stongalla varustettu. Ollut tallissa kolme kesää. Sillä saakin lajiharjoittelua. Tästä ketjusya tuli nyt kipinä.

Jaa että tuollaisella talvella liukkaalla? Nastoja siihen ei varmaan saakkaan.

Saa toki, esim http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/continental-spike-claw-120-winter-bike-tyre/rp-prod30226 . Mulla on ollut piikkirenkaat, viime talvena "normaalit" Continental X-Kingit, joissa käsittämätön pito kaikella muulla paitsi peilikirkkaalla vesipintaisella jäällä. Käsittämätön tarkoittaa tässä reippaaseen kuntoiluun hyvin riittävä. Kun omia kokemuksia on Bilteman salaojaputkesta valmistetuilla, joilla fillari ei pysy edes tallissa seinää vasten pystyssä.

Tervetuloa Veikkolaan, käydään pikku lenkki Nuuksion poluilla.

PS. hyvä ja halpa fillarihuolto löytyy mun naapurista.

Mä soitan sulle, ja tuon pyörän sinne huoltoon. Siinä on siis kilpapyörän korkeat ja kapeat vanteet. Katsotaan paikan päällä. Tää pyöräily tulee nyt päälajiksi aerobisella puolella, koska kickbike on toivoton talvella.

Turder

Itsekin ajanut fillaria kesän aikana. Pari viikkoa sitten oikein ratapäivä kun kävin Keimolan rataa ajamassa ympäri pari kiekkaa. Käykeehän kahtomassa sekin paikka ennen kuin jyrätään maantasalle.

Siinä mietti samalla, että ois hieman helpompaa harrastaminen kun ois rata noin lähellä. Kävis iltaisinkin töiden jälkeen pari settiä ajamassa. Ja tunnin ajomatkan säteellä harrastajia ehkä tuhansia (auto ja mp porukoita kun miettii)... r.i.p_gif

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: app - 27.08.13 - klo:10:55
Mä soitan sulle, ja tuon pyörän sinne huoltoon. Siinä on siis kilpapyörän korkeat ja kapeat vanteet. Katsotaan paikan päällä. Tää pyöräily tulee nyt päälajiksi aerobisella puolella, koska kickbike on toivoton talvella.

Maantiepyöräilyyn en sun kanssa lähde. Mähän kuolisin sun perässä roikkuen. Polulla luulisin että oma pää ja ajotekniikka paikkaa sen verran että et pääsis kondiksella brassailemaan  :)

app

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 27.08.13 - klo:13:29
Lainaus käyttäjältä: app - 27.08.13 - klo:10:55
Mä soitan sulle, ja tuon pyörän sinne huoltoon. Siinä on siis kilpapyörän korkeat ja kapeat vanteet. Katsotaan paikan päällä. Tää pyöräily tulee nyt päälajiksi aerobisella puolella, koska kickbike on toivoton talvella.

Maantiepyöräilyyn en sun kanssa lähde. Mähän kuolisin sun perässä roikkuen. Polulla luulisin että oma pää ja ajotekniikka paikkaa sen verran että et pääsis kondiksella brassailemaan  :)

Ylipäätään tällä hetkellä mun jalat aika kehnossa hapessä, mutta juuri noin. Mä en ole tehnyt paria viime viikkoo lukuunottamatta jaloilla puoleentoista vuoteen voimaa tai voimakestävyyttä, mitä maastossa varsinkin vaatii, jota tulee maastossa lajiharjoittelunakin.
Ennen polven hajoomista kyykkäsin testissä näillä linnunkoivilla 130kg. Omat mitat 68/178.

Mä saatan vaihtaa maastopyörään, koska se sopii paremmin nykytouhuille, ja on talvella käyttökelponen. Maksimikestävyyttä en enää treenaa, enkä tarvi. Enempi nyt keskityn 20 min-1 h kunnon rakentamiseen. Tahtoo jerkkua ny lisäks.

pienisopoapina

Pelasin tytön kanssa MotoGP -lautapeliä. Susukit 1. ja 2. Kawa 3. Toinen Kava laukes.
Olikohan YCC -enne
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

MikkoS

Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.13 - klo:23:25
Jaa että tuollaisella talvella liukkaalla? Nastoja siihen ei varmaan saakkaan.

Saa ja useempaa sorttia. Jos yhtään nappaa talvella ajella, niin osta suoraan nokialaiset 240-nastaiset.
http://www.larunpyora.com/product_info.php?cPath=67_215&products_id=464 esim tuolta suht hyvällä hinnalla.
Lippasin viime syksynä alkutalven ekoilla jäillä neljästi 7km matkalla, joista kolme kertaa saman kyynärpään päälle. Tämän jälkeen raaski sijoittaa kunnollisiin nastakumeihin, jonka jälkeen tahattomia lippoja pyöreä nolla. Ajopäiviä tulee cyclocrossarilla vuoteen parisen sataa (käytännössä kaikki työmatkat ja vähän jotain muuta päälle) ympäri vuoden ja olosuhteet ja tieolot just ne mitkä sattuu kulloinkin olemaan.

Mikko K:n kanssa olen siitä samoilla linjoilla, että hybridi/cyclocrossari taittuu talviajoon (tiellä) maasturia paremmin. Kapea rengas leikkaa paremmin lumen läpi ja nastat puree tiukemmin, kun tiessä on pienempi renkaan pinta-ala kiinni vrt leveämpi maasturin kumi.

Powered by EzPortal