Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Cat

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.08.13 - klo:17:23
Mitäs käppyröitä sitä tänää tuijottelis...?

No kerro nyt vaik alkuun et mistä saan hainevän tohon mun pyörään?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.08.13 - klo:17:23
Mitäs käppyröitä sitä tänää tuijottelis...?
Laita se mun 1:24 alkunen samaan läjään sun ja app:n kanssa. Onko jemmassa vielä vai laitanko taas liitteeks foorumille?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Cat - 29.08.13 - klo:17:33
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.08.13 - klo:17:23
Mitäs käppyröitä sitä tänää tuijottelis...?

No kerro nyt vaik alkuun et mistä saan hainevän tohon mun pyörään?

Kawasaki-ratailuun liittyvissä ongelmissa, jos haluaa asiantuntevaa palvelua, niin www.motoville.fi on ehdoton ykkönen.
...kun oletan ett se eväkäs pitäis saada nytheti.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.08.13 - klo:17:34
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.08.13 - klo:17:23
Mitäs käppyröitä sitä tänää tuijottelis...?
Laita se mun 1:24 alkunen samaan läjään sun ja app:n kanssa. Onko jemmassa vielä vai laitanko taas liitteeks foorumille?
Njoo, tarvinnee vaan käyttää mad fotoshop skillzejä ku noi meijän on bemuloggeridatakäppyrää ja sun on racechronosta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.08.13 - klo:17:34
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.08.13 - klo:17:23
Mitäs käppyröitä sitä tänää tuijottelis...?
Laita se mun 1:24 alkunen samaan läjään sun ja app:n kanssa. Onko jemmassa vielä vai laitanko taas liitteeks foorumille?

Joo.Näitä ois tosi hyvä vertailla. Sitten kun vielä laitetaan murmelalle mun uusinta tän kesän 12.6. dataa, näkis miten mun ajo on muuttunut sen jälkeen viime kesäsestä. Ensimmäiset 14 ratapäivää koittanut työstää paria porsaanreikää. Sit tuli tämä paussi.


app

Sain taas mopon kotiin. Huomenna Veteliin.

wehna

Lainaus käyttäjältä: app - 29.08.13 - klo:00:00
Lainaus käyttäjältä: wehna - 28.08.13 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 28.08.13 - klo:22:43
Oisko heittää linkkiä mistä sais edullisesti tilattua niitä pikakiinnikkeitä kuitukatteisiin?

Meiltäkin niitä saa.
Löytyy kaikkia mittöja 9mm ja 17mm välillä. Hinta on 5,50e/ sarja

-K-

Näitä jos on mukana, ostaisin varalle.

Juu, mukana on ja pajalla lisää jos ei riitä.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

wehna

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 29.08.13 - klo:07:13
Lainaus käyttäjältä: wehna - 28.08.13 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 28.08.13 - klo:22:43
Oisko heittää linkkiä mistä sais edullisesti tilattua niitä pikakiinnikkeitä kuitukatteisiin?

Meiltäkin niitä saa.
Löytyy kaikkia mittöja 9mm ja 17mm välillä. Hinta on 5,50e/ sarja

-K-



Tai sitten tuollaiset:

http://www.crcfairings.co.uk/

Ovat "prefitted" Ja valmiiiksi kiinnikkeillä. Mulla on takakate tuota CRC:tä ja vaikutti ihan laatu tavaralta. Ei halvimmat, mutta jos kiinnikkeille laskee hintaa ja jonkun tuntipalkan asennukselle niin nää on ihan ok vaihtoehto.

Jonkin verran on tuolta katteita tilattu ja pienimuotoinen crc-jälleenmyynti on meillä.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wehna - 29.08.13 - klo:22:22
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 29.08.13 - klo:07:13
Lainaus käyttäjältä: wehna - 28.08.13 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 28.08.13 - klo:22:43
Oisko heittää linkkiä mistä sais edullisesti tilattua niitä pikakiinnikkeitä kuitukatteisiin?

Meiltäkin niitä saa.
Löytyy kaikkia mittöja 9mm ja 17mm välillä. Hinta on 5,50e/ sarja

-K-



Tai sitten tuollaiset:

http://www.crcfairings.co.uk/

Ovat "prefitted" Ja valmiiiksi kiinnikkeillä. Mulla on takakate tuota CRC:tä ja vaikutti ihan laatu tavaralta. Ei halvimmat, mutta jos kiinnikkeille laskee hintaa ja jonkun tuntipalkan asennukselle niin nää on ihan ok vaihtoehto.

Jonkin verran on tuolta katteita tilattu ja pienimuotoinen crc-jälleenmyynti on meillä.

Heitäkkö vaikka yksärillä hintaa Honda CBR600RR -08 täydelle katesarjalle. Joskus tässä talven aikana tod. näk. pitää kuitukatteet hankkia ja mieluummin ne ostaa kotomaasta.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Raaseri

Eilen illalla päätin laittaa Ducatiin katukatteet. En tiedä miksi, kun en aio kadullakaan ajaa. Jos tänään vielä vahais sen, on se komia.

sloun

Pirun komea mpradan tarra bongattu movanon kyljestä tyksin parkkipaikalla. peukku_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: sloun - 30.08.13 - klo:12:25
Pirun komea mpradan tarra bongattu movanon kyljestä tyksin parkkipaikalla. peukku_1

Se onki paras paikka bongata tarroja...tai sitten sairaala Neon parkkikselta. :D

sloun

Aika 1/1 suhteessa alastaron ylävarikkoon.  :)

pienisopoapina

Tännään virittelin yleisurheilukentällä tietoverkkoa SM-kisoja varten. Mikään ei onnistunut ku hirveen säädön kanssa ja kaverit on samaan aikaan ollu Kemorassa parantelemassa aikojaan. No - on mulla huomenna ainakin parempaa katseltavaa.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

eri-ernesti

Muistakaahan pysyä renkaat ylöspäin. Meikäläisen on keskityttävä vaan siihen missä oon hyvä, ku ei tosta ajamisestakaan tunnu mitään tulevan.

Ens vkl koitan ehkä viä, katotaa ny jaksaako. Homojen hommaa koko touhu.

Powered by EzPortal