Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 06.09.13 - klo:21:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.09.13 - klo:20:46
Olipas hauska päivä harrastaa motorsporttia hieman eri tavalla kuin mihin on tottunut.
Ihan aluksi "aamupalaksi", kun joskus keskipäivällä vihdoin pääsi raahautumaan varikolle, jääkylmä pirkka (olvi) ykkösolut, ja katsomoon katselemaan kun nopea ryhmä on radalla.
Kauheen kovaa ne näytti siel ajavan, ihan hirvitti katsella.
Aurinko paisto koko päivän ja linnutkin laulo siinä vaiheessa ku 30 henkee hinkkas absolii alastaron pääsuoraan.
App yritti opetella lineaarista kaasun käyttöö, mut ehkä katotaan sitä uusiks sit huomenna. Nyt ei kyl datasta herunu yhtään pisteitä. Ei edes yhtä.
Taidan huomenna ottaa yhden GT:n greippilimsan jäillä, ja mennä katsomoon chillaamaan.  cool_gif

App:lle yksi piste melkein kaadetusta moposta. Näky oli ainakin lupaava kun sitä mönkijän perässä ruohoineen raahattiin varikolle.  :)

Mikä on melkein kaadettu? Pihalle niin pitkälle ettei jaksanut ajaa pois?

pr7

Alastarolla tunnin pääsuoran hinkkauksen jälkeen melkein 1.34 eli 1.35.4  airrev_1.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 06.09.13 - klo:22:02
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 06.09.13 - klo:21:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.09.13 - klo:20:46
Olipas hauska päivä harrastaa motorsporttia hieman eri tavalla kuin mihin on tottunut.
Ihan aluksi "aamupalaksi", kun joskus keskipäivällä vihdoin pääsi raahautumaan varikolle, jääkylmä pirkka (olvi) ykkösolut, ja katsomoon katselemaan kun nopea ryhmä on radalla.
Kauheen kovaa ne näytti siel ajavan, ihan hirvitti katsella.
Aurinko paisto koko päivän ja linnutkin laulo siinä vaiheessa ku 30 henkee hinkkas absolii alastaron pääsuoraan.
App yritti opetella lineaarista kaasun käyttöö, mut ehkä katotaan sitä uusiks sit huomenna. Nyt ei kyl datasta herunu yhtään pisteitä. Ei edes yhtä.
Taidan huomenna ottaa yhden GT:n greippilimsan jäillä, ja mennä katsomoon chillaamaan.  cool_gif

App:lle yksi piste melkein kaadetusta moposta. Näky oli ainakin lupaava kun sitä mönkijän perässä ruohoineen raahattiin varikolle.  :)

Mikä on melkein kaadettu? Pihalle niin pitkälle ettei jaksanut ajaa pois?

Löystynyt taka-akselin mutteri -> hiekalle. Kuljetus ja rekvisiitta meni hyvästä valekaadosta.

Cat

Lainaus käyttäjältä: Cat - 02.09.13 - klo:21:33
lopetan koko touhun

Joo ja lehmät lentää, ihan turha tässä yrittää vastaan pyristellä. Enmä tätä pysty lopettaan, endurosta taisin höpistä jotain, sama asia kuin yrittäisi paikata aivoverenvuotoa laastarilla.

Tipautin keulaa 2mm alaspäin, muutin klipareiden ja kahvojen asentoa, nyt pyörä tuntuu todella hyvältä! Kellokin samaa mieltä.

Ennenkuin joku kysyy aikaa, niin kolmen pisteen vihje: En ottanut haisaidia, mutta hymy on leveä!

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

JMH

06.09.13 - klo:22:25 #2105 Viimeisin muokkaus: 06.09.13 - klo:22:33 käyttäjältä JMH
Jaaha...ratakausi saatu päätökseen. Hyvä fiilis öljytalkoista huolimatta. Ennalta päätettyyn vikaan settiin piiskasin Taunolla omat pohjat: 1.36.4. Kiitokset kaikille, jotka ovat jaksaneet katsoa perseilyäni radalla ja sen ulkopuolella kesän 2013. Samaa settiä luvassa kesällä 2014.

Murmelalle: on se sun bensa nopeaa.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Cat

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.09.13 - klo:22:21
Lainaus käyttäjältä: Cat - 06.09.13 - klo:22:18
Kellokin samaa mieltä.
Minkä verran?

Jos muistan oikein että ajoit 1.24,6 bemmillä, niin paljoa en jäänyt..

murmela

Lainaus käyttäjältä: Cat - 06.09.13 - klo:22:27
Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.09.13 - klo:22:21
Lainaus käyttäjältä: Cat - 06.09.13 - klo:22:18
Kellokin samaa mieltä.
Minkä verran?

Jos muistan oikein että ajoit 1.24,6 bemmillä, niin paljoa en jäänyt..

Tarkotin ett paljoko parani?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.09.13 - klo:20:46

App yritti opetella lineaarista kaasun käyttöö, mut ehkä katotaan sitä uusiks sit huomenna. Nyt ei kyl datasta herunu yhtään pisteitä. Ei edes yhtä.
Taidan huomenna ottaa yhden GT:n greippilimsan jäillä, ja mennä katsomoon chillaamaan.  cool_gif

En yrittänyt opetella. Pari avausta sain tehdä omiin nimiin, mutta riitti ihan kummasti tarkkaavaisuuden kohteita kun tuli mutkiin, ja lähti niistä ilman että oli jokun perähudlarissa. Eli referaattitaas tällä mjurmela-selkosuomella: VITTTU TYÖNNÄ PERSEESEES linerariteettis  ass_1.

"Alustan säädöt eivät tänään ehkä tukeneet riittävästi ajosuoritustani, optimaaliseenn tulokseen päästäkseni" (Siwistyneemin)

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 06.09.13 - klo:22:59
Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.09.13 - klo:20:46

App yritti opetella lineaarista kaasun käyttöö, mut ehkä katotaan sitä uusiks sit huomenna. Nyt ei kyl datasta herunu yhtään pisteitä. Ei edes yhtä.
Taidan huomenna ottaa yhden GT:n greippilimsan jäillä, ja mennä katsomoon chillaamaan.  cool_gif

En yrittänyt opetella. Pari avausta sain tehdä omiin nimiin, mutta riitti ihan kummasti tarkkaavaisuuden kohteita kun tuli mutkiin, ja lähti niistä ilman että oli jokun perähudlarissa. Eli referaattitaas tällä mjurmela-selkosuomella: VITTTU TYÖNNÄ PERSEESEES linerariteettis  ass_1.

"Alustan säädöt eivät tänään ehkä tukeneet riittävästi ajosuoritustani, optimaaliseenn tulokseen päästäkseni" (Siwistyneemin)

Sua ei sais kyl päästää koskeen mopoon varikolla, tahi radalla. Kun lopputuloksena on aina jollain tapaa tekhnikal katastroof.

Älä v***u mulle rupee jos v***u ite v***u viel erikseen mainostit ett yhel kierroksel keskityit lineaariteettiseen perseilyyn. Ett vedä v***u ite!
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

06.09.13 - klo:23:29 #2110 Viimeisin muokkaus: 06.09.13 - klo:23:31 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.09.13 - klo:23:11
Lainaus käyttäjältä: app - 06.09.13 - klo:22:59
Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.09.13 - klo:20:46

App yritti opetella lineaarista kaasun käyttöö, mut ehkä katotaan sitä uusiks sit huomenna. Nyt ei kyl datasta herunu yhtään pisteitä. Ei edes yhtä.
Taidan huomenna ottaa yhden GT:n greippilimsan jäillä, ja mennä katsomoon chillaamaan.  cool_gif

En yrittänyt opetella. Pari avausta sain tehdä omiin nimiin, mutta riitti ihan kummasti tarkkaavaisuuden kohteita kun tuli mutkiin, ja lähti niistä ilman että oli jokun perähudlarissa. Eli referaattitaas tällä mjurmela-selkosuomella: VITTTU TYÖNNÄ PERSEESEES linerariteettis  ass_1.

"Alustan säädöt eivät tänään ehkä tukeneet riittävästi ajosuoritustani, optimaaliseenn tulokseen päästäkseni" (Siwistyneemin)

Sua ei sais kyl päästää koskeen mopoon varikolla, tahi radalla. Kun lopputuloksena on aina jollain tapaa tekhnikal katastroof.

Älä v***u mulle rupee jos v***u ite v***u viel erikseen mainostit ett yhel kierroksel keskityit lineaariteettiseen perseilyyn. Ett vedä v***u ite!

Keskityinpä v***u hyvinkin! v***u ku v***u toi v**un mopo v***u ei totellu v***u, ku v***u luikerteli v***u ku mato v***u.

Nyt on kaikki tarkistettu kolmeen kertaan aamua varten. Kuulosuojaimet päässä vaihdan sen eturenkaan. Ja jos joku pyytää taas öljyä siivoamaan kesken renkaan vaihdon, sanon sille, v***u mä osaa.

Lisäys: Kaatuminen ei ollut lähelläkään. Rauhallisesti ajoin keskialueelle.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 06.09.13 - klo:23:29Kuulosuojaimet päässä vaihdan sen eturenkaan.

Meinaat saada ne kuulosuojaimet kerralla oikein päin päähän? Jos huomaat näköongelmia, se voi johtua joko siitä että kuulosuojaimet on a) "väärin", tai b) kaulan ympärillä. Tapauksessa b) varo ettet telo korjattua solaria kun pyörtyilet. Ja ois varmaan ihan hyvä ettet telo sitä ehjääkään solaria. Joten kaadu vaikka suoraan naamallesi, niin tulee vähiten kokonaisvahinkoa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

07.09.13 - klo:06:14 #2112 Viimeisin muokkaus: 07.09.13 - klo:06:18 käyttäjältä app
Yöunet jäi taas kerran noin 3 h mittaisiksi koirien liikennöinnin, ja oman kroonisen unettomuuden takia. Yleensä saan nukuttua välttämättömän 5-6 h pätkinä.

En ole varma ajanko tänään ollenkaan, ja jos ajankin, analyysit omasta ajamisestani suoritan itse. Jos mopon perseessä on lutikka, joka vahtii joka ikistä avausta, niin että niistä on on line yhteys täänne foorumille, ilman että minulta kysytään, onko materiaali julkista, vaiko ei, se lutikka lähtee sivuleikkureilla sieltä näppärästi pois.

Mulla ei ole mitään käytännön ongelmia avausteni kanssa, eikä keuliminen todellakaan ole ongelma, sen tietää jokainen, joka on ajamistani katsellut radalla mukana ajaen, tai radan sivusta.  Se on max 5-10 cm, joka saattaa olla matalaliidossa keula toisinaan hetken aikaa, ja niitä en ala vain ja ainoastaan treenaamaan pois vimeisinä ratapäivinäni.

Aamu alkaa oman mopon eturenkaan vaihdolla, en tiedä kenen vehkeillä. Sen jälkeen alan korjaamaan Juniorin mopoa, jossa muutama korjaus. Lipun varressa menee osa päivästä, joten väsyneellä päällä tuskin kannattaa mennä tuonne taaskaan heilumaan.

Eli vielä kerran: Joka ikinen dataloggeristani luettu "data" julkisuuteen vasta loggerin omistajan luvalla. En alun perinkään pyytänyt julkaisemaan tällä foorumilla kaasukäppyröitäni, vaan puhelimiktse kysyin miltä ne näyttää, kun tiesin jo niitä wehnän kanssa tutkittuani, että siellä yläpäässä tapahtuu ranteella korjailua ja Muutenkjaan ei ole täydellistä ajaminen mulla jokaiselta osa-alueeltaan. Jos jollain on, siirtyköön superbike A-luokkaan, ja pokaalit pokaten kotio,



Tämä päivä on ajamisen suhteen pilalla jo unettomuuden takia, joten nyt ei kannata logerhuumorilla stressikynnystä kokeilla stressinsietokykyä

murmela

07.09.13 - klo:09:11 #2113 Viimeisin muokkaus: 08.09.13 - klo:10:15 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: app - 07.09.13 - klo:06:14
Eli vielä kerran: Joka ikinen dataloggeristani luettu "data" julkisuuteen vasta loggerin omistajan luvalla. En alun perinkään pyytänyt julkaisemaan tällä foorumilla kaasukäppyröitäni, vaan puhelimiktse kysyin miltä ne näyttää, kun tiesin jo niitä wehnän kanssa tutkittuani, että siellä yläpäässä tapahtuu ranteella korjailua ja Muutenkjaan ei ole täydellistä ajaminen mulla jokaiselta osa-alueeltaan. Jos jollain on, siirtyköön superbike A-luokkaan, ja pokaalit pokaten kotio,

Tämä päivä on ajamisen suhteen pilalla jo unettomuuden takia, joten nyt ei kannata logerhuumorilla stressikynnystä kokeilla stressinsietokykyä

Jaa jaa, puhelimitse tulleesta viestistä sain ikävä kyllä nimenomaan sen käsityksen että pyysit jatkumoa woorumilla ko triidissä jo tapahtuneeseen analysointiin.

Että se niistä A-luokan pokaaleista...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

raukkis

Jos ei ouluzonet ja iitit ratoina toteudu niin ehkäpä tämä sentään. On vähän vaatimattomampi kompleksi mutta omaa napaa tuijottaen olisi aika ihanteellinen sijainti harrastaa motorsporttia

http://www.suurkeuruu.fi/Uutiset/1194835616682/artikkeli/keuruun+moottoriurheilukeskukselle+ymparistolupa.html

Powered by EzPortal