Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

Sopiskohan tää aamun tunnelmapalaksi?

sleepy sleepers - paskan myivät
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Tomppa

Tänään tämmöstä settiä Alastarolla!

http://youtu.be/WrlS1Gm9hCE


Voi kummastella että miksi tai miksi lähti... video alkaa edellisen kierroksen kohdalta ennen  kun tullaan samaan kakkoseen.

MikkoS

Mopo tuli tänään valmiiksi. Eikä lohduta yhtään, kun viikonlopun ajot jää flunssan takia väliin =(


Ensitöikseni kippasin ton vielä pukilta laskiessa nurin. Nätisti kävi pötkölleen ton rappurallin vieressä olevalle kumimatolle, eipä kärsinyt uusi maalikaan tasan yhtään. Huh...

murmela

Olipas jälleen hauska päivä harrastaa motorsporttia statistin roolissa.
Aurinko paistoi ja moottorit ulvoi.
Taidan huomennakin ottaa yhden GT:n greippilimsan jäillä, ja mennä katsomoon chillaamaan.  cool_gif
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.09.13 - klo:09:11
Lainaus käyttäjältä: app - 07.09.13 - klo:06:14
Eli vielä kerran: Joka ikinen dataloggeristani luettu "data" julkisuuteen vasta loggerin omistajan luvalla. En alun perinkään pyytänyt julkaisemaan tällä foorumilla kaasukäppyröitäni, vaan puhelimiktse kysyin miltä ne näyttää, kun tiesin jo niitä wehnän kanssa tutkittuani, että siellä yläpäässä tapahtuu ranteella korjailua ja Muutenkjaan ei ole täydellistä ajaminen mulla jokaiselta osa-alueeltaan. Jos jollain on, siirtyköön superbike A-luokkaan, ja pokaalit pokaten kotio,

Tämä päivä on ajamisen suhteen pilalla jo unettomuuden takia, joten nyt ei kannata logerhuumorilla stressikynnystä kokeilla stressinsietokykyä

Jaa jaa, puhelimitse tulleesta viestistä:
"Vertaa omaas, ja kommentoi.
Annan luonnollisesti sanani, etten kommentoi kuin omiani woorumin puolella. *ruttunaamahymiö* "
Sain ikävä kyllä nimenomaan sen käsityksen että pyysit jatkumoa woorumilla ko triidissä jo tapahtuneeseen analysointiin.

Että se niistä A-luokan pokaaleista...


Heitetään nyt kommentti, kun satuin tähän iltasella istumaan. Asia tuskin ketään kiinnostaakaan, mutta tuossa ylhäällä on lainaus minun tekstiuviestistäni, jonka murmela nyt julakisi täällä foorumilla.... Ovatko yksityishenkilöiden toisilleen lähettämät tekstiviestit sellaisenaan julkaistavissa? Siis kysymättä henkilöltä lupaa. Vaikka kyseessä onkin näin harmiton aihe.

Vastaus: Ei. Periaattessa ehdottomasti ei. Tästä älä rupee vääntämään sliipparihuumoria.

Ok. Et tehnyt mitään sellaista, mistä kannattaa minun porua nostaa, vaan oli ihan ok tuo sinun lainauksesi minun tekstuiviestistäni, jonka lähetin sinulle 4.6 klo 15.22.

Tässä viesti kokonaisuudessaan:

"Jossain kohtaa kun tutkit Dataloggerin käppyröitä, katoppa piruuttas kuinka hirveeltä näyttää mun kaasukäden käyttö avauksissa (ei todellakaan lineaarinen).
"Vertaa omaas ja kommentoi".
"Annan luonnollisesti sanani, etten kommentoi kun omiani woorumin puolella"


Siinä minun tekstarini, josta teit oman tulkintasi niin, että julkaisit käppyräni foorumilla, omasi ja wehnän käppyröiden kera. Lisukkeina kommentteja, jotka olivat huumoria kyllä, mutta onko tossa mun viestissä per**le kirjoitettu, että laita foorumille mun käppyrät, ja suolla tapas mukaan vittuperse.. keulii kun pumppaat ja jumppaat..tyylin sakeidaa.

Niin. Tämä tästä.Jokainen lukija näkee, että pyydän kommentteja tekstiviestissä, enkä todellakaan pyydä julkaisemaan foorumilla omaa matskuani, jonka itse totean kehnoksi.

Enkä päälle päätteksi pyydä julakisemaan vielä toiseen kertaan tekstiviestejäni täällä julkisella foorumilla.

Upposko vihdoin???

Jukka_R

1:23.008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 07.09.13 - klo:23:14
1:23.008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

saa****an väsynyt olen nyt, ja pitäis olla nukkumassa, mutta eihän tästä voi olla kun samaa mieltä. Varikolla onnittelin radalta tullessa, ja tässä sama juttu foormumilla.

Olin lipun varressa seuraamassa kisaa, ja jostain perskeleen syystä, en tiedä miks, mä ajattelin siinä kun Jukka-setä veti kärjessä pitkää kisaa, että"Älä per**le nyt hiivu!!!, jaksa nyt saa**na!!. Niin se vaan veti keulilla, ja välillä toisena. Ja vimeisen kerran kun katos kahvilan mutkasta kohti maalia, oli pari metriä voittoon rakoa.

Tiesin että nyt oli kierrosenari tehty.

Ei väsyny äjä  :)

Onnittelut!!! Kaikille muille kisassa kovaa ajaneille myös!!!

Jospa ens kesänä ite pääsis edes viivalle:

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 07.09.13 - klo:23:53
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 07.09.13 - klo:23:14
1:23.008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

saa****an väsynyt olen nyt, ja pitäis olla nukkumassa, mutta eihän tästä voi olla kun samaa mieltä. Varikolla onnittelin radalta tullessa, ja tässä sama juttu foormumilla.

Olin lipun varressa seuraamassa kisaa, ja jostain perskeleen syystä, en tiedä miks, mä ajattelin siinä kun Jukka-setä veti kärjessä pitkää kisaa, että"Älä per**le nyt hiivu!!!, jaksa nyt saa**na!!. Niin se vaan veti keulilla, ja välillä toisena. Ja vimeisen kerran kun katos kahvilan mutkasta kohti maalia, oli pari metriä voittoon rakoa.

Tiesin että nyt oli kierrosenari tehty.

Ei väsyny äjä  :)

Onnittelut!!! Kaikille muille kisassa kovaa ajaneille myös!!!

Jospa ens kesänä ite pääsis edes viivalle:

No, kyllähän se oli puhdasta taktikointia. Mulla oli takana supersoft (SC0) jonka oletin olevan rengas, jolla nyt tuskin enduranceja voitetaan. Tavoite oli saada hyvä lähtö sekä oma ennätys. Surkean kuntoni tiesin, joten en edes kuvitellut, että lähtisin ajamaan noinkaan pitkää kisaa täysillä, koska resurssit riittäisivät vain muutamaan omaan kovaan.

Taktiikka onnistui. Startti perinteinen, eli ruudusta kuusi kärkeen. Sen jälkeen odottelua, että joku tulisi ohi. No, sieltähän tuli ensimmäisellä kierroksella jo Kaitsu. Kaitsun linjat olivat sellaiset, että ajattelin pysyväni kelkassa, joten peesiin. Vähän väliä ohiteltiin toisiamme, parhaimmillaan kai 5-6 kertaa saman kierroksen aikana. hel***in hauskaa, ei siinä mietitty sen suurempia taktiikoita, kunhan vaan ohi kun tulee tilaisuus vaikka sitten oma linja ketuiksi ja toinen sitten heti kuittaamaan. Sitten luokan ulkopuolinen väliin, joten jäin tarkkailemaan ja kun Kaitsulle tuli lippa, niin päätin tiputtaa vauhtia tasolle jolla saattaisin jaksaa jopa ruutulipulle asti. Linjat ns. hanurista ja joka toisella kerralla eri tavalla jotta takana tuleva(t) eivät osaa ennakoida, eli sellaista keskiryhmän tyyliä. Tapa toimi ja Teemu pysyikin aika kauan takana vaikka kierrosajat olivat siellä jossain 1:25.5 huudeilla. Sitten voimat loppuivat peittelyyn ja Teemu täräytti ohi ja oli pakko lähteä ajamaan perässä. No, en päässyt enää iskuetäisyydelle, mutta "oikein" ajamalla ajat tippuivat viimeisellä kierroksella 2,5 sek ja oma ennätys 1.23.008 tauluun. Tänään ei tuohon ole saumoja, eikä edes haluja, tavoitteet tältä kaudelta säkissä. Otetaan hyvä lähtö, kokeillaan jaksaa ajaa 18 kierrosta ottamatta ihan tolkuttomasti tauluun (tavoite 10 parhaan joukkoon) ja siinäpä se. Hoppee ei oo häppee ja se tullee jos Kaitsua ennen maaliviivalla.

Eilinen kisa oli "urani" paras ja kiitos siitä kilpakumppaneille. Hienoja vääntöjä ja helkatin hyvää videokuvaa. Näiden juttujen takia jaksaa tylsää duunia pakertaa talven jotta taas seuraavalla kaudella.

Tässä luokassa tulen jatkamaan tulevaisuudessakin. Minua ei innosta muovikipot vaan nämä hiton hyvät väännöt. En jaksa lähteä luokkaan jossa mopo pitää viedä vaakaan joka kisan jälkee ja jossa vängätään ja väännetään pilkuista ja niiden paikoista.

Öitä vaan ja aamulla taas nähdään. Hieno sää on kauden päätteeksi saatu, nautitaan siitä ja ajetaan hyvät kapinat.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 07.09.13 - klo:23:14
1:23.008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prkl, minä kun ajattelin että wanhukset, Rossi ja Jukka-setä on jo menneen talven lumia ja vielä mitä!! bowdown_1

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.09.13 - klo:08:09
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 07.09.13 - klo:23:14
1:23.008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prkl, minä kun ajattelin että wanhukset, Rossi ja Jukka-setä on jo menneen talven lumia ja vielä mitä!! bowdown_1

Nyt meidän on pakko haastaa se ens kaudella jokkiksessa. Rreeniä kapaa vvan.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.09.13 - klo:08:09
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 07.09.13 - klo:23:14
1:23.008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prkl, minä kun ajattelin että wanhukset, Rossi ja Jukka-setä on jo menneen talven lumia ja vielä mitä!! bowdown_1

Ootas kun saan sellasen Jamahan mikä on kuin Pemari, kai sillä voi sitten opetella ajamaan paremmin kuin tuolla vanhalla työmatka-ajoneuvollani. Siihen kun Wehnä laittaa sitten sellaisia keltaisia iskarijuttuja ja mitä niitä nyt on, pakoputkia ja kaikkea, niin sitten pöristään. Jos sellainen tulee, niin sitten pitää kyllä laittaa kuskikin kuntoon, eli suolet sitoa, selkä ruksutella, olkapää operoida ja pari hammasta fiksailla ja tukkakin olisi kiva, sellainen tuuhea kuin majavan selkä. Sitten mennään ja otetaan edustuskuvia.

Mutta ei sillä, kiva pelihän tuo 2008 Rytkönen on, mitä nyt aina välillä tipahtelee osia matkalle ja koneet poksahtelee, kai sitä joskus pitäisi pestäkin.

Seitsemän tunnin päästä taas ajetaan ja ajetaankin taktikoiden. Kaitsuun pitää saada hajurako.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Kun ei kerran sliipparihuumori kelpaa, niin sopiskohan tää aamun tunnelmapalaksi?

http://www.youtube.com/watch?v=C9StDhkTDVI
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Sliipparit oli parempi. Taas sä mokasit. Päivä pilalla. Ja tää puhelimen näyttö lnn niin pieni että silmät särkee. Sekin murmelan vika

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 08.09.13 - klo:11:34
Sliipparit oli parempi. Taas sä mokasit. Päivä pilalla. Ja tää puhelimen näyttö lnn niin pieni että silmät särkee. Sekin murmelan vika
Harmi ettet ole näkemässä; kun tää kyynel, grogodiilin kyynel, vierähtää poskellein.  :'(
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal