Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

Turder

Lainaus käyttäjältä: rranta - 19.03.12 - klo:16:01
Onnea Turder uudesta rakkaasta. Oon jännittäny kuka räjäyttää pankin ja tunnustaa tilanneensa Panigalen.

Kiitos shakehands_1

Ite olen kyttäillyt ihan samaa. Ilmeisesti pari on ainakin myyty huhujen mukaan (tai ainakin itse olen kuullut parista tilatusta Panigalesta), mutta kukaan ei ole tullut "kaapista ulos" foorumeilla.

Raaserille se sopisi kuin nenä päähän knuppel_2 knuppel_2 Voisi liikahtaa ratapäivillä ihan nätisti.

rranta

Jos huhut pitävät paikkaansa Suomeen ois myyty 7kpl jo... Tiiä sitten onko vaan hypeä.

jarska

Panigaalen jälkeen toi Aprilia RSV4 kyllä kiinnostaa myös, muistaakseni Mazze lupas mun kokeilla sitä ens kesänä. airrev_1

En sillä että Kawasta luopusin... :-*pakollinen lisäys

Mazze

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.03.12 - klo:16:11
Panigaalen jälkeen toi Aprilia RSV4 kyllä kiinnostaa myös, muistaakseni Mazze lupas mun kokeilla sitä ens kesänä. airrev_1

En sillä että Kawasta luopusin... :-*pakollinen lisäys

Joko Jarska rupeaa kawassa olemaan kilometrit täynnä ja tekis mieli vaihtaa menopeliä?

Kestä vielä n.1kk niin sitte pääset koeajolle ja tilaamaan itsellesiki palan italiaa pihalle/olohuoneeseen.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 19.03.12 - klo:16:28
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.03.12 - klo:16:11
Panigaalen jälkeen toi Aprilia RSV4 kyllä kiinnostaa myös, muistaakseni Mazze lupas mun kokeilla sitä ens kesänä. airrev_1

En sillä että Kawasta luopusin... :-*pakollinen lisäys

Joko Jarska rupeaa kawassa olemaan kilometrit täynnä ja tekis mieli vaihtaa menopeliä?

Kestä vielä n.1kk niin sitte pääset koeajolle ja tilaamaan itsellesiki palan italiaa pihalle/olohuoneeseen.

On siinä jo 700 kilsaa mittarissa mut en minä siitä luovu, jos vaikka joku Italiaano toiseksi, saahan sitä unelmoida... ;D

poutis

Ensinmäinen ilta tallilla takana. Purku hommia ja työkalujen etsintää kun on unohtanut mihin ne heitettiin syksyllä  Motoparkin jälkeen.Pyörä sentään sentilleen samassa paikassa ???

Nopeesti se purku käy ja nyt voi alkaa Villelle varailee aikaa iskareiden huoltoon!

Huomenna sitten moottorin kimppuun...
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Grandi67

Alettiin korjauttamaan itseään ajokuntoon. :D


jarska

Onko tuossa Grandi67 vaan otettu wanhan heilan tatska poijes. :D

Vitsivitsi, nopeeta paranemista toivottelen. shakehands_1

Grandi67

21.03.12 - klo:09:13 #53 Viimeisin muokkaus: 21.03.12 - klo:09:16 käyttäjältä Grandi67
Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.03.12 - klo:08:48
Onko tuossa Grandi67 vaan otettu wanhan heilan tatska poijes. :D

Vitsivitsi, nopeeta paranemista toivottelen. shakehands_1

Juu kaivettiin vaan kuva vähän syvemmältä  :'( Kiertäjäkalvosin irtipoikki ja hauisjänne jouduttiin katkaisemaan ja liittämään uuteen paikkaan.Pikkasen titaaniankkureita ja lankaa,niin eiköhän tusta hyvä tuu  peukku_1

Viimeistään juhannuskemora on sit tähtäimessä.Ensin mprata ja tuen päivät päälle. toivottavasti kerkee kuntoutua jo org:n matopurkkiin.

jarska

Leikkauksista tulikin mieleen kun emännän ystävätär pääs vihdoin puukotettavaksi tässä taannoin...
oli pitkään jo kärsinyt ranteen ongelmista, jänteitä/hermoja puristuksissa tai jotain.
Lekurissa sanottiin jotta pikku tokkurassa tehdään tää juttu, ei mene kauaa kun on kondiksessa...
heräs sitten usean tunnin jälkeen melkosen huonossa hapessa sairaalassa.
Lekuri tuli kertomaan, et ei mennyt ihan putkeen, olivat vahingossa leikanneet valtimon poikki. :o
Verta jouduttiin antaan lisää ja kyllähän tosta varmaan tulee aika heikko olo.
Eikä se ranne sitten lopulta kuulemma ollut yhtään sen paremmassa kunnossa kuin ennen leikkausta.

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.03.12 - klo:09:38
Leikkauksista tulikin mieleen kun emännän ystävätär pääs vihdoin puukotettavaksi tässä taannoin...
oli pitkään jo kärsinyt ranteen ongelmista, jänteitä/hermoja puristuksissa tai jotain.
Lekurissa sanottiin jotta pikku tokkurassa tehdään tää juttu, ei mene kauaa kun on kondiksessa...
heräs sitten usean tunnin jälkeen melkosen huonossa hapessa sairaalassa.
Lekuri tuli kertomaan, et ei mennyt ihan putkeen, olivat vahingossa leikanneet valtimon poikki. :o
Verta jouduttiin antaan lisää ja kyllähän tosta varmaan tulee aika heikko olo.
Eikä se ranne sitten lopulta kuulemma ollut yhtään sen paremmassa kunnossa kuin ennen leikkausta.

Jarska...pitikö tämä olla kannustavaa?
Anyway, kiertäjäkalvosin on **ttumainen elin kun tuppaa ärtymään ja tulehtumaan helposti. Itseasiassa en tunne yhtäkään voimailijaa jolla ei olisi vaivoja sen kanssa. kyllä, myös itselläni se vaivaa jos pikkasenkin enemmän treenaa punteilla.

tonibergholm

Tuossa on ohjeita, joilla olen itse päässyt eroon olkapääkivuista. http://musclerevelation.com/?p=353
Teen tuon kiertäjäkalvosimen lämmittelyn aina ennen treeniä, oli sitten treenivuorossa rinta, selkä, olka, kädet tai jalat. Eli aina ennen treeniä lämmittelynä olkapäiden (kiertäjäkalvosinten) verryttely ja lämmitys. Kyykkykin on mukavampi tehdä, kun ei kiristä olkapäistä...

jarska

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 21.03.12 - klo:12:46
Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.03.12 - klo:09:38
Leikkauksista tulikin mieleen kun emännän ystävätär pääs vihdoin puukotettavaksi tässä taannoin...
oli pitkään jo kärsinyt ranteen ongelmista, jänteitä/hermoja puristuksissa tai jotain.
Lekurissa sanottiin jotta pikku tokkurassa tehdään tää juttu, ei mene kauaa kun on kondiksessa...
heräs sitten usean tunnin jälkeen melkosen huonossa hapessa sairaalassa.
Lekuri tuli kertomaan, et ei mennyt ihan putkeen, olivat vahingossa leikanneet valtimon poikki. :o
Verta jouduttiin antaan lisää ja kyllähän tosta varmaan tulee aika heikko olo.
Eikä se ranne sitten lopulta kuulemma ollut yhtään sen paremmassa kunnossa kuin ennen leikkausta.

Jarska...pitikö tämä olla kannustavaa?

Ei pitänyt olla, opettava ehkä...paree kun lukee tosta leikkauksesta googlella ja turaa itte. :D

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 21.03.12 - klo:12:54
Tuossa on ohjeita, joilla olen itse päässyt eroon olkapääkivuista. http://musclerevelation.com/?p=353
Teen tuon kiertäjäkalvosimen lämmittelyn aina ennen treeniä, oli sitten treenivuorossa rinta, selkä, olka, kädet tai jalat. Eli aina ennen treeniä lämmittelynä olkapäiden (kiertäjäkalvosinten) verryttely ja lämmitys. Kyykkykin on mukavampi tehdä, kun ei kiristä olkapäistä...

Nämä kuuluu kyllä ihan normiliikkeisiin, varsinkin vetokumien kanssa pääsee hyvin käsiksi kiertäjiin. Mutta mutta...siltikin kun painot lisääntyy niin kalvosin on tiukilla.

Fasu

21.03.12 - klo:18:21 #59 Viimeisin muokkaus: 21.03.12 - klo:18:49 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 20.03.12 - klo:22:04
Alettiin korjauttamaan itseään ajokuntoon. :D


Tsemppiä! peukku_1    Täällä taistellaan niskan vuoksi mutta kyllä se siitä.
VV

Powered by EzPortal