Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

MarkoL

40 minuuttia turhuutta.
Eipä ollu häävi tuo Arto Nyyperin dokkari "liivijengistä".
Ehkäpä ennakkoluuloja, mut kauniita kuvia luovat itsestään.
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

Wper

Tänään tein jotain hullua.... kerron myöhemmin lisää kun kerrottavaa on.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

juice09

Lainaus käyttäjältä: Wper - 24.09.13 - klo:23:52
Tänään tein jotain hullua.... kerron myöhemmin lisää kun kerrottavaa on.
niin minäkin enkä kerro kellekkään

app

Tänään, tai tarkemmin eilen, vaihdoin *******. En kuitenkaan kerro mihin. Me ei kerrota kellekkään mitään koskaan. Varsinkaan kierrosaikoja.

Rum

Mä en tehnyt eilen mitään, enkä edes aio kirjoittaa siitä. Tänään teen ehkä jotain, mutten kirjoita siitäkään.

jarska

Minä lemmin eilen emännän kanssa tulisesti ja kirjoitan siitä tuonnenpana.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Cat

28.09.13 - klo:18:49 #2197 Viimeisin muokkaus: 28.09.13 - klo:18:53 käyttäjältä Cat
Osaanko mä käyttää älypuhelinta

E: dodi, kyl se toimii, nyt oon koneel.

Mitä hyötyä tosta tapatalkista on, kun se näyttää ilman sitäki toimivan?

Mikko K.

Ens kauden eka tavoite täynnä! Se on nimittäin märkä leima ford "motörhome" transitin rekisteriotteessa. Kyllä kelpaa taas raahata kalustoa ympäri Suomea ja nukkua omassa pienessä liikkuvassa hotellissa.
Crossikausi tuli kans aloitettua. Muutama tunti ympäriinsa pitkin hiekkakuoppia ja enskapolkuja sisältäen ekan kaadon ja akkukin meni moposta. On muuten tekniikkalaji työntää nelipuolikas nelari käyntiin metsässä.

Tomppa

Tänään katsomassa Motogp aika-ajoa Motorland Aragonissa.
pilvipoutaa ja 26 näytti auton mittari kun lähdettiin hotellia kohden. Huomenna kisat klo 11:00 moto3 ja silleen.

app

Lainaus käyttäjältä: Cat - 28.09.13 - klo:18:49

Mitä hyötyä tosta tapatalkista on, kun se näyttää ilman sitäki toimivan?

Paholaisen juoni. Kysyin Jarskalta tätä, ja vastaus tuli kielillä.

app

Potkin tänään kickbikella 45 km. Siinä ei ole alustan säätöjä. Joudunko helvettiin nyt?

T1mppa


Wper

Tänään tallissa huomasin että voisin osallistua himohamstraaja ohjelmaan. Mulla löytyi tallista kaikkiaan. 2ratapyörää, 1mopo, 47kpl renkaita, 30kpl pyörien kateosia, 3nahkapukua, 4kypärää jne jne...
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Wper - 02.10.13 - klo:13:09
Tänään tallissa huomasin että voisin osallistua himohamstraaja ohjelmaan. Mulla löytyi tallista kaikkiaan. 2ratapyörää, 1mopo, 47kpl renkaita, 30kpl pyörien kateosia, 3nahkapukua, 4kypärää jne jne...

Tämä vaiva tuntuu tulevan harrastuksen mukana. Vakavaksi ilmettyään sitä alkaa suunnitella isompaa autotallia. Ai mistä tiedän...

Onneksi tuosta rengashamstrauksesta päässyt vähän jo eroon. Vastineeksi sitten lisää kaksipyöräisiä  hedari_1

Powered by EzPortal