Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Wper - 02.10.13 - klo:13:09
2ratapyörää..

Paa ny jo siitä uuvesta Hontasta kuvia. ;)

Wper

Sitte vasta ku on katteissa uusi väri :)
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

MarkoL

Suitsait sukkelaan Pieksämäelle ja takas.
Pamput jäi sinne  Jarkolle hoitoon.
Lupauksena että eron kyllä huomaa, tai sitte oon puuperse+puusilmä.

Ja keväällä pyyntö viisaalta etu-taka yhdistelmän tarkistamiseksi.
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

Peksi

... kaikki on mukawasti rempallaan.. Nuhassa ei saa pissiä, voip tulla tauti.
Mopopaskaa riittää eikä loppua näy. Lailai, lunssassa on kiva ottaa kovaa teetä.
Jos vielä tallin siivois, kaikkee sitä kertyy nurkkiin.
Ostakaa mun pösö, hyvä peli. Kulkee, oli keli ku keli.
Jollette osta, niin nuolkaa munianne sennii kakkipyllysonnit.

app

Tänään ylitin kickbikella 3 kertaa 40 km/h rajan saman lenkin aikana. Aion päästä yli 50 km/h vielä tämän syksyn kuluessa. Mäki on jo katsottuna. Kaveri on ajanut 60 km/h. On on. Ihan oikeesti. Se on niin läski että kulkee paremmin. Muuta selitystä en keksi. Mäestä en tiedä, kun ei perkl kerro. Tietää että mä pesisin sen enkan.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 03.10.13 - klo:17:35
Tänään ylitin kickbikella 3 kertaa 40 km/h rajan saman lenkin aikana. Aion päästä yli 50 km/h vielä tämän syksyn kuluessa. Mäki on jo katsottuna. Kaveri on ajanut 60 km/h. On on. Ihan oikeesti. Se on niin läski että kulkee paremmin. Muuta selitystä en keksi. Mäestä en tiedä, kun ei perkl kerro. Tietää että mä pesisin sen enkan.

Jonkun ison mäen päälle kyttäämään kun rekka puksuttaa ylös ja sitten potkaset siitä peesiin kun alamäki alkaa. Rekan imussa pitäs kyllä 80km/h noilla koivilla mennä. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

VilleR

Lainaus käyttäjältä: MarkoL - 02.10.13 - klo:17:35
Suitsait sukkelaan Pieksämäelle ja takas.
Pamput jäi sinne  Jarkolle hoitoon.
Lupauksena että eron kyllä huomaa, tai sitte oon puuperse+puusilmä.

Ja keväällä pyyntö viisaalta etu-taka yhdistelmän tarkistamiseksi.


Jarkko palautti pamput huollettuina, toimitin tallille. Puuperse on hyvä ja laittaa kawan läjään! :D

Nopeaa ja mukavaa oli asiointi!
Never Heard

app

Tuli soudettua tänään kuntosalilla. Perse aika kipee... Tarkemmin viikkoyhteenvedossa.

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: VilleR - 04.10.13 - klo:19:45
Lainaus käyttäjältä: MarkoL - 02.10.13 - klo:17:35
Suitsait sukkelaan Pieksämäelle ja takas.
Pamput jäi sinne  Jarkolle hoitoon.
Lupauksena että eron kyllä huomaa, tai sitte oon puuperse+puusilmä.

Ja keväällä pyyntö viisaalta etu-taka yhdistelmän tarkistamiseksi.


Jarkko palautti pamput huollettuina, toimitin tallille. Puuperse on hyvä ja laittaa kawan läjään! :D

Nopeaa ja mukavaa oli asiointi!

Samaa mieltä. Jarkko teki Heinäkussa iskareiden huollon mun pyörään yhdellä käynnillä, kun mulla matkaa 200 km pajalle yhteensuuntaan niin ei tarvinnut ajaa kahtakertaa Pieksämäelle. Hyvä huolto!

slowrider

Johonki tarvis toi takapumppu lähettää. Kukas noita suzukien iskareita osais kunnolla laittaa?

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 04.10.13 - klo:21:00
Johonki tarvis toi takapumppu lähettää. Kukas noita suzukien iskareita osais kunnolla laittaa?

Joku jauhoihin, pullaan ja leipiin liittyvä kaveri se oli...ajaa kilpaaki, armoton rakastaja, ei tuu nyt nimi mieleen..

slowrider

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.10.13 - klo:22:03
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 04.10.13 - klo:21:00
Johonki tarvis toi takapumppu lähettää. Kukas noita suzukien iskareita osais kunnolla laittaa?

Joku jauhoihin, pullaan ja leipiin liittyvä kaveri se oli...ajaa kilpaaki, armoton rakastaja, ei tuu nyt nimi mieleen..

Jaa se joka niitä bituboja huoltaa? Eihän ny PA-budjetilla moisia ostella vaan tarttis tosta vähänkäytetystä 7 vuotta vanhasta vakiosta ehjätä "aika hyvä"  :D

tonibergholm

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 04.10.13 - klo:22:07
Jaa se joka niitä bituboja huoltaa? Eihän ny PA-budjetilla moisia ostella vaan tarttis tosta vähänkäytetystä 7 vuotta vanhasta vakiosta ehjätä "aika hyvä"  :D

Kyl ne ehjää muitakin merkkejä. Ainakin buimurin originellit onnistuu, niin miksei sukisukinkin sitten.

marko_

Lainaus käyttäjältä: Wper - 02.10.13 - klo:14:10
Sitte vasta ku on katteissa uusi väri :)

Meinasikko ite maalata?

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 04.10.13 - klo:21:00
Johonki tarvis toi takapumppu lähettää. Kukas noita suzukien iskareita osais kunnolla laittaa?
Jos en ihan väärin muista, niin toi tais olla suzuki-spesialisti:
http://www.gracing.net/
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal