Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 22.10.13 - klo:16:00
Kävin tänään sairaala Neossa, missä viime viikonlopusta kipuillut olkapää kuvattiin. Siis sama paska joka rikki entuudestaan.
otettiin kuva, josta ilmeni että titaaniprikka, joka on ruuvattu solisluun päälle, on uponnut muutaman millin kokonaisuudessaan luun sisään. Alapuoklella jäljellä noin 2/3 luusta, mutta prikan alla ollut luuaines on hävinnyt hevon vittuun. Epäillään tulehdusta, joka on pitkällä aikavälillä pehmittänyt luuaineksen. Osteoporoosi erittäin epätodennäköinen.
Oli miten oli, ei hyvältä näytä eikä tunnu.

Nyt sitten taas kaikki ulkoliikunta kielletty, kävelyä lukuunottamatta, ja siitäkään ei polven nivelrikko tykkää. Myös pyöräily ja kickbike kielletty.

Yli 4 kk jo leikkauksesta, ja nyt ne miettii avataanko uudestaan, vai mitä. Oli päätös mikä tahansa, soudut on taas soudettu ja lenkit lenkkeilty. v***u että vi***taa tää saa****an vammaputki. 2 vuotta jo yhtä per*****n nilkuttamista, ja taas mennään alamäessä.

Jatkan krosstrainerilla, johon antoi luvan. Poljen sillä seuraavat viikot, ja pidän treenimäärät entisellään. Ei täällä mettässä pää kestä lusia, jos ei mihinkään pysty purkaan energioita.
Mä jo suunnittelin osallistuvani ergosoudun SM-kisoihin keväällä, matkana maraton, kun alkoi kulkemaan toi soutu ihan kohtuulliosesti. Se siitä(kin).

Mulla samaa hommaa. Ensi maanantaina päätetään murretaanko lapaluu uudestaan auki ja niittaillaan kiinni eri asentoon. Eli jos niin käy niin se ois taas toipuminen alusta. Prkele

app

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 22.10.13 - klo:16:34
Lainaus käyttäjältä: app - 22.10.13 - klo:16:00
Kävin tänään sairaala Neossa, missä viime viikonlopusta kipuillut olkapää kuvattiin. Siis sama paska joka rikki entuudestaan.
otettiin kuva, josta ilmeni että titaaniprikka, joka on ruuvattu solisluun päälle, on uponnut muutaman millin kokonaisuudessaan luun sisään. Alapuoklella jäljellä noin 2/3 luusta, mutta prikan alla ollut luuaines on hävinnyt hevon vittuun. Epäillään tulehdusta, joka on pitkällä aikavälillä pehmittänyt luuaineksen. Osteoporoosi erittäin epätodennäköinen.
Oli miten oli, ei hyvältä näytä eikä tunnu.

Nyt sitten taas kaikki ulkoliikunta kielletty, kävelyä lukuunottamatta, ja siitäkään ei polven nivelrikko tykkää. Myös pyöräily ja kickbike kielletty.

Yli 4 kk jo leikkauksesta, ja nyt ne miettii avataanko uudestaan, vai mitä. Oli päätös mikä tahansa, soudut on taas soudettu ja lenkit lenkkeilty. v***u että vi***taa tää saa****an vammaputki. 2 vuotta jo yhtä per*****n nilkuttamista, ja taas mennään alamäessä.

Jatkan krosstrainerilla, johon antoi luvan. Poljen sillä seuraavat viikot, ja pidän treenimäärät entisellään. Ei täällä mettässä pää kestä lusia, jos ei mihinkään pysty purkaan energioita.
Mä jo suunnittelin osallistuvani ergosoudun SM-kisoihin keväällä, matkana maraton, kun alkoi kulkemaan toi soutu ihan kohtuulliosesti. Se siitä(kin).

Mulla samaa hommaa. Ensi maanantaina päätetään murretaanko lapaluu uudestaan auki ja niittaillaan kiinni eri asentoon. Eli jos niin käy niin se ois taas toipuminen alusta. Prkele

Hommataan rollaattorit 1000 cc koneilla. Tehoränni pitää olla.

Arvatkaas kuka päätti vetää känät lauantai-iltana? Ette arvaa kuitenkaan, niinpä kerron sen teille:

Cat

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 22.10.13 - klo:16:21
Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:16:07
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 22.10.13 - klo:08:27
Lainaus käyttäjältä: Cat - 21.10.13 - klo:23:36
Nyt olis toinenki Yamahan tappaja tallissa  ;)

Hyvä, että Cat on rahamiehiä! jumpie_1

Jep, Osuuspankki kiittää kuittaa. Nyt tietää miks kello pirisee viikonloppuisinkin
Minkä mopon ostit?

Rätön ZX-6R


jarska

Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:17:05

Rätön ZX-6R



Onnea uudelle, onpa komia susuki. :D
Ehkä vähän vihreetä kaipais, sinne sun tänne.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:17:05
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 22.10.13 - klo:16:21
Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:16:07
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 22.10.13 - klo:08:27
Lainaus käyttäjältä: Cat - 21.10.13 - klo:23:36
Nyt olis toinenki Yamahan tappaja tallissa  ;)

Hyvä, että Cat on rahamiehiä! jumpie_1

Jep, Osuuspankki kiittää kuittaa. Nyt tietää miks kello pirisee viikonloppuisinkin
Minkä mopon ostit?

Rätön ZX-6R



Ompa muute hiano! Taidan olla vähän kateellinen. Sait sponsorit ja kaikki kaupanpäälle!  ;)

murmela

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 22.10.13 - klo:19:20
Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:17:05
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 22.10.13 - klo:16:21
Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:16:07
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 22.10.13 - klo:08:27
Lainaus käyttäjältä: Cat - 21.10.13 - klo:23:36
Nyt olis toinenki Yamahan tappaja tallissa  ;)

Hyvä, että Cat on rahamiehiä! jumpie_1

Jep, Osuuspankki kiittää kuittaa. Nyt tietää miks kello pirisee viikonloppuisinkin
Minkä mopon ostit?

Rätön ZX-6R



Ompa muute hiano! Taidan olla vähän kateellinen. Sait sponsorit ja kaikki kaupanpäälle!  ;)

Juu on nätti. Niin nätti ettei sitä sit kannata paskoa heti kevään ensimmäisessä setissä...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.10.13 - klo:19:47
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 22.10.13 - klo:19:20
Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:17:05
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 22.10.13 - klo:16:21
Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:16:07
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 22.10.13 - klo:08:27
Lainaus käyttäjältä: Cat - 21.10.13 - klo:23:36
Nyt olis toinenki Yamahan tappaja tallissa  ;)

Hyvä, että Cat on rahamiehiä! jumpie_1

Jep, Osuuspankki kiittää kuittaa. Nyt tietää miks kello pirisee viikonloppuisinkin
Minkä mopon ostit?

Rätön ZX-6R



Ompa muute hiano! Taidan olla vähän kateellinen. Sait sponsorit ja kaikki kaupanpäälle!  ;)

Juu on nätti. Niin nätti ettei sitä sit kannata paskoa heti kevään ensimmäisessä setissä...

Älä huoli, se talvehtii meidän tallilla. Siellä on mopoilla ollu tapana rottaantua. Eli eiköhän siitä saada ihan riittävän ruma ennen kuin kausi alkaa.  ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Cat

Älä jumalauta.. tuon kun menet suututtamaan, niin se saattaa viedä päänahan ens kesänä..


app

Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:21:15
Älä jumalauta.. tuon kun menet suututtamaan, niin se saattaa viedä päänahan ens kesänä..

Meinaatsä tuota vihreepaitasta äjää, joka on kusella teltan nurkalla?

murmela

Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:21:15
Älä jumalauta.. tuon kun menet suututtamaan, niin se saattaa viedä päänahan ens kesänä..
Njoo, pointti oli lähinnä se ett nyt ku sullon vauhtii ja vehje millä toteuttaa se vauhti. Niin sun ei kannata paskoo koko ensi kautta sillä ett paskot mopon heti ekana päivänä.
Tai mikä pahempaa, paskot itsesi, ja kausi onkin siinä.
Toistaseks sulla taitaa ollu ihan vitunmoinen munkki ja oot selvinny ilman loukkaantumisia, vaikka ootkin ollut naamallas vähän väliä?

Ei mua vituta se ett kaaduin ennen tän kauden loppua. Ei mua vituta se ett solari repes irti olkapäästä. Ei mua vituta se ett vamman ja leikkauksen jälkeen olkapää/ koko olkapään seutu/ hartia / lapa tulehtu/ oli yksinkertasesti pakko popsii nallekarkkeja kipuun 8-9 viikkoa/ kortisonia piikillä suoraan olkapään kiertäjäkalvosimeen. Ei mua vituta se ett tämänhetkinen diagnoosi on olkanivelen adhesiivinen kapsuliitti josta kokonaan parantuminen voi kestää jopa vuosia.

Se mikä mua vi***taa on se kun ei päässyt toteuttamaan käsillä sitä, mikä oli jo päässä.
Ja sen huomaa vasta sitten kun se napsahtaa omalle kohdalle.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.10.13 - klo:12:11
Se mikä mua vi***taa on se kun ei päässyt toteuttamaan käsillä sitä, mikä oli jo päässä.

Tuliko siellä pienessä päässä jotain harhakuvia, nopeasta kuskista?

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.10.13 - klo:12:49
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.10.13 - klo:12:11
Se mikä mua vi***taa on se kun ei päässyt toteuttamaan käsillä sitä, mikä oli jo päässä.

Tuliko siellä pienessä päässä jotain harhakuvia, nopeasta kuskista?

Ei kultasein, en haaveile sinusta.  :-*
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.10.13 - klo:13:02
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.10.13 - klo:12:49
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.10.13 - klo:12:11
Se mikä mua vi***taa on se kun ei päässyt toteuttamaan käsillä sitä, mikä oli jo päässä.

Tuliko siellä pienessä päässä jotain harhakuvia, nopeasta kuskista?

Ei kultasein, en haaveile sinusta.  :-*

reps_1 wet-kiss-smiley

app

Poljin tänään krossarilla 1 h 28 min. Huomenna vesijuoksen tai poljen samanlaisen lenkin.

Lauantaina juon 3 kk kestäneen tipattomuuden kunniaksi kassillisen ulkolaisia kaljoja. Väkeviä ja pahan makuisia. Sitten jatkan tipattomuutta mahdolliseen pikkujouluun asti, jos nyt kukaan sellaista järjestää..

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 23.10.13 - klo:23:12
Sitten jatkan tipattomuutta mahdolliseen pikkujouluun asti, jos nyt kukaan sellaista järjestää..

Kyllä ne järjestetään, jos nyt ketään Karjalohjalta edes tulee..

Powered by EzPortal