Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.10.13 - klo:23:47
Lainaus käyttäjältä: app - 23.10.13 - klo:23:12
Sitten jatkan tipattomuutta mahdolliseen pikkujouluun asti, jos nyt kukaan sellaista järjestää..

Kyllä ne järjestetään, jos nyt ketään Karjalohjalta edes tulee..

Päivämäärä kiinnostaa joka tapauksessa.

Cat

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.10.13 - klo:12:11
Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:21:15
Älä jumalauta.. tuon kun menet suututtamaan, niin se saattaa viedä päänahan ens kesänä..
Njoo, pointti oli lähinnä se ett nyt ku sullon vauhtii ja vehje millä toteuttaa se vauhti. Niin sun ei kannata paskoo koko ensi kautta sillä ett paskot mopon heti ekana päivänä.
Tai mikä pahempaa, paskot itsesi, ja kausi onkin siinä.
Toistaseks sulla taitaa ollu ihan vitunmoinen munkki ja oot selvinny ilman loukkaantumisia, vaikka ootkin ollut naamallas vähän väliä?

Ei mua vituta se ett kaaduin ennen tän kauden loppua. Ei mua vituta se ett solari repes irti olkapäästä. Ei mua vituta se ett vamman ja leikkauksen jälkeen olkapää/ koko olkapään seutu/ hartia / lapa tulehtu/ oli yksinkertasesti pakko popsii nallekarkkeja kipuun 8-9 viikkoa/ kortisonia piikillä suoraan olkapään kiertäjäkalvosimeen. Ei mua vituta se ett tämänhetkinen diagnoosi on olkanivelen adhesiivinen kapsuliitti josta kokonaan parantuminen voi kestää jopa vuosia.

Se mikä mua vi***taa on se kun ei päässyt toteuttamaan käsillä sitä, mikä oli jo päässä.
Ja sen huomaa vasta sitten kun se napsahtaa omalle kohdalle.


Meinasin lähinnä, kun nitro uhkas käydä rottaamassa tän :)

Kyllä voin rehellisesti myöntää, että vähän pelottaa. Juurikin se että keväällä mennään voltteja, ja sitten ollaan jalka paketissa ja maksellaan lainaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Cat - 24.10.13 - klo:06:08
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.10.13 - klo:12:11
Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.10.13 - klo:21:15
Älä jumalauta.. tuon kun menet suututtamaan, niin se saattaa viedä päänahan ens kesänä..
Njoo, pointti oli lähinnä se ett nyt ku sullon vauhtii ja vehje millä toteuttaa se vauhti. Niin sun ei kannata paskoo koko ensi kautta sillä ett paskot mopon heti ekana päivänä.
Tai mikä pahempaa, paskot itsesi, ja kausi onkin siinä.
Toistaseks sulla taitaa ollu ihan vitunmoinen munkki ja oot selvinny ilman loukkaantumisia, vaikka ootkin ollut naamallas vähän väliä?

Ei mua vituta se ett kaaduin ennen tän kauden loppua. Ei mua vituta se ett solari repes irti olkapäästä. Ei mua vituta se ett vamman ja leikkauksen jälkeen olkapää/ koko olkapään seutu/ hartia / lapa tulehtu/ oli yksinkertasesti pakko popsii nallekarkkeja kipuun 8-9 viikkoa/ kortisonia piikillä suoraan olkapään kiertäjäkalvosimeen. Ei mua vituta se ett tämänhetkinen diagnoosi on olkanivelen adhesiivinen kapsuliitti josta kokonaan parantuminen voi kestää jopa vuosia.

Se mikä mua vi***taa on se kun ei päässyt toteuttamaan käsillä sitä, mikä oli jo päässä.
Ja sen huomaa vasta sitten kun se napsahtaa omalle kohdalle.


Meinasin lähinnä, kun nitro uhkas käydä rottaamassa tän :)

Kyllä voin rehellisesti myöntää, että vähän pelottaa. Juurikin se että keväällä mennään voltteja, ja sitten ollaan jalka paketissa ja maksellaan lainaa.

^Pelko on tervettä, mutta kun pitää pään tekemisessä mukana, ei pysyy se mopokin helpommin kuosissa. Uskoisin, että kunnon alusta tiputtaa tota sun riskikerrointa ihan jonkin verran. Eikös noi sun kaadot ole tullut aina jarruissa?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

T1mppa

Eilen saapui Englantilainen Japanilaisen kaveriksi.

Oliko se niin, että ebay laulamaan ja vapaa-aika tallille?
Eka AVK-projekti. Onneksi ei ole suurempaa vauriota. Käyttöpyörä tuosta pitäisi rakentaa.
Laitoin litran -98 tankkiin ja starttasin. Noin 2 sek kuluttua hörähti mukavasti käyntiin. "Kuin suoraan ajosta" :-X

jarska

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 24.10.13 - klo:07:59
Eilen saapui Englantilainen Japanilaisen kaveriksi.

Prkle, jotain nakua mullakin tekis mieli, ratahärvelin kaveriksi.
Eri asia sitten millon sillä kerkeis ajaan kun kaikki vapaa-aika menee radalla.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.10.13 - klo:08:32
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 24.10.13 - klo:07:59
Eilen saapui Englantilainen Japanilaisen kaveriksi.

Prkle, jotain nakua mullakin tekis mieli, ratahärvelin kaveriksi.
Eri asia sitten millon sillä kerkeis ajaan kun kaikki vapaa-aika menee radalla.

Osta multa Tuono. Nyt se jopa näyttää taas tuonolta. Kulkee kovempaa ku sun kawas ;)

jarska

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 24.10.13 - klo:16:03
Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.10.13 - klo:08:32
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 24.10.13 - klo:07:59
Eilen saapui Englantilainen Japanilaisen kaveriksi.

Prkle, jotain nakua mullakin tekis mieli, ratahärvelin kaveriksi.
Eri asia sitten millon sillä kerkeis ajaan kun kaikki vapaa-aika menee radalla.

Osta multa Tuono. Nyt se jopa näyttää taas tuonolta. Kulkee kovempaa ku sun kawas ;)

En minä sitä uskalla, on mulle liian tehokas ja menee lepattaen jarruissa pitkäksi.

Fasu

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 24.10.13 - klo:07:59
Eilen saapui Englantilainen Japanilaisen kaveriksi.

Oliko se niin, että ebay laulamaan ja vapaa-aika tallille?
Eka AVK-projekti. Onneksi ei ole suurempaa vauriota. Käyttöpyörä tuosta pitäisi rakentaa.
Laitoin litran -98 tankkiin ja starttasin. Noin 2 sek kuluttua hörähti mukavasti käyntiin. "Kuin suoraan ajosta" :-X
Hyvä peli! Ja suoraan niinkun rata-ajosta! reps_1    Vakavasti ottaen pikku vika,heleppo korjata.
VV

T1mppa

25.10.13 - klo:15:27 #2333 Viimeisin muokkaus: 25.10.13 - klo:17:24 käyttäjältä T1mppa
Löysin vanhan kuvan.

Kauden päätös 24.9.2009. (päivää vajaa 3kk kortin saamisesta)
Oli tuo varikkokalusto hieman eri luokkaa nykyiseen verrattuna...

Tuskin oli edes työkaluja mukana. Bonuksena lainakärry ja laina-auto  ;D

T1mppa

Triumphiin "uudet" showan putket ostettu. Samoin valmistajan huoltokirja.

slowrider

Niin se suunta muuttuu. Purkamisesta pääsin jo kasailuun. Etutolpat huollettu ja "hollilla" jo ;)


marko_

^^Hyvältä näyttää.  peukku_1

Cat

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.10.13 - klo:20:59
Niin se suunta muuttuu. Purkamisesta pääsin jo kasailuun. Etutolpat huollettu ja "hollilla" jo ;)



Mikäs mikäs siellä killuu? Mikä toi Wp on?

marko_

Lainaus käyttäjältä: Cat - 26.10.13 - klo:22:28
Mikäs mikäs siellä killuu? Mikä toi Wp on?

Onko kawamies huolissaan?

Cat

E. mulla on öhlins  bike_leaning

Powered by EzPortal