Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 01.11.13 - klo:08:09

Riumpin perä tulee talven aikana löytämään paikkansa Kawasta. Ei enää oo ihan niin susiruma kui vakio. :)
Ei tarvii paljookaan muokata.

On muuten paljon komeempi perä ku Kawan oma, levee surffilauta.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.11.13 - klo:21:18
Joo, tuli tänään illalla myös kokeiltua ottaa neljää eri nallekarkkia kerralla ja karpalovodka ja iso bisse ja wingsit.
Pari tuntii oli aika hyvä olo, ja kivuton. Ihan kivaa vaihteluu tälle 11 viikon taipaleelle.  :))

Mulla oli varovainen lekuri. Olin kai jonkin narkin näköinen tms. Leikkurista kun pääsin niin sain ihan 1g panadoli reseptin (en hakenu).

marko_

Mikä liottaa hyvin karstat pois, bensako?

murmela

Kipu, mikä ihana tekosyy. <3
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Olen positiivisuuteen taipuvainen ihminen ja tänään huomasin, että ens kuun jälkeen on taas kevät.

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.11.13 - klo:16:03
Olen positiivisuuteen taipuvainen ihminen ja tänään huomasin, että ens kuun jälkeen on taas kevät.

Kevät alkaa ens kuun puolella. Älä ole aina noin negatiivinen ja pessimistinen.

Mazze

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.11.13 - klo:16:03
Olen positiivisuuteen taipuvainen ihminen ja tänään huomasin, että ens kuun jälkeen on taas kevät.

Nuin positiivisella asenteella sulla on pitkä ja luminen kevät edessä ennen ku pääset taas kemoraa kiertämään.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: app - 03.11.13 - klo:16:39
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.11.13 - klo:16:03
Olen positiivisuuteen taipuvainen ihminen ja tänään huomasin, että ens kuun jälkeen on taas kevät.

Kevät alkaa ens kuun puolella. Älä ole aina noin negatiivinen ja pessimistinen.

21.12. jälkeen päivä rupeaa jo pitenemään. Eli sit voi ruveta kasaamaan mopoa ja kaasuttelemaan hurrrrjasti tallissa.   airrev_1
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 01.11.13 - klo:21:37
Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.11.13 - klo:21:18
Joo, tuli tänään illalla myös kokeiltua ottaa neljää eri nallekarkkia kerralla ja karpalovodka ja iso bisse ja wingsit.
Pari tuntii oli aika hyvä olo, ja kivuton. Ihan kivaa vaihteluu tälle 11 viikon taipaleelle.  :))

Mulla oli varovainen lekuri. Olin kai jonkin narkin näköinen tms. Leikkurista kun pääsin niin sain ihan 1g panadoli reseptin (en hakenu).

Mulla just päivastoin. Nimenomaan pyysin paria ylimäärästä fysioterapiaa tota mun lapaa varten, koska se on nii jumissa ettei se päästä olkapäätä liikkumaan. Nii eikä mitä. Ei heru, mut viidettä lajia nallekarkkeja pisti.  :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.11.13 - klo:17:33
21.12. jälkeen päivä rupeaa jo pitenemään. Eli sit voi ruveta kasaamaan mopoa ja kaasuttelemaan hurrrrjasti tallissa.   airrev_1

Minä alan kaasuttelemaan heti kunhan kiinanputki saapuu ja saan asennettua.
Pöntön nokasta yritän saada norttiin tulet.


slowrider


marko_

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.11.13 - klo:19:11
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.11.13 - klo:17:33
21.12. jälkeen päivä rupeaa jo pitenemään. Eli sit voi ruveta kasaamaan mopoa ja kaasuttelemaan hurrrrjasti tallissa.   airrev_1

Minä alan kaasuttelemaan heti kunhan kiinanputki saapuu ja saan asennettua.
Pöntön nokasta yritän saada norttiin tulet.

Tässähän pitää alkaa ottaan mopoa työn alle, jos kerran kohta päästään taas ajamaan..  jumpie_1

Tango

05.11.13 - klo:22:05 #2383 Viimeisin muokkaus: 06.11.13 - klo:00:08 käyttäjältä Tango
Lauantaina 2.11.2013 matkalla kotiin työviikolta Huelvasta (Andalucía, lähellä Portugalia) poikkesin Jerez'in radalle katsomaan mopojen ajopäivää. Tein pienen videon noista kesäisistä tunnelmista.

Kuvissa on nopea ryhmä menossa radalle ja kuskeilta tarkistetaan ranneke, joka on paljaassa ranteessa ja siksi sitä joudutaan hanskoista kaivamaan.

Varikkotelttoja ei näkynyt ja kuljetuskalusto oli pääsääntöisesti avonaista.

Kesää odotellessa cool_gif

Taistelun jälkeen tässä linkki: http://youtu.be/Al477f5_C80


Juha_K

Lainaus käyttäjältä: Tango - 05.11.13 - klo:22:05

Taistelun jälkeen tässä linkki: http://youtu.be/Al477f5_C80
Jatka taistelua vielä sen verran, että muutat videon julkiseksi. :D
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Powered by EzPortal