Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

wehna

06.01.14 - klo:10:14 #2565 Viimeisin muokkaus: 06.01.14 - klo:10:22 käyttäjältä wehna
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.01.14 - klo:07:14
Lainaus käyttäjältä: wehna - 03.01.14 - klo:23:51.. ja eiköhän tuo pari sekuntia saada nipistettyä kun koulutusta jatketaan säntillisesti :)


Heti keväällä kun alat taas muistamaan miten sitä ajetaan niin siirretään niitä oppeja minulle.
Helppoa se ei tule olemaan ja väliin saatat miettiä mikset valinnut vaikkapa keinosiementäjän ammattia, mut ei luovuteta.




Joo, kyllä mä sua jaksan opettaa älä huoli. Ohimennen olen miettinyt miten noi asiat kertoisi, että väki ymmärtäisi. Ei sillä että olisit vähä-älyinen, mutta uutta asiaa on tosi vaikeaa omaksua kun ei ole koskaan sitä tehnyt.

Ajaminen on vähän niin kuin kitaran soitto. Kaikki siitä äänen saa, mutta aika harva osaa soittaa nuotista ja opettelu vaatii PITKÄÄ PINNAA :)
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

wehna

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 04.01.14 - klo:10:29
Lainaus käyttäjältä: wehna - 03.01.14 - klo:23:51
Uudenveroinen siitä ainakin tulee ja eiköhän tuo pari sekuntia saada nipistettyä kun koulutusta jatketaan säntillisesti :)
Palijonko tommonen takapampun huolto kustantaa ? Entä etuputkien ?

Nyt en ihan tarkkaan muista mitkä iskarit sulla on pyörässä ja mikä on niiden muutostaso?

Kuitenkin nuo huollot meillä maksaa:
-keula 186€ alv 24%
-takaiskari 124€ alv 24%
-tarvikkeet ei kuulu hintaan


Tuohon hintaan kepit puretaan osiksi, koska ei niistä muuten kuntoa näe. Ainakin joka toinen vuosi olisi hyvä tarkastaa mäntien ja simmien kunto. Just viikolla avattiin BMW:n keula, vakio vm. -11 ja muutama simmi, sekä liukuholkki rikki ja mäntien päät vaati oikaisua.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

07.01.14 - klo:20:19 #2568 Viimeisin muokkaus: 07.01.14 - klo:20:22 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: wehna - 06.01.14 - klo:10:14
 Ohimennen olen miettinyt miten noi asiat kertoisi, että väki ymmärtäisi. 


Minusta kyllä koulutat silleen että jopa minäkin ymmärrän, mut oppien vieminen tekemisiin ei ole helppoa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: wehna - 06.01.14 - klo:10:35Kuitenkin nuo huollot meillä maksaa:
-keula 186€ alv 24%
-takaiskari 124€ alv 24%
-tarvikkeet ei kuulu hintaan

Eikös Wehnä nämä hinnat vois olla tuolla Ratatorin puolella(KVR-osastolla), ei tarviis kaivaa erikseen ketjuista?

jarska

Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 04.01.14 - klo:15:42
Ostin 10 ärrä Kawasakin  :-[

Älä yhtään punastele, ostit maailman nopeimman moottoripyörän, onnea.

wehna

Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.01.14 - klo:20:21
Lainaus käyttäjältä: wehna - 06.01.14 - klo:10:35Kuitenkin nuo huollot meillä maksaa:
-keula 186€ alv 24%
-takaiskari 124€ alv 24%
-tarvikkeet ei kuulu hintaan

Eikös Wehnä nämä hinnat vois olla tuolla Ratatorin puolella(KVR-osastolla), ei tarviis kaivaa erikseen ketjuista?

Joo olis parempi.
Nyt olen todennut, että paras olisi kun saataisiin pian nettisivut kuntoon ja niistä linkit myös ratatorille. Tällä hetkellä toiminnan kehittäminen sijalla yksi, mutta ennen kesää toivottavasti saadaan kaikki kuntoon.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Nitrous

Tänään...eikun eilen ja toissapäivänä tapahtu tallilla kummia. Hondaan löyty virrat päälle ja näyttäs siltä, että kaikki starttia varten tarvittava pelaa kuten pitääkin. En viittiny lyödä tulille kun ei ole nesteitä koneessa. Katteitakin sovittelin vähän, pitää vaan sohia väriä pintaan vielä. (Halpa maalari pk-seudulta kelpais, vinkit otetaan vastaan.) Siinä ohessa tuli postilta lappu, että maksavat mulle sen hukkaamansa keulan ja lisäksi  löysin kytkinkopan alta piilottelemasta STM:n luistokytkimen, jonka siirsin parempaan talteen. Ohessa pari aiheeseen liittyvää kuvaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7


VilleR

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.01.14 - klo:07:49
lisäksi  löysin kytkinkopan alta piilottelemasta STM:n luistokytkimen

Tän on oltava joku teikäläisen päiväuni! Nimim. valvonut pari yötä kun katsellut netistä mistä sellaisen halvimmalla tuohon kottaraiseen saisi  :o
Never Heard

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: VilleR - 09.01.14 - klo:21:40
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.01.14 - klo:07:49
lisäksi  löysin kytkinkopan alta piilottelemasta STM:n luistokytkimen

Tän on oltava joku teikäläisen päiväuni! Nimim. valvonut pari yötä kun katsellut netistä mistä sellaisen halvimmalla tuohon kottaraiseen saisi  :o
Olihan tuo STM:n olemassa olo jo ennestään tiedossa. On muuten ainut positiivinen puoli tässä pyöräkaupassa, niitä negatiivisia en edes rupea listaamaan. Piti vaivain purkaa se sieltä pois, ettei mene niin sanotusit helmiä sioille kun tuon myy jollekin katumotoristille.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider

Honkasen Jarkolta tuli paketti tänään. Kesää odotellessa...


T1mppa

Moi, onko tietoa saako tämmöistä suomesta? Tai onko jotain muuta modia, jolla kytkimen haukkaamisen saa korjattua? Kaveri kiroaa pyöräänsä kun Sepangin rataa kiertelee ja muutenkin Malesian liikenteessä ajelee.

http://www.gravesport.com/Graves-Motorsports-R1-Clutch-Kit.html

Juha_K

Käytiin sukeltamassa ja uusi nahkapuku oli kuulemma saapunut.
http://www.youtube.com/watch?v=RMoUJKjdOFk
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 12.01.14 - klo:13:20
Käytiin sukeltamassa ja uusi nahkapuku oli kuulemma saapunut.
http://www.youtube.com/watch?v=RMoUJKjdOFk


Oih voih, kaksi vuotta sitten viimeksi sukeltelin adamaaneilla... Tuntuu että niin kauan kun tätä ratahommaa harrastaa ei tuonne ole varaa mennä.. Kaikkea ei vaan voi saada :'(





Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

Powered by EzPortal