Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Wper

Tänään ostin moottoriliiton lisenssin.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Fasu

Lainaus murmelalta.
Ehkä oot vaan liian vanha ja kankee...?  :-\
Kaposessa penkissä on se ongelma ett perseelle ei saa tukea ku siirtää perseen sivummalle. Kato esim motogp tai wsbk mopoja, niissä on levee penkki.
Josta apinoitu:
http://www.mprata.fi/index.php?topic=227.msg17259#msg17259

Totta tuokin mutta huono kuulo ja näkö kannustaa jatkamaan. :D  Levee tankki on kyllä hyvä tuki kädelle,mutta kun on tottunut istuun kakosnelosen päällä,
niin siinä pysyy polvitaive mukavasti vaikka kankku laahaais maata. Mutta asiaan. Useimmat vakiojakkarat on kuin niittokoneesta ja leveää taakse,
että siihen mahtuu kaksi rinnakkain. Yksi apu voisi olla sen patin nikkarointi tankkiin,ettei valu liian eteen?
VV

murmela

Lainaus käyttäjältä: Fasu - 01.02.14 - klo:13:56
Lainaus murmelalta.
Ehkä oot vaan liian vanha ja kankee...?  :-\
Kaposessa penkissä on se ongelma ett perseelle ei saa tukea ku siirtää perseen sivummalle. Kato esim motogp tai wsbk mopoja, niissä on levee penkki.
Josta apinoitu:
http://www.mprata.fi/index.php?topic=227.msg17259#msg17259

Totta tuokin mutta huono kuulo ja näkö kannustaa jatkamaan. :D  Levee tankki on kyllä hyvä tuki kädelle,mutta kun on tottunut istuun kakosnelosen päällä,
niin siinä pysyy polvitaive mukavasti vaikka kankku laahaais maata. Mutta asiaan. Useimmat vakiojakkarat on kuin niittokoneesta ja leveää taakse,
että siihen mahtuu kaksi rinnakkain. Yksi apu voisi olla sen patin nikkarointi tankkiin,ettei valu liian eteen?
Jos palataan alkuperäiseen aiheeseen eli tuohon viestissä #2662 olevaan Hondan kuvaan, niin se ei tod tarvi mitään tankkipattia.
Sitten taasen vakiotankeista tai -jakkaroista puhuttaessa, niin joo, kannattaa tehä niistä rataversiot, molemmista, helpottaa olemista ja ajamista huomattavasti. Ja enne ku tekee yhtään mitään, nii kannattais ymmärtää miten siinä mopon päällä liikutaan jolloin voi funtsia sitä että miten sitä ergometriaa kannattaa modata jotta se palvelisi tarkoitusta, eli kierrosennätyksen metsästämistä. Eli jos on vanha, kankee, kuuro, sokee ja mykkä, niin modaa moponsa ergometriaa sit sen mukaisesti. Jotta siitä sitten on mahdollisimman pehmeä siirtyminen terminaaliosastolle kun sen aika vihdoin koittaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Turder

Mistä tietää, että on työpäivä mennyt rattoisasti?
- huomaa olleensa viimeiset 3 tuntia älä häiritse -tilassa, puhelin kiinni, kahdella näytöllä auki ebay, mp-rata, ten katen sivut, pari ulkomaanfoorumia, hrc:n katalogi jne.

::)

TommoKe

Aadolf, Hermann ja Heinrich rupesivat tänään valmistamaan vielä pari valikoitua yyber hyvää osaa. Tietysti vain Minulle asennettavaksi Saksalaiseen laatutuotteeseen.  innocent_1
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

slowrider

07.02.14 - klo:21:41 #2675 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:21:49 käyttäjältä slowrider
Pitäisi tuolle raukalle hommata peti. Yksikseen kylmässä tallissa joutuu nyt olemaan.... Lupaan että huomenna saa hellän alumiinisen pesän jossa hyvä asustaa kesään asti ja sen jälkeen wp pitää huolen, ettei karu asfaltti iske ilmoja pihalle tai muutenkaan kiusaa


wbaum

Slowrider, päivitä blogiaaaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 07.02.14 - klo:22:22
Slowrider, päivitä blogiaaaa.

Jaa lukeeko sitä joku :D

wbaum

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 07.02.14 - klo:22:26

Jaa lukeeko sitä joku :D
Kylkyl.  :)  Tämmöset harrastelija-ratailijoiden blogit just parhautta.

Waille

Enpä ollu aikasemmin tota fastriderin blogia huomannu, mutta nyt kun katoin niin näin pari ekaa kuukautta luettuani vaikuttaa kyllä ihan viihdyttävältä. Jatkan lukemista. peukku_1

Cat

Tätä vois kompata. Oon lukenu sitä sun blogia Fastraideri vuodesta 2012. Jatka jatka vaan.

pienisopoapina

08.02.14 - klo:09:16 #2681 Viimeisin muokkaus: 08.02.14 - klo:12:41 käyttäjältä pienisopoapina
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 07.02.14 - klo:22:26
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 07.02.14 - klo:22:22
Slowrider, päivitä blogiaaaa.

Jaa lukeeko sitä joku :D

Joo, Raahessakin oot kuuluisuus. Käyn kaverin metallifirmassa auttelemassa tietokoneiden kanssa. Alastaron kaatovideo on tuttu koko konttorin henkilökunnalle. Vaurioiden tarkistus -videon jälkeen sun respekti on siellä aika korkeella (käsi siteessä hommissa).
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

slowrider

Vaan kyllähän tässä taas pohtinut, että jatkossa kannattaisi nämä kaatovauriot korjauttaa jossain "ammattilaisella". Ei tämä minun tekniikka oikein ole kustannustehokasta....

Jotenki minusta tuntuu, että iskarien kunnon tarkastuksen ja takarungon oikasunkin olisi voinut jotenkin halvemmalla toteuttaa :D


VilleR

Tuli haettua STM luistokytkin ja tuollainen rakentelusarja Valkeakoskelta:



P.S. Kiitokset Mako -nimimerkille toisen kytkinvaihtoehdon vinkeistä!
Never Heard

TommoKe

Oliko tyyris setti?
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Powered by EzPortal