Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 07.03.14 - klo:14:49
Vuosi sitten 8h ja 3700euroa hammaslekurille. -_- Oli siinä nätti hoitsukin thou.

Ei satans, tällä hintaa luulis jo saavan kokonaan uudet leegot.
Tuolla rahalla saa mopoon kaikkee kivaa, eikä ratahommissa haittaa vaikka ei olis hampaita ollenkaan, eipähän irtoo enää kun konttaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.03.14 - klo:15:54
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:15:46
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.03.14 - klo:15:20
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:15:13
Aika rankasti tuo vielä häviää silmäkirurgille. Kokonaisuudessaan tunnin operaatio ja laskutus reilut 3500€. Mä oon niin väärällä alalla.
Tuntilaskutuksen perusteella kannattais varmaankin ryhtyy esim autokauppiaaks. Siinä kun voi helposti velottaa esim 20-30 000 euroa per tunti.
Oletettavasti sä et oo ainakaan mitään talouspuolen kouluja pahemmin käyny. :D
No väitätkö muka ettei tolla sun logiikallas autokauppiaana tienais paremmin, häh?
Silmäkirurgi myy palvelua, autokauppias fyysistä tuotetta. Olisko tossa joku ero?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

07.03.14 - klo:17:29 #2747 Viimeisin muokkaus: 07.03.14 - klo:18:50 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:17:17
Silmäkirurgi myy palvelua, autokauppias fyysistä tuotetta. Olisko tossa joku ero?
Ja nytkö sä väität ett autokauppias ei palvele asiakasta??

Jarrut paskana, paha hidastaa.

porari

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:17:17
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.03.14 - klo:15:54
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:15:46
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.03.14 - klo:15:20
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:15:13
Aika rankasti tuo vielä häviää silmäkirurgille. Kokonaisuudessaan tunnin operaatio ja laskutus reilut 3500€. Mä oon niin väärällä alalla.
Tuntilaskutuksen perusteella kannattais varmaankin ryhtyy esim autokauppiaaks. Siinä kun voi helposti velottaa esim 20-30 000 euroa per tunti.
Oletettavasti sä et oo ainakaan mitään talouspuolen kouluja pahemmin käyny. :D
No väitätkö muka ettei tolla sun logiikallas autokauppiaana tienais paremmin, häh?
Silmäkirurgi myy palvelua, autokauppias fyysistä tuotetta. Olisko tossa joku ero?

Ei oikeastaan oo, molemmat myy vaan  mielikuvia jotka himmenee ajan kuluttamana. Toinen vaan kouluttautuu hommaan 10-12 vuotta, toiselle riittää ku o hyvä suustaan. Siinä se hienoinen ero.

Sitäpaitti toinen toivottavasti voi sanoa ettei sun kannata tuotetta ostaa kun tuut sitä raskaasti myöhemmin katumaan. 

slowrider

Lainaus käyttäjältä: porari - 07.03.14 - klo:18:45
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:17:17
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.03.14 - klo:15:54
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:15:46
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.03.14 - klo:15:20
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:15:13
Aika rankasti tuo vielä häviää silmäkirurgille. Kokonaisuudessaan tunnin operaatio ja laskutus reilut 3500€. Mä oon niin väärällä alalla.
Tuntilaskutuksen perusteella kannattais varmaankin ryhtyy esim autokauppiaaks. Siinä kun voi helposti velottaa esim 20-30 000 euroa per tunti.
Oletettavasti sä et oo ainakaan mitään talouspuolen kouluja pahemmin käyny. :D
No väitätkö muka ettei tolla sun logiikallas autokauppiaana tienais paremmin, häh?
Silmäkirurgi myy palvelua, autokauppias fyysistä tuotetta. Olisko tossa joku ero?

Ei oikeastaan oo, molemmat myy vaan  mielikuvia jotka himmenee ajan kuluttamana. Toinen vaan kouluttautuu hommaan 10-12 vuotta, toiselle riittää ku o hyvä suustaan. Siinä se hienoinen ero.

Sitäpaitti toinen toivottavasti voi sanoa ettei sun kannata tuotetta ostaa kun tuut sitä raskaasti myöhemmin katumaan.

Mahtaa toisella työkalutki olla pikkasen kalliimmat :D

raukkis

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.03.14 - klo:21:03
Tänään sano Honda ekaa kertaa sitten viime toukokuun, että pröm pröm. Ei näköjään bensa mene miksikään muutamassa kuukaudessa, mutta akkuun piti vähän laittaa tuoretta sähköä valtakunnan verkosta.

Samanmoiseen kamppeeseen tänään koskettu ja starttinappia painettu. Het hörähti käyntiin ja melkein tuli jo fiilis että prätkät on kivoja. Pesin suurimman osan viimevuotisista hyttysistä pois ja vaihdoin öljyt. Johan siinä oli taas vähäksi aikaa ropaamista.

Cat

Eilen piti olla kova sali- ja tallipäivä. Ramas niin pahasti, että jätin salin väliin. Klo 17 tulin himaan, ajattelin ottaa pikku päikkärit ja painaa yötämyöten tallilla.

Heräsin kusihätään, tulin vessasta ja katoin kelloo 00:21, what the fuck.. pää tyynyyn, ja heräsin uusiks 07:51. Tuli lunta/räntää ku esterin perseestä, niin jätin lenkin väliin ja lähin tallille.

12h meni siellä vierähti. Voiton puolelle päästiin. Tarvii säätöpaloja venoihin hakee maanantaina, niin jäi vähä vaiheeseen.


tamik87

Sai jammukin öljyt sisäänsä sitten viime syyskuun öljypropun kierteiden korkkaamisen. Öljypohja oli veemäisen muotonen ettei saanut kiinnitettyä mitenkään fiksusti pylväsporakoneeseen. No hetken jumpattuani ja porailtuani olin innoissani kun sain uuden reiän ja kierteet. Otin öljypohjan irti kiinnityksestä ja samassa tuli mieleen että oiskohan samalla kiinnityksellä pitänyt jyrsiä tiivistepinta uusiksi...  hedari_1 No eihän se täysin tiivis ole ja öljyä tiputteli pakoputkelle ilmeisesti propusta kun rajoitinta varten paukutteli. Tulipahan vielä kaikenlisäksi korkattua parit kierteet öljypohjan kiinnityksestä vaikka ihan momenttiavaimella oikeilla momenteilla kiristelin.  :-[

Pitänee maanantaina käydä mettästämässä erilaisia tiivisteprikkoja jotka sallis hieman epätasaisuutta tiivistepinnassa... Kuparinen aluslevy ei toiminut. Vinkkejä anyone? Tietysti vois vetää putkiteipillä propun kierteet tiiviiksi.. tuskin haittaa on ainakaan.

Miten ois nämä http://tuotteet.etra.fi/fi/g17267182/1/bonded-seals-alusrenkaat Tai sitten joku paksu alumiiniprikka.

marko_

Liekkö samoja mitä tuossa sun linkissä mutta tälläsillä hydrauliikka tiivisteillä luulis pitävän

tamik87

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 08.03.14 - klo:22:49
Liekkö samoja mitä tuossa sun linkissä mutta tälläsillä hydrauliikka tiivisteillä luulis pitävän


Juu just tommoset oli tuossa etran linkissä. Luulis tosiaan pitävän.

wbaum

09.03.14 - klo:12:49 #2755 Viimeisin muokkaus: 09.03.14 - klo:12:50 käyttäjältä wbaum
Meinasin että olis poistanut foamin tankista että olis bensavalo toiminut, mutta eihän noita saa kuin kiinalainen tyttö tuolta kaivettua...

Mane

No jos alakautta yrittäisit???
:  )
innocent_1

wbaum

09.03.14 - klo:15:13 #2757 Viimeisin muokkaus: 09.03.14 - klo:15:17 käyttäjältä wbaum
Lainaus käyttäjältä: Mane - 09.03.14 - klo:15:08
No jos alakautta yrittäisit???
:  )
:D Se on alakautta...

Bensansuodatin tuli samalla katottua, kylläpä toikin paskoontunuu jo 13000km aikana. Vielä tc:n activity lediä tässä yritän johdottaa klipareita säätää ja pikakaasu tuli ruuvailtua kiinni. Kyllä vaan pistää vituttamaan kun mikään ei mee kohtuudella.

Pikakaasu ei jaksa palauttaa kunnolla, en tiedä mikä siinä nyt pistää vastaan. Sitten brembon runko ottaa mittaristoon kiinni, jos yrittää klipareita saada parempaan asentoon. Pistäiskö tuonne paksummat stopparit vai mitä tässäkin nyt tekis...

raukkis

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.03.14 - klo:12:49
Meinasin että olis poistanut foamin tankista että olis bensavalo toiminut, mutta eihän noita saa kuin kiinalainen tyttö tuolta kaivettua...

Löytyykö sopivia grillipihtejä..

wbaum

Heh, sehän olis ollu oikee peli. Ongin mitä sain, putsasin filtterin ja paska on taas koossa. Pikakaasukin pelaa ja vaijerit voideltu niin että oikein paukahtaen palauttaa. Ehkä tää tästä.  Kuljetuskalustokin saanut vähän työkalua ja tuore leima paperissa. Nyt kunnon korotuksen pariin - >

Powered by EzPortal