Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Tänään näin ladattavan romaanin kaupassa, ison hameen alta pilkisti töpseli, joka laahasi pitkin lattiaa.

ducazzi

Kait astuit vahingossa töpselin päälle?
Tein aikoinaan nuorena töitä leirintäalueella (missä itse asuin)- töitä järjestysmiehenä. N. puolitoista metrisenä taisin olla kävelevä paradoksi siinä hommassa. Homma kuitenkin hoitui,- hyvinkin. Opin jopa lukemaan romaneja.

jarska

Lainaus käyttäjältä: ducazzi - 10.03.14 - klo:13:44
Kait astuit vahingossa töpselin päälle?

En uskaltanu ottaa riskiä että leivänpaahdin tai vastaava olis tarrautunu häpykarvoihin, koko komeus nurin ja vailla korvauksia.

Goofy S

Olen joskus ollut todistamassa miten alushame kykenee kätkemään 10 mobiilipuhelinta.
Ajankohta oli yli 20 vuotta sitten jolloin pakkaukset (siis puhelinten) olivat huomattavasti nykyisiä isompia.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Tänään kävin ekaa kertaa varmaan kymmeneen vuoteen salilla ja laitoin mopon myyntiin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.03.14 - klo:00:10
..ja laitoin mopon myyntiin.

Nyt minä putosin kärryiltä, onko tämä se jota talven rakentelit ja josta piti(?) tulla kilpuri vai kenties toinen Honta?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.03.14 - klo:07:07
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.03.14 - klo:00:10
..ja laitoin mopon myyntiin.

Nyt minä putosin kärryiltä, onko tämä se jota talven rakentelit ja josta piti(?) tulla kilpuri vai kenties toinen Honta?
On sama Honda, mutta ei siitä kilpuria ollu tulossa missään vaiheessa. Vähän turhan tyyristä rakentaa vanhasta vakiomoposta ratapeliä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Cat

Onko sitä prkl tulossa vanhaks.. tallikaveri ostaa mennä pamautti sellasen _vanhan_ Z1000 Kawan. Olin aivan myyty ja kuolasin sitä kuin mitäki punatukkaista tatuoitua punttimimmiä.

Teki omat pyörät mieli työntää suohon ja tollasella pärryytellä.

Tollanen ois makee kadulle!



jarska

Lainaus käyttäjältä: Cat - 14.03.14 - klo:21:49
Onko sitä prkl tulossa vanhaks..


Sulla on vanhan miehen sielu.
Täällä myös tuli reilu kk sitten haluja ostaa joku vanha matkapyörä.
Hankittiin Hontan ST1100 vuosimallia -91.
On ollu oikeen terapeuttista huoltaa ja tuunata väliin jotain muutakin kuin ratapyörää.
Alkaa oleen valmista ja täytyy myöntää että vaikkei tolla ehkä tule montaa kilsaa ajettua, niin uskon että mukavaa vastapainoa kyykyn ja yleensäkki ratahörhöilyn rinnalla.

Ps. Bitubon takapamppu tuli pari päivää sitten.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Cat - 14.03.14 - klo:21:49
Onko sitä prkl tulossa vanhaks.. tallikaveri ostaa mennä pamautti sellasen _vanhan_ Z1000 Kawan. Olin aivan myyty ja kuolasin sitä kuin mitäki punatukkaista tatuoitua punttimimmiä.

Teki omat pyörät mieli työntää suohon ja tollasella pärryytellä.

Tollanen ois makee kadulle!
Reaktios oli oikee, mut analyysis oli väärä.

Sä tuijotit sitä sen takia ett tajusit ett sil saa p****a.  :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: Cat - 14.03.14 - klo:21:49
Onko sitä prkl tulossa vanhaks.. tallikaveri ostaa mennä pamautti sellasen _vanhan_ Z1000 Kawan. Olin aivan myyty ja kuolasin sitä kuin mitäki punatukkaista tatuoitua punttimimmiä.

Teki omat pyörät mieli työntää suohon ja tollasella pärryytellä.

Tollanen ois makee kadulle!




Kawaa on aina kiva katella(kin)...
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

MarkoL

Josko sitä kunto-urheilun jälkeen painuis tallille lisävarusteleen pyörää.
...Ja vois siinä samalla ihailla kaunista kawaa...
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

murmela

LainaaVenäläinen öljy-yhtiö Rosneft ostaa 50 prosenttia holdingyhtiö Camfinista, joka omistaa reilut 26 prosenttia italialaisesta rengasvalmistaja Pirellistä, Bloomberg uutisoi. Kaupan arvo on noin puoli miljardia euroa.
Toisen puoliskon holdingyhtiöstä omistavat Pirellin hallituksen puheenjohtaja Marco Tronchetti Provera ja italialaispankit UniCredit ja Intesa Sanpaolo. Holdingyhtiöstä irtautuu pääomasijoitusyhiö Clessidra.

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Tulipa hankittu heräteostoksena Hondaan niin paljon välityksiä, että riittää varmaan mun loppuiäks. Mut minkäs teet kun halvalla sai.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal