Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

TommoKe

31.03.14 - klo:17:05 #2805 Viimeisin muokkaus: 31.03.14 - klo:17:36 käyttäjältä TommoKe
Nuin, käväisimpä hakemassa öhlinsin huollosta. Eikä ole kaasunpaine 18bar tässä.  :P
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Mikko K.

Tänään poistelin katteista teippi vahvikkeet ja askartelin kuitumattoa tilalle muutamaan katteeseen. Kesän YEC kit varaosapakettiin kuuluu näillä näkymin kutumattoa, hartsia, kovetetta ja pensseli katteiden sijaan. Hummaan nekin rahat renkaisiin.

Nitrous

02.04.14 - klo:10:29 #2807 Viimeisin muokkaus: 02.04.14 - klo:12:39 käyttäjältä jarska
Kaikkee sitä...
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

marko_

^^Sehän on siisti kun mikä  peukku_1

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 02.04.14 - klo:10:42
^^Sehän on siisti kun mikä  peukku_1
Ei oo vissiin viiteen vuoteen ollu noin siistiä pyörää. Ei noilla katteilla kyllä taida viittiä ajaa vaan raapasen päälle vähän nuhjusemman katesarjan.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.04.14 - klo:11:30
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 02.04.14 - klo:10:42
^^Sehän on siisti kun mikä  peukku_1
Ei oo vissiin viiteen vuoteen ollu noin siistiä pyörää. Ei noilla katteilla kyllä taida viittiä ajaa vaan raapasen päälle vähän nuhjusemman katesarjan.

Tai sitte teet niinku muutkin. Ajat viikon pari ja kippaat katteet sen näkösiks ettei pyörää tunnista enään.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.04.14 - klo:10:29
Kaikkee sitä...
Selkeesti bridgestonen sponssimiljoonilla rakennettu pyörä  face_drool

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.04.14 - klo:10:29
Kaikkee sitä...

Ompa komea!
Mikäs Honta tää nyt sitte (sama mattamusta kenties)...oon iha sekasi näistä sun liikuista. :D

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.04.14 - klo:12:41
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.04.14 - klo:10:29
Kaikkee sitä...

Ompa komea!
Mikäs Honta tää nyt sitte (sama mattamusta kenties)...oon iha sekasi näistä sun liikuista. :D
Eiku mulla on kaks samanlaista Hontaa, toisessa kilpi ja toisessa ei...aika homoo eikö?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.04.14 - klo:12:47
Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.04.14 - klo:12:41
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.04.14 - klo:10:29
Kaikkee sitä...

Ompa komea!
Mikäs Honta tää nyt sitte (sama mattamusta kenties)...oon iha sekasi näistä sun liikuista. :D
Eiku mulla on kaks samanlaista Hontaa, toisessa kilpi ja toisessa ei...aika homoo eikö?

No on kyllä tosi geitä.
Köyhä opiskelija muka, joka nurkassa Hontia ja niihin monet katteet.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 02.04.14 - klo:12:27
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.04.14 - klo:10:29
Kaikkee sitä...
Selkeesti bridgestonen sponssimiljoonilla rakennettu pyörä  face_drool
Siis en mää kovin paljon noista tarroista onneks maksanu.  :P
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

MikkoS

Nitrolla on kyl kovin hieno honda!
Miulle soitteli tänään maalari ja kyseli että minkähän väriseks nää katteet kuulukaan maalata.
Onse nopee sälli kun vasta lokakuussa vein värjättäväksi ja nyt on jo työn alla!

jarska

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 02.04.14 - klo:20:36
Onse nopee sälli kun vasta lokakuussa vein värjättäväksi ja nyt on jo työn alla!

Sama juttu, maalit on kuitenki valittu ja nyt vaan odotellaan pensselikäden käynnistymistä.

slowrider

Tarttis se kai minunki alkaa pohjia tekemään.. Tankin päälle tuleva hiilikuituinen lärpäke ei ihan heittämällä osu. On aika paskaa laatua kun ei tuon paremmin istu tankkiin  innocent_1


TommoKe

Ei tollasta pientä rakoa huomaa kukaan. Väriin vaan.  hihi1
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Powered by EzPortal