Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Raaseri

04.04.12 - klo:14:32 #75 Viimeisin muokkaus: 04.04.12 - klo:14:51 käyttäjältä Raaseri
Tein takinkäännön ja tilasin uuden moottoripyörän.























Jottei porukat nyt luule mahdottomia, niin KTM SX-F 350 on seuraava kuntopyörä. Kuusi CRF Hondaa oli, ja vaikka pirun tyytyväinen niihin olenkin, vaihtelu voi virkistää

Kuulapää

Jaahas. Olin varma, että Panigale.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Kuulapää - 04.04.12 - klo:14:57
Jaahas. Olin varma, että Panigale.

Raaseri on sen verta v**tumainen mies, et se kiusaa meitä ja tilaa Panigaalen juuri sillon ku sitä vähiten odottaa. reps_1

app


Raaseri

04.04.12 - klo:16:19 #79 Viimeisin muokkaus: 05.04.12 - klo:09:34 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.04.12 - klo:15:35
Lainaus käyttäjältä: Kuulapää - 04.04.12 - klo:14:57
Jaahas. Olin varma, että Panigale.

Raaseri on sen verta v**tumainen mies, et se kiusaa meitä ja tilaa Panigaalen juuri sillon ku sitä vähiten odottaa. reps_1

Kyllä se nyt tältä kaudelta jää. Tilasin juur koko perheelle 4vkon loman Saksa-Sveitsi-Itävalta, parhaimpaan rata-aikaan. Panikaalepin olis saanu kesäkuun alussa, joten mulle olis jäänyt kuukaus loman molemmissa päissä rata-aikaa ja töitäki pitäs tehdä. Eikä euroset vaan riitä kaikkeen kivaan yhtä aikaa. Ehkä ensi kesänä sitten. Tämä on päätös joka pitää ainakin tänään.

Vuorela

Ilmoittauduttu Enduranceen. 8. joukkua ja 18 tarvittais...

Kaikki mukaan että päästään kisaamaan. http://www.helrc.com/content/fi/11501/449/449.html

Mikko_U

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.04.12 - klo:16:51
Ilmoittauduttu Enduranceen. 8. joukkua ja 18 tarvittais...

Kaikki mukaan että päästään kisaamaan. http://www.helrc.com/content/fi/11501/449/449.html


Tätä on vatuloitu. Tosin ei vielä ilmoittauduttu.
Aika monta joukkuetta vielä tarvii. No, toivottavasti homma toteutuu.
Ei kovaa mutta täysillä!

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko_U - 04.04.12 - klo:21:34
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.04.12 - klo:16:51
Ilmoittauduttu Enduranceen. 8. joukkua ja 18 tarvittais...

Kaikki mukaan että päästään kisaamaan. http://www.helrc.com/content/fi/11501/449/449.html


Tätä on vatuloitu. Tosin ei vielä ilmoittauduttu.
Aika monta joukkuetta vielä tarvii. No, toivottavasti homma toteutuu.

Jaahas, pitääkin kysästä ollaanko Juutanan ja Keljun kanssa menossa vai ei.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mazze

Tänään ratkesin ja hain aprillin pois talvisäilöstä omaan talliin. Toivottavasti ei mene montaa viikkoa että pääsee ajelemaan ihan kunnolla.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 05.04.12 - klo:21:21
Tänään ratkesin ja hain aprillin pois talvisäilöstä omaan talliin. Toivottavasti ei mene montaa viikkoa että pääsee ajelemaan ihan kunnolla.

Mulla kans suunnitelmissa pukata edes pihalle tuo mopo, en vielä malta lähteä tonne jäätikköön kurvaileen, mut jos ihan vähän käynnistelis... airrev_1

Wper

tuli haettua pyörälle kevään ensimmäinen öljy pönttö valmiiks. Ja tietysti käytin sitä samalla tallissa :)
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Mazze

Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.04.12 - klo:22:26
Lainaus käyttäjältä: Mazze - 05.04.12 - klo:21:21
Tänään ratkesin ja hain aprillin pois talvisäilöstä omaan talliin. Toivottavasti ei mene montaa viikkoa että pääsee ajelemaan ihan kunnolla.

Mulla kans suunnitelmissa pukata edes pihalle tuo mopo, en vielä malta lähteä tonne jäätikköön kurvaileen, mut jos ihan vähän käynnistelis... airrev_1

Ihan kuin malttaisit vaan jättää pyörän kylmästi pihalle pakkohan sitä on vähän käydä ajamassa. Vielä pitäis jostain ostaa pieni lämpöpatteri autotalliin ettei ihan jäistä konetta tarvis käynnistellä onko ehdotuksia millainen kannattaisi hankkia?

jarska

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 05.04.12 - klo:22:41
Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.04.12 - klo:22:26
Lainaus käyttäjältä: Mazze - 05.04.12 - klo:21:21
Tänään ratkesin ja hain aprillin pois talvisäilöstä omaan talliin. Toivottavasti ei mene montaa viikkoa että pääsee ajelemaan ihan kunnolla.

Mulla kans suunnitelmissa pukata edes pihalle tuo mopo, en vielä malta lähteä tonne jäätikköön kurvaileen, mut jos ihan vähän käynnistelis... airrev_1

Ihan kuin malttaisit vaan jättää pyörän kylmästi pihalle pakkohan sitä on vähän käydä ajamassa. Vielä pitäis jostain ostaa pieni lämpöpatteri autotalliin ettei ihan jäistä konetta tarvis käynnistellä onko ehdotuksia millainen kannattaisi hankkia?

Avaan heti olutpullon kun saan pihalle ja alan vahaan sitä, muuten saattaa käydä niin et lähden kokeileen. :D
Tuuhan käymään tossa pihalla ja ryypätään kaffeet kun lähdet liikenteeseen.

Fasu

Yksi vähemmän hätänen on käyttänyt 2kW:n sähköpuhallinta hönkimään öljypohjaa ja vähän sylintereille, puoli tuntia riittä useimmiten jos ei ihan pakkasen puolelle
mennä. En tunne kuka oli,vaan heti jysähti käymään kuin kesällä.  reps_1
VV

VilleR

Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.04.12 - klo:22:50
Lainaus käyttäjältä: Mazze - 05.04.12 - klo:22:41
Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.04.12 - klo:22:26
Lainaus käyttäjältä: Mazze - 05.04.12 - klo:21:21
Tänään ratkesin ja hain aprillin pois talvisäilöstä omaan talliin. Toivottavasti ei mene montaa viikkoa että pääsee ajelemaan ihan kunnolla.

Mulla kans suunnitelmissa pukata edes pihalle tuo mopo, en vielä malta lähteä tonne jäätikköön kurvaileen, mut jos ihan vähän käynnistelis... airrev_1

Ihan kuin malttaisit vaan jättää pyörän kylmästi pihalle pakkohan sitä on vähän käydä ajamassa. Vielä pitäis jostain ostaa pieni lämpöpatteri autotalliin ettei ihan jäistä konetta tarvis käynnistellä onko ehdotuksia millainen kannattaisi hankkia?

Avaan heti olutpullon kun saan pihalle ja alan vahaan sitä, muuten saattaa käydä niin et lähden kokeileen. :D
Tuuhan käymään tossa pihalla ja ryypätään kaffeet kun lähdet liikenteeseen.

Joskus lämmittelin lumilingon konetta tekemällä pressusta teltan tapaisen virityksen ja laittamalla auton sisätilalämppärin sinne pöhisemään sisälle. Pitää vain huolen, että mitään syttyvää ei pääse puhaltimen vastuksille.
Never Heard

Powered by EzPortal