Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Wper - 28.04.14 - klo:20:04
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 28.04.14 - klo:19:22
Lainaus käyttäjältä: Wper - 28.04.14 - klo:18:46
Tänään ilmottauduin botnialle ycc lähtöön. Kierrostakaan en oo siellä ajanut ja vanhaa rataakin toissakesänä 4settiä. Suapa nähä :D
Jippii. Mukava saada kaveri YCC viivalle. Unoha se B haave tältä kesältä. Ajellaan koko kesä YCC:tä ja siirrytään ens vuonna B:hen. Hoksasikko tuon mp-tuen numerovaraus homman.
En mä ole mistään Bstä haaveillutkaan :D

öh- sori. Mun tarttis varmaan ruveta pitään noita lukulaseja. Joka tapauksessa siistiä saada kaveri lähialueelta YCC:hen. Voidaan vertailla datoja ja vedellä toisia (radalla). Mulla on vielä semmonen haave, jotta kokeilis Kemorassa B:täkin. YCC sallii yhden syrjähypyn. Jos nääkin kokeilisit, niin ei pelottas niin paljon.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

murmela

Ja Vappu lähestyy!!  jibii_gif
Jarrut paskana, paha hidastaa.

pena1

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.14 - klo:10:35
Ja Vappu lähestyy!!  jibii_gif

Jaaha, koppa Orginaalia mukaan.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

tamik87

Olen niin ylpeä omasta lasikuitu / kittausjäljestä eikä tuo maalauskaan onnistunut paskemmin notta laitanpa kuvia tänne ihmisten KEHUTTAVAKSI  innocent_1
Pitää laittaa kuvia joka paikkaan kun toukokuun puolessa välissä se on kumminkin taas raadon näkönen..  stoppie_gif

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 29.04.14 - klo:15:44
Olen niin ylpeä omasta lasikuitu / kittausjäljestä eikä tuo maalauskaan onnistunut paskemmin notta laitanpa kuvia tänne ihmisten KEHUTTAVAKSI  innocent_1

Eikö huippu kokitkin halua, että ruoka-annokset näyttää ihmisten tekemiltä eikä teollisilta?
Tässä on vähän samaa havinaa havaittavissa. Ihan on omatekemän näköinen.

Mutta niin se mielestäni kuuluukin olla. Ainut millä on väliä, on kellossa näkyvät numerot tai jos kisailee niin  pokal_gold

murmela

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 29.04.14 - klo:15:44
Olen niin ylpeä omasta lasikuitu / kittausjäljestä eikä tuo maalauskaan onnistunut paskemmin notta laitanpa kuvia tänne ihmisten KEHUTTAVAKSI  innocent_1
Ihan hyvin oot tosiaan onnistunu. Tuskin tosta juurikaan parempaa sais yrittämälläkään.  bowdown_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

VAPPU TULEE! Ja mopo on kärryssä.  :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Ja Aito Vappu tuli!!!  jibii_gif
Jarrut paskana, paha hidastaa.

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.05.14 - klo:11:45
Ja Aito Vappu tuli!!!  jibii_gif

Väkee on ku Hikiän asemalla!

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 01.05.14 - klo:12:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.05.14 - klo:11:45
Ja Aito Vappu tuli!!!  jibii_gif

Väkee on ku Hikiän asemalla!

Näyttää siltä että suuntaan juuri nyt transitin keulan kohti estraadia. Pipo, lämmittimiä ja sateiset mukana.

slowrider

01.05.14 - klo:18:32 #2891 Viimeisin muokkaus: 01.05.14 - klo:18:45 käyttäjältä slowrider
Ei nyt oikein hyvältä näytä mopon suhteen. Jarrupääsylkän banjopultti hukassa ja ohjausiskariin (WP) ei ole kiinnikettä... Ei taida tänä vloppuna päästä vielä ajaan





Ei keneelläkään alastaroon menevällä/siellä olevalla olisi tuplaletkulle banjopulttia suzukin orggispääsylkkään? tai jotain suzukiin sopivaa ohjausiskaria myydä/vuorata? Ei mahda uskaltaa ilman ajaa

Puistolan

01.05.14 - klo:19:47 #2892 Viimeisin muokkaus: 01.05.14 - klo:19:51 käyttäjältä Puistolan
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 01.05.14 - klo:18:32
Ei nyt oikein hyvältä näytä mopon suhteen. Jarrupääsylkän banjopultti hukassa ja ohjausiskariin (WP) ei ole kiinnikettä... Ei taida tänä vloppuna päästä vielä ajaan





Ei keneelläkään alastaroon menevällä/siellä olevalla olisi tuplaletkulle banjopulttia suzukin orggispääsylkkään? tai jotain suzukiin sopivaa ohjausiskaria myydä/vuorata? Ei mahda uskaltaa ilman ajaa

Banjopultti löytyy. Otan mukaan, tullaan huomenna!

slowrider

Huominen epävarma vielä, mutta enköhän viikonloppuna pääse

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 01.05.14 - klo:18:32
Ei keneelläkään alastaroon menevällä/siellä olevalla olisi tuplaletkulle banjopulttia suzukin orggispääsylkkään?
Mullakin ollee muutama/ koko ja kierre ollee sama kaikissa japseissa?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal