Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

pienisopoapina

Tänään rupes jo hieman kummastuttaan. Tämän löysin vahingossa:
"
YLIMÄÄRÄINEN AJAJATUTKINTO (TEORIA) 9.5.2014 BOTNIARING
3.5.2014

Jurvassa, Botniaringin radalla, järjestetään ylimääräinen ajajatutkinnon teoriaosuus 9.5.2014 klo 18:30 alkaen. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: tapio.nevala(at)me.com Ilmoittautuminen kurssille viimeistään 8.5.2014 mennessä.
"

Muistan ku ite suunnittelin tuota tutkinnon suorittamista. Noita oli yks Helsingissä ja toinen järjestyi myöhemmin Jyväskylään (onneksi). Tänä vuonna ensin ainoa oli Helsingissä. Nyt ne sitten ilmoitti 6 päivää aikaisemmin toisesta mahdollisuudesta. Ite löysin tuon vahingossa Facebookista. Srran sivuilla ei ollu mitään, eikä www.roadracing.eu :ssa. SML:n sivulle se oli laitettu 3.5.

Hyvänhän tuo on että toinenkin tilaisuus hieman pohjoisemmassa järjestetään, mutta kuuden päivän ennakkopiiloilmoitus on hiukan kyseenalaista.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

Jurva, Kurikka.

Vuorela

Paku alkaa olla pakattuna ja illaksi Alastaroon. Joku oli taas talven aikana levittänyt kaikki ratarompeet pitkin tonttia ja salaa heittänyt puolet lisää rojua pakattavaksi. Näyttäis silti dalmatialaiseen romut mahtuvan.

Cat

09.05.14 - klo:16:42 #2928 Viimeisin muokkaus: 09.05.14 - klo:19:47 käyttäjältä Cat
asia kunnossa.

pr7

Kamat pakattu viikonlopun Alastaroa varten. Synkistellään koko rahan edestä ja yövytään Sitikassa.

T1mppa

Muista ottaa sisälämppäri mukaan!

Damsku

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 09.05.14 - klo:19:52
Kamat pakattu viikonlopun Alastaroa varten. Synkistellään koko rahan edestä ja yövytään Sitikassa.

Eihän tuolla enää mitään hätää ole, yöksi luvattu noin +5c. Vappuviikonloppuna nukuin pakussa kun oli muutama aste pakkasta. Tai siis yritin nukkua, mut oli ihan hel***in kylmä vaikka sisätilalämppäri oliki.

app

"v***u, mun tallipäällikkökin on nopeempi kun mä"

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 10.05.14 - klo:17:20
"v***u, mun tallipäällikkökin on nopeempi kun mä"


Väännä nyt veistä haavassa. Tänään vaihtui tallin ykköskuskin paikka, mutta tilanne korjataan huomenna.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.05.14 - klo:20:09
Lainaus käyttäjältä: app - 10.05.14 - klo:17:20
"v***u, mun tallipäällikkökin on nopeempi kun mä"
Väännä nyt veistä haavassa. Tänään vaihtui tallin ykköskuskin paikka, mutta tilanne korjataan huomenna.

Aika kiva kuvio. Laitatte samanlaiset kamat päälle, kun mopo+numero onkin jo samat ja nopeempi ajaa B:n ja hitaampi YCC:n. Tarvittaessa kätevästi sitten maaliin tullessa vaihdatte kuskia ennenku järkkärit huomaa.
Meidän painiseurassa on kaksoset. Panen aina parempikuntoisen painimaan.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.05.14 - klo:20:09
Lainaus käyttäjältä: app - 10.05.14 - klo:17:20
"v***u, mun tallipäällikkökin on nopeempi kun mä"


Väännä nyt veistä haavassa. Tänään vaihtui tallin ykköskuskin paikka, mutta tilanne korjataan huomenna.

No enhän minä väännä. Hyvin Slowrider ajoi. Ei jäänyt kun pari sekuntia. Huomenna taitaa olla kuivaa. Pigäisköhan mun sitten jättää evääsreppu varikolle. En tiedä jaksanko ajaa koko settiä ilman juomapulloa. Tänään hörppåilin Aku-Ankka limonadia suorklla vasemmalla kädellä

murmela

Jos jotai positiivista haluu hakee tän päivän omasta ajosta, niin pääsuoranopeudet starossa näyttää olleen tasasta 203...205 kmh. Se ollee ihan ok vanhalla kusiaisella ja ylipainosella kuskilla?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Xper77i

Oli hyvä päivä botnialla :)

murmela

Ja oisko lämppärisulkeiset mitn huomenna starossa?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

TommoKe

Tänään tehtyä... Araihin uusia sisuksiä vaihtelin, ihan poskipalojen vahvuudesta en ole vielä varma että kummat, mutta ajetaan pari päivää, vaihdetaan toiset ja kokeillaan uusiksi.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Powered by EzPortal