Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 05.04.12 - klo:22:41
Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.04.12 - klo:22:26
Lainaus käyttäjältä: Mazze - 05.04.12 - klo:21:21
Tänään ratkesin ja hain aprillin pois talvisäilöstä omaan talliin. Toivottavasti ei mene montaa viikkoa että pääsee ajelemaan ihan kunnolla.

Mulla kans suunnitelmissa pukata edes pihalle tuo mopo, en vielä malta lähteä tonne jäätikköön kurvaileen, mut jos ihan vähän käynnistelis... airrev_1

Ihan kuin malttaisit vaan jättää pyörän kylmästi pihalle pakkohan sitä on vähän käydä ajamassa. Vielä pitäis jostain ostaa pieni lämpöpatteri autotalliin ettei ihan jäistä konetta tarvis käynnistellä onko ehdotuksia millainen kannattaisi hankkia?

Jos sitä konetta ei kärsi pakkasesta startata (olettaen, että on suht normaalit öljyt sisällä) on se kone todennäköisesti rikki. Kyllä näiden pitää lähtee ilman lämmittelyjä vaikka ulkona ois parikymmentä raatia pakkasta. Tärkeintä on, ettei kylmänä lähde tuuttammaan torvi auki.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Pyörä puskettu pihalle ja savut otettu.
Kylläpä oikeen niskavillat nous pystyyn kun kuuli iloisen kiloisen parkaisun! airrev_1
Vielä pitää odottaa et piha vähän sulaa.

Fasu

Huoltotöihin pantiin vähän lisää vauhtia. peukku_1
VV

Turder

Lainaus käyttäjältä: Turder - 06.04.12 - klo:08:17
Nyt pääsiäisen pyhinä pitää ajaa vanhalla Tunturi Trial mopolla jäällä ja mitata huiput. Kunnon bonneville-meininkiä kun on pitkä valkoinen baana edessä. Kaasari vaan vielä vuotaa, mutta teknisistä ongelmista jos päästään niin 50kmh ylitys tavoitteena knuppel_2

Toisessa ketjussa uhosin kuin seisovan mailin pojat konsanaan. Ajettiin tosiaan jäällä vm. 1980 Tunturi Trialilla, ollaan sitä pikkuhiljaa kunnostettu alkuperäiskuntoon, nyt saatiin lopulta alkuperäinen kaasari siihen. Meni gps+racechronoon 40,8kmh. Pitäisikö laittaa data näkyville? knuppel_2 Selityksinä mm. jäällä on vielä lunta hidastamassa, pääsuutin on liian pieni ja konekin väljähkö ::) Mutta tämä on motorsporttia kun vedettiin edestakaisin ja välillä kaasaariin uutta säätöä ja taas baanalle. :) :) Meni niin totiseksi, että kuskilta piti ottaa takin huppua pois aerodynamiikan vuoksi, jotta saatiin 40kmh rikki ???

raukkis

Ei ollu trialeja pentuna kenelläkään, supersportteja ja sportteja tai tigereita niillä harvoilla kenellä yleensäkään mopo oli. Joten taitaa kohta olla jo jonkinsortin harvinaisuus tuokin

Fasu

Täällä on samanlainen. Siinä pystyy puottaa keulaa ja perää alas ja kun menee maate siihen päälle, ilmanvastus on jo aika olematon.  Teho on järkyttävä,takarenkaasta
repesi venttiili irti ja nyt on  rengasruletti menossa.  reps_1
VV

Turder

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 06.04.12 - klo:14:09
Ei ollu trialeja pentuna kenelläkään, supersportteja ja sportteja tai tigereita niillä harvoilla kenellä yleensäkään mopo oli. Joten taitaa kohta olla jo jonkinsortin harvinaisuus tuokin

Joo ei noita hirveästi ole näkynyt. Ostettiin joskus vuonna 1995 tai -96 ja nyt viime vuosina on laiteltu sitä orkkiskuntoon. Tai oikeastaan aina on se on ollut lähellä sitä pl. kaasari ja pari pikku juttua.

Ihan hauska laite, on muuten Paiolin alusta ja pystyy säätämään takana esijännityksiä ja perän korkeutta  bowdown_1

Fasu

Lainaus käyttäjältä: Turder - 06.04.12 - klo:14:26
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 06.04.12 - klo:14:09
Ei ollu trialeja pentuna kenelläkään, supersportteja ja sportteja tai tigereita niillä harvoilla kenellä yleensäkään mopo oli. Joten taitaa kohta olla jo jonkinsortin harvinaisuus tuokin

Joo ei noita hirveästi ole näkynyt. Ostettiin joskus vuonna 1995 tai -96 ja nyt viime vuosina on laiteltu sitä orkkiskuntoon. Tai oikeastaan aina on se on ollut lähellä sitä pl. kaasari ja pari pikku juttua.

Ihan hauska laite, on muuten Paiolin alusta ja pystyy säätämään takana esijännityksiä ja perän korkeutta  bowdown_1

Keulaakin pystyy laskeen päästämällä sisäputket kolmioista läpi. Pitäisi pelastaa tenavien kynsistä kun tämäkin on vielä aika orkkis peli. peukku_1
VV

poutis

Katteiden hiontaa ja maalaus.Ja kun en itse maalaa niin tulee muutakin kuin mattamustaa ::)
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Juha_K

Nyt on komeat stopparit kun itse teki :-X

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Fasu

Lainaus käyttäjältä: Juha - 06.04.12 - klo:21:43
Nyt on komeat stopparit kun itse teki :-X

Häh. Miten tuo pääsee ottaan runkoon alunperin? Jotakin on muutettu??
VV

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 07.04.12 - klo:22:06
Lainaus käyttäjältä: Juha - 06.04.12 - klo:21:43
Nyt on komeat stopparit kun itse teki :-X

Häh. Miten tuo pääsee ottaan runkoon alunperin? Jotakin on muutettu??

Eihän toi iskarin ulkoputki vakiona yltäkää ottamaan runkoon, mutta nyt yltää kun siinä on toi ylimääränen pala päällä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.04.12 - klo:22:16
Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 07.04.12 - klo:22:06
Lainaus käyttäjältä: Juha - 06.04.12 - klo:21:43
Nyt on komeat stopparit kun itse teki :-X

Häh. Miten tuo pääsee ottaan runkoon alunperin? Jotakin on muutettu??

Eihän toi iskarin ulkoputki vakiona yltäkää ottamaan runkoon, mutta nyt yltää kun siinä on toi ylimääränen pala päällä.

Joo, ei siinä mitään poppakonsteja ole käytetty :D
Bilteman jousen välikumeista veistelin tollaiset, taisi maksaa jotain 6e 6kpl. Vastaavia valmiita tuotteita myydään vähän kovempaan hintaan http://www.zietech.de/motorrad-teile/anbauteile/lenkanschlagschoner/bg-lenkanschlagschoner-gsx-r-600-750-01-00-03-schwarz/a-213087/

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha - 07.04.12 - klo:22:21
Bilteman jousen välikumeista veistelin tollaiset, taisi maksaa jotain 6e 6kpl.
Linkkii/tuotenumeroo?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

07.04.12 - klo:22:27 #104 Viimeisin muokkaus: 07.04.12 - klo:22:32 käyttäjältä Juha
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.04.12 - klo:22:24
Lainaus käyttäjältä: Juha - 07.04.12 - klo:22:21
Bilteman jousen välikumeista veistelin tollaiset, taisi maksaa jotain 6e 6kpl.
Linkkii/tuotenumeroo?
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Korin-osat/Jousitus/Muu-jousitus/Jousen-valikumi-6-kpl-341710/
Kuva on muuttunut, mutta tiedä sitten onko tuote edelleen sama.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Powered by EzPortal