Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

wbaum

03.07.14 - klo:13:03 #3225 Viimeisin muokkaus: 03.07.14 - klo:13:07 käyttäjältä wbaum
Sama kai kaikki putsata. Naksuttelin niitä tuolla kylvyssä, ilmaa sitten kevyesti takaperin ja oikeeseen suuntaan. Mietinnässä on että tekis ihan kunnon setupin, jossa olis pullo johon paineventtiili. Siihen jotain puhdistusainetta ja kompurasta joku baari painetta. Pitäis vaan jotenkin lukita suutin kiinni että se pysyisi siinä ja naksuttelis venttiiliä... Samalla vois tarkistaa ainakin kuvion, tuotto nyt vaatis tarkemman systeemin tai koko tukki kerralla kii.



Tässä nyt viikon sisään opeteltu jarrujen ilmaamista ja tämmöstä. Hienoa huomata miten pyyteettömästi on saanut apuja asiaan kuin asiaan.

Nitrous

Tuoton mittaaminen ei tartte muuta kuin sopivan mitta-astian. Ja sitten vaan pistetään suutin nakuttamaan X-kertaa ja katotaan paljonko kippoon tulee tavaraa. Jos vielä käyttää mopon omaa bensapumppua paineen tuottamiseen niin saa todellisen virtauksen selville. Toki tuo onnistuu omassa reilissäkin kun vaan laittaa jokaselle suuttimelle oman kipon.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Joo näin toki, mut paine pitäis olla vakio ja pitäisi olla joku tarkka ohjaus naksuttelulle.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.



wbaum

Onhan se nyt varma, että 1 niistä paristakymmenestä o-renkaasta petti ruiskutukin ja suuttimien asennuksessa. Käykö tuohon mikä vaan sopivan kokoinen vai muuttuuko tuo tsernobyliksi koko mopo jos laitan vaan jonku mustan? Kyseessä on tuo tukin ja suuttimen välinen punainen o-rengas. Tietysti se pitäis huomenna päivällä oulusta jostain saada...  :o

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 04.07.14 - klo:00:44
Onhan se nyt varma, että 1 niistä paristakymmenestä o-renkaasta petti ruiskutukin ja suuttimien asennuksessa. Käykö tuohon mikä vaan sopivan kokoinen vai muuttuuko tuo tsernobyliksi koko mopo jos laitan vaan jonku mustan? Kyseessä on tuo tukin ja suuttimen välinen punainen o-rengas. Tietysti se pitäis huomenna päivällä oulusta jostain saada...  :o
Ainakin se on yleinen osa:
http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-15721-21H00.html
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.07.14 - klo:01:07
Ainakin se on yleinen osa:
http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-15721-21H00.html
Millä sä oikein löysit tuon, luulin että olisin taikasormi googlaamaan.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 04.07.14 - klo:01:14
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.07.14 - klo:01:07
Ainakin se on yleinen osa:
http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-15721-21H00.html
Millä sä oikein löysit tuon, luulin että olisin taikasormi googlaamaan.
Iha perus,
OEM parts - MC- Suzuki :-\
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 04.07.14 - klo:00:44
Onhan se nyt varma, että 1 niistä paristakymmenestä o-renkaasta petti ruiskutukin ja suuttimien asennuksessa. Käykö tuohon mikä vaan sopivan kokoinen vai muuttuuko tuo tsernobyliksi koko mopo jos laitan vaan jonku mustan? Kyseessä on tuo tukin ja suuttimen välinen punainen o-rengas. Tietysti se pitäis huomenna päivällä oulusta jostain saada...  :o

Noi maksaa suzukilla sitten joku 10€ kpl. Ite kävin tiivistekeskukselta aikanaan hakemassa noi kaikki 12 ja hintaa tais olla 2€/kpl.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.07.14 - klo:13:12
Tuoton mittaaminen ei tartte muuta kuin sopivan mitta-astian. Ja sitten vaan pistetään suutin nakuttamaan X-kertaa ja katotaan paljonko kippoon tulee tavaraa. Jos vielä käyttää mopon omaa bensapumppua paineen tuottamiseen niin saa todellisen virtauksen selville. Toki tuo onnistuu omassa reilissäkin kun vaan laittaa jokaselle suuttimelle oman kipon.
keväällä laitoinkin kuvan omasta vastaavasta virityksestä. nyt puhelimella en äkkiä vaan löydä :-)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 04.07.14 - klo:08:48
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.07.14 - klo:13:12
Tuoton mittaaminen ei tartte muuta kuin sopivan mitta-astian. Ja sitten vaan pistetään suutin nakuttamaan X-kertaa ja katotaan paljonko kippoon tulee tavaraa. Jos vielä käyttää mopon omaa bensapumppua paineen tuottamiseen niin saa todellisen virtauksen selville. Toki tuo onnistuu omassa reilissäkin kun vaan laittaa jokaselle suuttimelle oman kipon.
keväällä laitoinkin kuvan omasta vastaavasta virityksestä. nyt puhelimella en äkkiä vaan löydä :-)
Muistelinkin, että joku täällä oli semmosen väsänny. Laita ihmeessä kuva jos vielä löydät. Eikä rakennusohjeetkaan varmaan pahaa tee jos joku muukin painii saman ongelman kanssa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

T1mppa


marko_

Mistä pärnun kisojen tulokset näkee?

Powered by EzPortal