Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

Tässä vielä dagens spesiaal, the dulbba. hihi1
Tost kiristämällä saa lisää esijännitystä ajamiseen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

juice09

Moro ratailijat, näinhän aina käy ku rupee avoimesti kertomaan omista asioista. Supinaa ja kyselyjä toisilta mun ajokunnosta. Voin kertoa että pysyn pyörän päällä ja jos kesken päivän mulla on silmät kiinni niin en ole huonossa kunnossa. Sitäpaitsi jos joku asia askarruttaa niin voi kyllä tulla kyseleen. Jos joku kokee että mun kans yhtäaikaa ajaminen on vaarallista niin asian voi kertoa esim ajajakokouksessa tai soittaa tai laittaa yksäriä, otan asian vakavasti ja huomioin asian,
Muuten kaikille HANAA  !!!!!!!!!!!!!!!!

paaton

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 23.07.14 - klo:00:58
Moro ratailijat, näinhän aina käy ku rupee avoimesti kertomaan omista asioista. Supinaa ja kyselyjä toisilta mun ajokunnosta. Voin kertoa että pysyn pyörän päällä ja jos kesken päivän mulla on silmät kiinni niin en ole huonossa kunnossa. Sitäpaitsi jos joku asia askarruttaa niin voi kyllä tulla kyseleen. Jos joku kokee että mun kans yhtäaikaa ajaminen on vaarallista niin asian voi kertoa esim ajajakokouksessa tai soittaa tai laittaa yksäriä, otan asian vakavasti ja huomioin asian,
Muuten kaikille HANAA  !!!!!!!!!!!!!!!!

Kyllä minua ainakin pelottaa niin paljon, että yritän pysyä kemoralla edellä :)
Vähän vaan tekisi mieli hakata päätä seinään, kun menet tuolla kuitenkin kovempaa. Eli kukahan se täällä onkaan kädetön...

Perjantaina taas kemoralle ja sieltä la-su botnialle. HORFin päivillä pitäisi olla sunnuntaina tilaa ja käsittääkseni tuolla on lanssikin paikalla, eli saa ajaa oikeasti kovaakin. 

wbaum

On kyllä ihan törkeen kuuma botnialla tänää. Tuntu ihan helpolta alastaron hellepäivät näihin verrattuna. Enkasta lähteny jo 8sekkaa niin ansaittu tauko ny.

qazwsx

33 varjossa kotona, ei huono päivä olla lomalla.:)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 23.07.14 - klo:00:58Moro ratailijat, näinhän aina käy ku rupee avoimesti kertomaan omista asioista. Supinaa ja kyselyjä toisilta mun ajokunnosta. Voin kertoa että pysyn pyörän päällä ja jos kesken päivän mulla on silmät kiinni niin en ole huonossa kunnossa. Sitäpaitsi jos joku asia askarruttaa niin voi kyllä tulla kyseleen. Jos joku kokee että mun kans yhtäaikaa ajaminen on vaarallista niin asian voi kertoa esim ajajakokouksessa tai soittaa tai laittaa yksäriä, otan asian vakavasti ja huomioin asian, Muuten kaikille HANAA !!!!!!!!!!!!!!!!
Oiskohan nää samoja kavereita, jotka supattelivat, että Cat on itsekeskeinen k*sipää? :D 
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Cat

23.07.14 - klo:17:05 #3351 Viimeisin muokkaus: 23.07.14 - klo:17:06 käyttäjältä Cat
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.07.14 - klo:16:49
Lainaus käyttäjältä: juice09 - 23.07.14 - klo:00:58Moro ratailijat, näinhän aina käy ku rupee avoimesti kertomaan omista asioista. Supinaa ja kyselyjä toisilta mun ajokunnosta. Voin kertoa että pysyn pyörän päällä ja jos kesken päivän mulla on silmät kiinni niin en ole huonossa kunnossa. Sitäpaitsi jos joku asia askarruttaa niin voi kyllä tulla kyseleen. Jos joku kokee että mun kans yhtäaikaa ajaminen on vaarallista niin asian voi kertoa esim ajajakokouksessa tai soittaa tai laittaa yksäriä, otan asian vakavasti ja huomioin asian, Muuten kaikille HANAA !!!!!!!!!!!!!!!!
Oiskohan nää samoja kavereita, jotka supattelivat, että Cat on itsekeskeinen k*sipää? :D

Eiku se oli ylimielinen.

Mut jos jotain tässä oppinu niin ei vaan kannata vittuakaan välittää. Millon kuulen, etten tuu menestymään, millon ylimielinen plääplää.

Viivalla nähdään.

juice09

Lainaus käyttäjältä: Cat - 23.07.14 - klo:17:05
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.07.14 - klo:16:49
Lainaus käyttäjältä: juice09 - 23.07.14 - klo:00:58Moro ratailijat, näinhän aina käy ku rupee avoimesti kertomaan omista asioista. Supinaa ja kyselyjä toisilta mun ajokunnosta. Voin kertoa että pysyn pyörän päällä ja jos kesken päivän mulla on silmät kiinni niin en ole huonossa kunnossa. Sitäpaitsi jos joku asia askarruttaa niin voi kyllä tulla kyseleen. Jos joku kokee että mun kans yhtäaikaa ajaminen on vaarallista niin asian voi kertoa esim ajajakokouksessa tai soittaa tai laittaa yksäriä, otan asian vakavasti ja huomioin asian, Muuten kaikille HANAA !!!!!!!!!!!!!!!!
Oiskohan nää samoja kavereita, jotka supattelivat, että Cat on itsekeskeinen k*sipää? :D
Eiku se oli ylimielinen. Mut jos jotain tässä oppinu niin ei vaan kannata vittuakaan välittää. Millon kuulen, etten tuu menestymään, millon ylimielinen plääplää. Viivalla nähdään.
jep alastaro kutsuu

wbaum

Nopeita vinkkejä mitä kantsis tehdä? Sc2 1.75 lämminpaineet 30c botnia. Tuntu pomppivan jossain välissä, lisäsin comp mutta ei vaikutusta.


juice09

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.07.14 - klo:17:40Nopeita vinkkejä mitä kantsis tehdä? Sc2 1.75 lämminpaineet 30c botnia. Tuntu pomppivan jossain välissä, lisäsin comp mutta ei vaikutusta.
aja muutama kiekka käy varikolla 1,65 ajolämmin rengas

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.07.14 - klo:17:40Nopeita vinkkejä mitä kantsis tehdä? Sc2 1.75 lämminpaineet 30c botnia. Tuntu pomppivan jossain välissä, lisäsin comp mutta ei vaikutusta.
SC1 tai SC0 alle niin alkaa toimimaan. Väärä seos tuohon keliin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.07.14 - klo:18:03
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.07.14 - klo:17:40Nopeita vinkkejä mitä kantsis tehdä? Sc2 1.75 lämminpaineet 30c botnia. Tuntu pomppivan jossain välissä, lisäsin comp mutta ei vaikutusta.
SC1 tai SC0 alle niin alkaa toimimaan. Väärä seos tuohon keliin.
Meillä ja muilla repi viikonloppuna heti kaikki kovat seokset. Pehmeet kesti. Kylmällä kelillä päin vastoin.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.07.14 - klo:17:40Nopeita vinkkejä mitä kantsis tehdä? Sc2 1.75 lämminpaineet 30c botnia. Tuntu pomppivan jossain välissä, lisäsin comp mutta ei vaikutusta.
Ei se compin lisäys sitä pomppimista ainakaan vähennä.. Yleensä compin ja riparin vähentäminen pienentää takanakin rasitusta.

juice09

Lainaus käyttäjältä: app - 23.07.14 - klo:18:39
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.07.14 - klo:18:03
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.07.14 - klo:17:40Nopeita vinkkejä mitä kantsis tehdä? Sc2 1.75 lämminpaineet 30c botnia. Tuntu pomppivan jossain välissä, lisäsin comp mutta ei vaikutusta.
SC1 tai SC0 alle niin alkaa toimimaan. Väärä seos tuohon keliin.
Meillä ja muilla repi viikonloppuna heti kaikki kovat seokset. Pehmeet kesti. Kylmällä kelillä päin vastoin.
Maailman vanhimmalla teinillä ei kesta mitkään seokset, silloin kun katse on tuijottava ja päämäärä selvä

wbaum

Laitoin lelurenkaan superbike pro ja se kuluu ku vauvaperse niinku sc2 edessä. 1.47 sain sc2 ja tällä vaikee päästä alle 1.49 alle kun pito on selkeästi köykäsempi. Mut ei kulu eikä etenkään revi. Tää kai on tyyliin tosihard jos nyt edes seosrenkaaksi voi sanoa. En uskaltanut enää ajaa sc2 jos se vielä selviäisi kemoraan. Ehkä se pienempi paine olis vielä pitänyt testata...

Powered by EzPortal