Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Bobo

07.08.14 - klo:19:36 #3450 Viimeisin muokkaus: 07.08.14 - klo:19:47 käyttäjältä Bobo
Lainaus käyttäjältä: Waille - 07.08.14 - klo:19:01
Kenet bongasin Turunlinnantieltä Itäkeskuksesta tossa puolisen tuntia sitte? Tuntomerkkeinä ML mersu ja kuomullinen JT-Trailerin peräkärry jossa perälaudassa MP-Rata tarra.

Bongasit meidän tyttären, Emilian, poikaystävänsä kanssa. Veivät mun biimerinraadon Kupariselle Turkuun parsittavaksi ja sieltä sitten siirtyivät Helsinkiin. Illalla paluu Kangasalle.
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Waille

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 07.08.14 - klo:19:36
Bongasit meidän tyttären, Emilian, poikaystävänsä kanssa. Veivät mun biimerinraadon Kupariselle Turkuun parsittavaksi ja sieltä sitten siirtyivät Helsinkiin. Illalla paluu Kangasalle.
Ajattelinkin että en muista muilla nähneeni tollasta vetoautoa. Kaupunki oli vaan väärä ja ratissa nopealla vilkaisulla ihan väärän näkönen tyyppi.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 07.08.14 - klo:19:36Veivät mun biimerinraadon Kupariselle Turkuun parsittavaksi

Ny on menny ohi. Ookko nää kipannu ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

murmela

 Sertifioitu siemen; Nordic-Jäykkänata.
Kylvin siementä.  innocent_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 07.08.14 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 07.08.14 - klo:19:36Veivät mun biimerinraadon Kupariselle Turkuun parsittavaksi

Ny on menny ohi. Ookko nää kipannu ?

Ja mites äijä ite?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mikko K.

07.08.14 - klo:20:37 #3455 Viimeisin muokkaus: 07.08.14 - klo:20:43 käyttäjältä Mikko K.
Noniin,

kausi alkaa olla räärään suhteen omalla kohdalla paketissa. Mopo menee palasiksi ja kerralla kuntoon. Into ratailemaan on kuitenkin kova. Jos omistat jonkun halvan asfalttimopon ja haluat tallikaveria jakamaan kustannuksia, mekaanikoimaan ja sotkemaan mopon säätöjä, niin olen toki loppukaudesta käytettävissä.
Kriteereinä riittää, että kalusto on sen verran halpaa ja rähjäistä, että vahingon sattuessa mulla on varaa maksaa täystuho. Hpneloset ja panigaalet on siis ulkona kuviosta :)

Ja innokkaimmat tavoittavat sitten yv:lla. Olen hellä kätinen mopojen suhteen ja omaan jonkun käsityksen siitä, mitä touhu maksaa.

Bobo

 :D
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.08.14 - klo:20:25
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 07.08.14 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 07.08.14 - klo:19:36Veivät mun biimerinraadon Kupariselle Turkuun parsittavaksi

Ny on menny ohi. Ookko nää kipannu ?

Ja mites äijä ite?

Pikku kippi tuli viime sunnuntana Kemorassa. Oli ukko niin pihalla ja huonommaksi meni lanssissa, että tuli kiire viedä pilllit päällä Kokkolaan. Siellä magneetit ja TT-kuvat, lähes koko kropasta :) Ruhjeita hoidettiin ja tikkejä laitettiin, sitten siirto TAYS:iin. Neurokirurgi antoi lopulta puhtaat paperit, ei niskamurtumaa eikä vuotoa päässä. Sitten seurantaan Kangasalan sairaalaan (aivotärähdyksen vuoksi). Onneksi toi kallo on paksua umpiluuta, mikäs siihen pystyisi  :D
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

jarska

Epätoivo valtasi jo mieleni, mutta pääsen sittenkin ajamaan Botnialle.
Kiitos @rni1 , joka järkkäsi mulle paikan lauantaille. jibii_gif
Sitten vielä illaksi ajamaan pussyhilliin, Honkajoelle...voi tätä onnen päivää.

app

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 07.08.14 - klo:20:38
:D
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.08.14 - klo:20:25
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 07.08.14 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 07.08.14 - klo:19:36Veivät mun biimerinraadon Kupariselle Turkuun parsittavaksi

Ny on menny ohi. Ookko nää kipannu ?

Ja mites äijä ite?

Pikku kippi tuli viime sunnuntana Kemorassa. Oli ukko niin pihalla ja huonommaksi meni lanssissa, että tuli kiire viedä pilllit päällä Kokkolaan. Siellä magneetit ja TT-kuvat, lähes koko kropasta :) Ruhjeita hoidettiin ja tikkejä laitettiin, sitten siirto TAYS:iin. Neurokirurgi antoi lopulta puhtaat paperit, ei niskamurtumaa eikä vuotoa päässä. Sitten seurantaan Kangasalan sairaalaan (aivotärähdyksen vuoksi). Onneksi toi kallo on paksua umpiluuta, mikäs siihen pystyisi  :D


Siinä treenattiin lauantaina täys päivä, ja alko ajokin kulkemaan ihan mukavasti. Viimeinen setti ajettiin Bobon kanssa peräkanaa, minä perässä, ja rennolla ajolla mentiin sekunnin verran alle miehen entisen enkan joka kierros. Olis ollut kerhokisassa sunnuntaina varmasti hyvät väännöt.


Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 07.08.14 - klo:20:38
:D
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.08.14 - klo:20:25
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 07.08.14 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 07.08.14 - klo:19:36Veivät mun biimerinraadon Kupariselle Turkuun parsittavaksi

Ny on menny ohi. Ookko nää kipannu ?

Ja mites äijä ite?

Pikku kippi tuli viime sunnuntana Kemorassa. Oli ukko niin pihalla ja huonommaksi meni lanssissa, että tuli kiire viedä pilllit päällä Kokkolaan. Siellä magneetit ja TT-kuvat, lähes koko kropasta :) Ruhjeita hoidettiin ja tikkejä laitettiin, sitten siirto TAYS:iin. Neurokirurgi antoi lopulta puhtaat paperit, ei niskamurtumaa eikä vuotoa päässä. Sitten seurantaan Kangasalan sairaalaan (aivotärähdyksen vuoksi). Onneksi toi kallo on paksua umpiluuta, mikäs siihen pystyisi  :D

Laitoin kaadettujen mopojen kunniaksi tämmösen pätkän lauantailta missä @spedor ja @Bobo esiintyy
https://www.youtube.com/watch?v=j_nZyupDWMI

murmela

Jaha, se ois niiku sit seuraavat kolme päivää hc-alastaroo. jibii_gif
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Bobo

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 07.08.14 - klo:22:19
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 07.08.14 - klo:20:38
:D
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.08.14 - klo:20:25
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 07.08.14 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 07.08.14 - klo:19:36Veivät mun biimerinraadon Kupariselle Turkuun parsittavaksi

Ny on menny ohi. Ookko nää kipannu ?

Ja mites äijä ite?

Pikku kippi tuli viime sunnuntana Kemorassa. Oli ukko niin pihalla ja huonommaksi meni lanssissa, että tuli kiire viedä pilllit päällä Kokkolaan. Siellä magneetit ja TT-kuvat, lähes koko kropasta :) Ruhjeita hoidettiin ja tikkejä laitettiin, sitten siirto TAYS:iin. Neurokirurgi antoi lopulta puhtaat paperit, ei niskamurtumaa eikä vuotoa päässä. Sitten seurantaan Kangasalan sairaalaan (aivotärähdyksen vuoksi). Onneksi toi kallo on paksua umpiluuta, mikäs siihen pystyisi  :D

Laitoin kaadettujen mopojen kunniaksi tämmösen pätkän lauantailta missä @spedor ja @Bobo esiintyy
https://www.youtube.com/watch?v=j_nZyupDWMI


Siinähän nuo olivat molemmat vielä niin ehjinä ja iskussa, pyörät ja ukot  peukku_1
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

wbaum

Hyvä että mies kunnossa. Työnnettiin sitä sun mopoa varikolla ja ei se nyt kauheen kipeetä ollu saanu nopeesti katsottuna saanut.  Enemmän mulla hommaa oli kikserin parsimisessa...

murmela

Jääkylmä lonkero jäillä, nautittuna pakastekylmästä termostuopista, maistuu hyvältä aurinkoisessa ja paahtavan quumassa varikkoympäristössä. cool_gif
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lämmintä wichyä join varikolta lähtiessä. Nyt ei ole kun rraanavettä.

Powered by EzPortal