Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

wbaum

videoeditoinnin reenausta kuukauden ratavideoista:

https://www.youtube.com/watch?v=mH1ofyDrYKc

Sana vapaa :)

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 08.08.14 - klo:21:17videoeditoinnin reenausta kuukauden ratavideoista:

Hyvä. Nyt löytykin tekijä ens vuoden YCC mainosvideolle!
Wberiltä ja Jukka_R:ltä lisää materiaalia. Reijo Pennalta varikkotunnelmavideo.
Kuka haastattelis mitalimiehiä ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

Helevetin hyvä.

app

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 08.08.14 - klo:21:32
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 08.08.14 - klo:21:17videoeditoinnin reenausta kuukauden ratavideoista:

Hyvä. Nyt löytykin tekijä ens vuoden YCC mainosvideolle!
Wberiltä ja Jukka_R:ltä lisää materiaalia. Reijo Pennalta varikkotunnelmavideo.
Kuka haastattelis mitalimiehiä ?

Mä voin haastatella.

jarska

Loistopätkä!!
Wunterbaumi o rataohjaaja, Renny Apeksihardracing!

jarska

Täällä sitä ollaan Jurvassa ja katellaan vuoroin hevonperseitä ja vuoroin säätiedotteita.
Siinä ja siinä tuleeko huomenna vettä.

paaton

Heppatilalla on hyvä olla, kun rata o liki. Helsinki on perseestä...

Taffu

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 08.08.14 - klo:21:17
videoeditoinnin reenausta kuukauden ratavideoista:

https://www.youtube.com/watch?v=mH1ofyDrYKc

Sana vapaa :)

Siinähän on heti alussa varikon komeimmat mopot vieretysten <3

PS. Sulla on liikaa vapaa-aikaa...

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 08.08.14 - klo:22:50

PS. Sulla on liikaa vapaa-aikaa...
Tuossahan tuo menee iltapalaa syödessä... olisko joku 5h mennyt matskun valkkaamisen kanssa. En edes kauheasti jaksanut etsiä, on ihan perkeleesti noita videoita. Nyt jotenki alkaa hanskaantua tuo softa kuitenki :D

murmela

 

Blissi aika vähissä. confused_thinking
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Tango

Tänään on surullinen päivä. Jos olet herkkä, niin älä lue enempää. Marmatan ensin omista murheistani ja sen kaikki kestävät, mutta sen jälkeen tulee äärettömän ikävä uutinen.

Alastarossa vedin lipat Lemminkäisen jälkeisessä oikeassa eilen. Siitä selvisin pesulla, klipareiden ja änkkärin vaihdolla ja pienellä fiksauksella. Tänään taas ennen Las Palmasia vauhtioikeassa oli ilmeisesti kosteaa, enkä sitä nähnyt ja niin vietiin vauhdikkaasti. Mopo metsään, itse löin polveni ja pyörin hiekalla. Sitten pakkasin ja lähdin kotiin. Kiitos kaikille auttajille.

Muutaman kilometrin ajon jälkeen tulin onnettomuuspaikalle, kahden auto nokkakolari ja tie täynnä irto-osia ja dieseliä. Toisessa autossa (pieni kuorma-auto) oli kuljettaja tajuissaan, mutta kalpeana ja jalat jumissa, kun keula oli tullut sisään. Toisessa autossa (pakettiauto) kuljettajana viimeisillään raskaana oleva nuori nainen tajuttomana ja vielä pahemmin jumissa. Vierellä oli pikkutyttö, joka huusi koko ajan. Tyttö saatiin ulos rikkinäisen ikkunan kautta, mutta muuten ei siinä muuta voinut, kuin yrittää tukea naista, että olisi parempi asento ja hengitys kulkisi. Jonkun ajan kuluttua alkoi tulla ammattiauttajiakin paikalle, mutta nainen kuoli.

app

Surullinen päivä tosiaan. Tangon tapa julkaista asia on hieno.

Jukka_R

"Jos olet herkkä, niin älä lue enempää."

Mokasin. Ei ole tuollaista kohdalle osunut, toivottavasti ei koskaan tule osumaankaan. Paha keksiä pahempaa, ellei itse ole ollut syyllinen. Mulle tuli jo paha mieli kun näin sirran valot ja sun pyörää tuotavan vaikka tiesin että ukko on kuitenkin elossa ja ensi kesänä luultavasti taas ruudussa.

Pari kertaa olen ollut kuolevaa katsomassa, mutta silloin aikansa on jo tullut. Mutta tuollainen. No, ei voi muuta kuin toivottaa parempaa päivää ja ettei tule uniin.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Olihan kisa tänään. Slikseillä lähdettiin suurin osa porukasta märältä varikolta. "wet race" taulu oli exitissä. Ajettiin kolme lämppärikierrosta, ja ykkösmutka oli puolikuiva, märkiä läikkiä hiukan. Palmas oli veden vallassa, uskallan määritellä :), kuitenkin jännästi oli mennyt monsuuni ohi, ja vaan sata metriä ennen mutkaa oli vesiraja, ja saman verran avauksessa rata märkä. Ykkösmutka kuivui kisan aikana, ja sen pystyi ajamaan lopussa omaakovaa. Palmas se sijaan oli loppuun asti pelkkä vitsi, Läpimärkä, ja itsekin olin kahdella ekalla kieroksella tosi lähellä kaatua, kun ylläti kuinka liukas on sliksi märällä pinnalla.

No joo, kolmen kärki karkas taas jo alussa, eikä taidot olis riittäneet millään kelillä haastaa. Silti sankarinviitta päällä tämän viestin postaan: Uskalsin sentään lähteä kisaan mukaan. Siis 4.

murmela

Olipa taas hauska näkökulma motorsporttiin. Ja yllättävän rankkaa touhua toi kisamekanikoiminenkin on, vaikka ei ollu ees kunnolla kiire missään vaiheessa, eikä mitään isompaa projektia. Aamusin 7-8:n maissa pystyyn ja illalla tuli uni laakista 23-00 aikaan. Esim viime yönä pojat jakso valmistautua kisaamaan 03:een asti, mut mulla ei oo mitään havaintoa asiasta. Tänää loppu sopivasti virta just ku piti kamoja ja telttaa alkaa pakkaileen.

Ainakin sen opin ettei tod kannata unohtaa hanskoja varikolle, ku pitää abaut sata-asteista takarengasta vaihtaa ratavarikolla. Eikä ne ketjutkaan kovin kylmät ole. Onneks tänään oli aikaa hakea ne, eikä huomannu vasta siinä vaiheessa ku sormet on au-au-au-saa**na. murmispalm
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal