Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 08.09.14 - klo:20:08
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:19:25
Jotain uutta pitäisi keksiä harrastukseen, että löytyisi paremmin intoa lähteä radalle ja samalla saisi ehkä asennetta kehityksen kannalta paremmaksi.

Ei muutakuin viivalle taas!

Ja jossain muualla kuin Jurvassa. Tuonne en itse ainakaan mene ennen kuin noi turva-alueet tuonne tehdään kuntoon.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:19:25
Jotain uutta pitäisi keksiä harrastukseen, että löytyisi paremmin intoa lähteä radalle ja samalla saisi ehkä asennetta kehityksen kannalta paremmaksi.

Tee niin kuin minä.
Säädä pyörää niin prkeleesti, että tuntuu joka kerta eri mopolta.
Sen jälkeen säädät sitä vielä vähän lisää ja ajelet radalla hiljaa, riskittömästi ja meditoiden.
Näin saat joka kerta uutta ajamiseen.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.09.14 - klo:20:25
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:19:25
Jotain uutta pitäisi keksiä harrastukseen, että löytyisi paremmin intoa lähteä radalle ja samalla saisi ehkä asennetta kehityksen kannalta paremmaksi.

Tee niin kuin minä.
Säädä pyörää niin prkeleesti, että tuntuu joka kerta eri mopolta.
Sen jälkeen säädät sitä vielä vähän lisää ja ajelet radalla hiljaa, riskittömästi ja meditoiden.
Näin saat joka kerta uutta ajamiseen.
komppaan. joka kerta säätää mopon ihan eri asentoon ja arpoo jonku dunlopin softin alle ja alkaa säätelemään kunnes päivä päättyy tai rengas kestää, niin ei pääse tylsistymään :-)

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.09.14 - klo:20:38
komppaan. joka kerta säätää mopon ihan eri asentoon ja arpoo jonku dunlopin softin alle ja alkaa säätelemään kunnes päivä päättyy tai rengas kestää, niin ei pääse tylsistymään :-)

Niin siis @app teki tätä myötäänsä teidän tiimin pyörälle, ei ihme jotta rupes tekeen omaa mieli. :D

slowrider

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.09.14 - klo:20:57
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.09.14 - klo:20:38
komppaan. joka kerta säätää mopon ihan eri asentoon ja arpoo jonku dunlopin softin alle ja alkaa säätelemään kunnes päivä päättyy tai rengas kestää, niin ei pääse tylsistymään :-)

Niin siis @app teki tätä myötäänsä teidän tiimin pyörälle, ei ihme jotta rupes tekeen omaa mieli. :D
kyllä ihan ite tututulla tavalla säätelin viime vloppuna :-D

wbaum

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.09.14 - klo:20:38
Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.09.14 - klo:20:25
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:19:25
Jotain uutta pitäisi keksiä harrastukseen, että löytyisi paremmin intoa lähteä radalle ja samalla saisi ehkä asennetta kehityksen kannalta paremmaksi.

Tee niin kuin minä.
Säädä pyörää niin prkeleesti, että tuntuu joka kerta eri mopolta.
Sen jälkeen säädät sitä vielä vähän lisää ja ajelet radalla hiljaa, riskittömästi ja meditoiden.
Näin saat joka kerta uutta ajamiseen.
komppaan. joka kerta säätää mopon ihan eri asentoon ja arpoo jonku dunlopin softin alle ja alkaa säätelemään kunnes päivä päättyy tai rengas kestää, niin ei pääse tylsistymään :-)
Kyllä mun mielestä huoltamaton vakioalusta antaa kivasti semmoista heteromeininkiä tähän ratahommaan, suorastaan karaistuu. Huono puoli on se kun nyt kävi just huollettua öhläri-alustaa testaamassa niin oma tuntuu vähän... karhealta...

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Mane - 08.09.14 - klo:20:08
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:19:25

Jotain uutta pitäisi keksiä harrastukseen, että löytyisi paremmin intoa lähteä radalle ja samalla saisi ehkä asennetta kehityksen kannalta paremmaksi.
Kisailu auttaa ainakin!!! peukku_1

Jotain uutta ;) Kisojen hyvät ja huonot puolet tuli mielestäni aika hyvin nähtyä jo aiemmin.

Kisaamisesta onkin tullut monen kanssa tänä kesänä juteltua ja itselle on asia on selvä ettei ole mitään asiaa kisoihin. Syitä on käytännössä kolme. Ilman minkäänlaista riskinottokykyä ei ole asiaa viivalle. Nykyinen terveydentila jättää kisat aivan liian suuren riskin alle(monikemikaaliherkkyys). Rahat ei riitä kuin joko treeneihin tai joihinkin kisoihin.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.09.14 - klo:20:25
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:19:25
Jotain uutta pitäisi keksiä harrastukseen, että löytyisi paremmin intoa lähteä radalle ja samalla saisi ehkä asennetta kehityksen kannalta paremmaksi.

Tee niin kuin minä.
Säädä pyörää niin prkeleesti, että tuntuu joka kerta eri mopolta.
Sen jälkeen säädät sitä vielä vähän lisää ja ajelet radalla hiljaa, riskittömästi ja meditoiden.
Näin saat joka kerta uutta ajamiseen.

Wehnä teki liian hyvän pyörän kun ei ole sen kanssa ongelmia :) Kuski säätää senkin edestä ajaessaan.

Jos jonkun kunnolla raiskatun rissan (kawasakin) ostais riesoikseen, niin sais harrastaa :D

Tietty kun on vaan niin guru noissa säätöhommissa, että muidenkin ongelmat ratkeaa kuin itsekseen, niin aika nopeasti loppuu oma harrastuneisuus hihi1 ass_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:22:16
Wehnä teki liian hyvän pyörän kun ei ole sen kanssa ongelmia :) Kuski säätää senkin edestä ajaessaan.

Olet ymmärtänyt asian ihan väärin.
Ei sitä pyörää säädetä sen takia, että siinä jotain vikaa olisi, vaan siksi kun säätäminen on niin kivaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:22:16
Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.09.14 - klo:20:25
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:19:25
Jotain uutta pitäisi keksiä harrastukseen, että löytyisi paremmin intoa lähteä radalle ja samalla saisi ehkä asennetta kehityksen kannalta paremmaksi.

Tee niin kuin minä.
Säädä pyörää niin prkeleesti, että tuntuu joka kerta eri mopolta.
Sen jälkeen säädät sitä vielä vähän lisää ja ajelet radalla hiljaa, riskittömästi ja meditoiden.
Näin saat joka kerta uutta ajamiseen.

Wehnä teki liian hyvän pyörän kun ei ole sen kanssa ongelmia :) Kuski säätää senkin edestä ajaessaan.

Jos jonkun kunnolla raiskatun rissan (kawasakin) ostais riesoikseen, niin sais harrastaa :D

Tietty kun on vaan niin guru noissa säätöhommissa, että muidenkin ongelmat ratkeaa kuin itsekseen, niin aika nopeasti loppuu oma harrastuneisuus hihi1 ass_1
Haluatko aloittaa heti!? jibii_gif
Mul nääs kawassa ois vähä speziaal vika, eli:
Botnialla lähtösuoran jarrussa; vaihde meni välillä ihan itekseen välivapaalle, tai isommalle. Siis ilman että koski vaihdepolkimeen ollenkaan. Riitti että jarrutti niin kovaa että perä keveni reilusti. Kovan jarrun aikana mopo myöskin nyki pituussuunnassa (vähän samaan tapaan kuin moottori pätkisi, mutta aavistuksen pehmeämmin), ennen kuin tuo välivapaa/vaihteen itekseen vaihtuminen tapahtui.
Joten, oi suuri kawasta haaveileva guru, kerro mulle missä vika? bowdown_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Jatkan pohdiskelua..
tuskin tulen koskaan saavuttamaan täydellistä clipareiden, kahvojen, alustan, keulaputkien ja jalkatappien harmoniaa, mutta matkani on ollut antoisa, vivahteikas, ympäristöä kummastuttava, suorastaan hämmästyttävä ja meisselini loppuun kuluttava...ja jatkuu edelleen..

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.09.14 - klo:23:38
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:22:16
Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.09.14 - klo:20:25
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:19:25
Jotain uutta pitäisi keksiä harrastukseen, että löytyisi paremmin intoa lähteä radalle ja samalla saisi ehkä asennetta kehityksen kannalta paremmaksi.

Tee niin kuin minä.
Säädä pyörää niin prkeleesti, että tuntuu joka kerta eri mopolta.
Sen jälkeen säädät sitä vielä vähän lisää ja ajelet radalla hiljaa, riskittömästi ja meditoiden.
Näin saat joka kerta uutta ajamiseen.

Wehnä teki liian hyvän pyörän kun ei ole sen kanssa ongelmia :) Kuski säätää senkin edestä ajaessaan.

Jos jonkun kunnolla raiskatun rissan (kawasakin) ostais riesoikseen, niin sais harrastaa :D

Tietty kun on vaan niin guru noissa säätöhommissa, että muidenkin ongelmat ratkeaa kuin itsekseen, niin aika nopeasti loppuu oma harrastuneisuus hihi1 ass_1
Haluatko aloittaa heti!? jibii_gif
Mul nääs kawassa ois vähä speziaal vika, eli:
Botnialla lähtösuoran jarrussa; vaihde meni välillä ihan itekseen välivapaalle, tai isommalle. Siis ilman että koski vaihdepolkimeen ollenkaan. Riitti että jarrutti niin kovaa että perä keveni reilusti. Kovan jarrun aikana mopo myöskin nyki pituussuunnassa (vähän samaan tapaan kuin moottori pätkisi, mutta aavistuksen pehmeämmin), ennen kuin tuo välivapaa/vaihteen itekseen vaihtuminen tapahtui.
Joten, oi suuri kawasta haaveileva guru, kerro mulle missä vika? bowdown_1

:D peukku_1

Onko sulla jo niin löysä vaihdepoljin systeemi että saat sen tossa tärinässä/pompotuksessa hyppäämään vaihteen suuntaan tai toiseen? Tapahtuiko toi nykiminen sillä epätasapainossa olevalla renkaalla vai mistä sehän se vois johtua? Ohjauslaakeri? Odottakohan Verneri jännityksestä täristen jotain näppärää kuittausta tähän kohtaan :D

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.09.14 - klo:23:38
Mul nääs kawassa ois vähä speziaal vika, eli:
Botnialla lähtösuoran jarrussa; vaihde meni välillä ihan itekseen välivapaalle, tai isommalle. Siis ilman että koski vaihdepolkimeen ollenkaan. 

Sulla on käynyt niin, että jopa reisdakkisi ja alustahimmelisi ovat kyllästyneet tahmaiseen köröttelyysi siinä määrin että alkavat elämään omaa elämäänsä ja pykältävät isommalle.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:23:55
Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.09.14 - klo:23:38
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:22:16
Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.09.14 - klo:20:25
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.09.14 - klo:19:25
Jotain uutta pitäisi keksiä harrastukseen, että löytyisi paremmin intoa lähteä radalle ja samalla saisi ehkä asennetta kehityksen kannalta paremmaksi.

Tee niin kuin minä.
Säädä pyörää niin prkeleesti, että tuntuu joka kerta eri mopolta.
Sen jälkeen säädät sitä vielä vähän lisää ja ajelet radalla hiljaa, riskittömästi ja meditoiden.
Näin saat joka kerta uutta ajamiseen.

Wehnä teki liian hyvän pyörän kun ei ole sen kanssa ongelmia :) Kuski säätää senkin edestä ajaessaan.

Jos jonkun kunnolla raiskatun rissan (kawasakin) ostais riesoikseen, niin sais harrastaa :D

Tietty kun on vaan niin guru noissa säätöhommissa, että muidenkin ongelmat ratkeaa kuin itsekseen, niin aika nopeasti loppuu oma harrastuneisuus hihi1 ass_1
Haluatko aloittaa heti!? jibii_gif
Mul nääs kawassa ois vähä speziaal vika, eli:
Botnialla lähtösuoran jarrussa; vaihde meni välillä ihan itekseen välivapaalle, tai isommalle. Siis ilman että koski vaihdepolkimeen ollenkaan. Riitti että jarrutti niin kovaa että perä keveni reilusti. Kovan jarrun aikana mopo myöskin nyki pituussuunnassa (vähän samaan tapaan kuin moottori pätkisi, mutta aavistuksen pehmeämmin), ennen kuin tuo välivapaa/vaihteen itekseen vaihtuminen tapahtui.
Joten, oi suuri kawasta haaveileva guru, kerro mulle missä vika? bowdown_1

:D peukku_1

Onko sulla jo niin löysä vaihdepoljin systeemi että saat sen tossa tärinässä/pompotuksessa hyppäämään vaihteen suuntaan tai toiseen? Tapahtuiko toi nykiminen sillä epätasapainossa olevalla renkaalla vai mistä sehän se vois johtua? Ohjauslaakeri? Odottakohan Verneri jännityksestä täristen jotain näppärää kuittausta tähän kohtaan :D

Mul tuli ensimmäisenä mieleen ett toi orginaali (2005, 30k rataa) luistokytkin on antautumassa. Se ehkä vois selittää ton nykimisen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

paaton

Kawasakin laatikko on pskana taas. Oikeissa mopoissa ne vaihteet pysyvät siinä asennossa, mihin ne vaihdekiksistä laitetaan.

Powered by EzPortal