Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

slowrider

Työläimmästä aloitettu ja 1/3 kisa/treenikalustosta valmiina ensi viikonloppua varten ;) numerot kii ja baanalle....

Juha_K

Sattuisko kenelläkään olemaan desin verran joko 10w tai 15w iskariöljyä purkin pohjalla? Pitäisi vaihtaa vakioon ohjausiskariin öljyt. Ton takia ei huvittaisi ostaa puolen litran purkkia öljyä.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

app

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.14 - klo:20:28
Työläimmästä aloitettu ja 1/3 kisa/treenikalustosta valmiina ensi viikonloppua varten ;) numerot kii ja baanalle....

Lähetkö kikserillä kisaan? Pesen sut simpanssi  ass_1

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 10.09.14 - klo:22:52
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.14 - klo:20:28
Työläimmästä aloitettu ja 1/3 kisa/treenikalustosta valmiina ensi viikonloppua varten ;) numerot kii ja baanalle....

Lähetkö kikserillä kisaan? Pesen sut simpanssi  ass_1

En lähde kisaamaan, ellei joku palkkaa minua jänikseksi vetään sulle linjoja et pysyt edes ekan mutkan letkan perässä (etkä lähde kiihdytyskaistalle sooloileen ja tekeen uukkareita hihi1 )

app

10.09.14 - klo:23:28 #3619 Viimeisin muokkaus: 10.09.14 - klo:23:30 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.09.14 - klo:23:09
Lainaus käyttäjältä: app - 10.09.14 - klo:22:52
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.14 - klo:20:28
Työläimmästä aloitettu ja 1/3 kisa/treenikalustosta valmiina ensi viikonloppua varten ;) numerot kii ja baanalle....

Lähetkö kikserillä kisaan? Pesen sut simpanssi  ass_1

En lähde kisaamaan, ellei joku palkkaa minua jänikseksi vetään sulle linjoja et pysyt edes ekan mutkan letkan perässä (etkä lähde kiihdytyskaistalle sooloileen ja tekeen uukkareita hihi1 )

Thats the deal! Sovitaan liksa huomenissa. Tarjoon heti lähtöön tertun banaaneja. Ja buimurilla tuut sit.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 10.09.14 - klo:23:28
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.09.14 - klo:23:09
Lainaus käyttäjältä: app - 10.09.14 - klo:22:52
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.14 - klo:20:28
Työläimmästä aloitettu ja 1/3 kisa/treenikalustosta valmiina ensi viikonloppua varten ;) numerot kii ja baanalle....

Lähetkö kikserillä kisaan? Pesen sut simpanssi  ass_1

En lähde kisaamaan, ellei joku palkkaa minua jänikseksi vetään sulle linjoja et pysyt edes ekan mutkan letkan perässä (etkä lähde kiihdytyskaistalle sooloileen ja tekeen uukkareita hihi1 )

Thats the deal! Sovitaan liksa huomenissa. Tarjoon heti lähtöön tertun banaaneja. Ja buimurilla tuut sit.

Buimurit on jo valmiina. Sulla liimakumia alla ja mulla revittyä 9854:stä, eli tasapeli ;)

wbaum

11.09.14 - klo:00:02 #3621 Viimeisin muokkaus: 11.09.14 - klo:00:05 käyttäjältä wbaum
Jotenki haiskahtaa, että jäsenten väliset on kivasti jännittyneinä näin kauden päätöskisaa varten ja etenkin talvella alkaa varmaan uus show. Itsellänikin on kauhea uho-mentaliteetti jostain kumman syystä ;D

Josko tuota ens kesänä paukuttais sit ycc ellei jotain muuta sitten...

app

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.09.14 - klo:23:38
Lainaus käyttäjältä: app - 10.09.14 - klo:23:28
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.09.14 - klo:23:09
Lainaus käyttäjältä: app - 10.09.14 - klo:22:52
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.14 - klo:20:28
Työläimmästä aloitettu ja 1/3 kisa/treenikalustosta valmiina ensi viikonloppua varten ;) numerot kii ja baanalle....

Lähetkö kikserillä kisaan? Pesen sut simpanssi  ass_1

En lähde kisaamaan, ellei joku palkkaa minua jänikseksi vetään sulle linjoja et pysyt edes ekan mutkan letkan perässä (etkä lähde kiihdytyskaistalle sooloileen ja tekeen uukkareita hihi1 )

Thats the deal! Sovitaan liksa huomenissa. Tarjoon heti lähtöön tertun banaaneja. Ja buimurilla tuut sit.

Buimurit on jo valmiina. Sulla liimakumia alla ja mulla revittyä 9854:stä, eli tasapeli ;)

En ota vastaan tasotusta. Tänään tuli 3 uutta T998 gumia pihaan. Niillä mennäään. 

TommoKe

"Mä nään vieläkin painajaisia siitä stanan kawasakin laatikosta!" Tälläisen lauseen kuulin hiljan yhden vanhan miehen suusta, kuka ropas noitten 6rr kawojen kanssa kisahommissa vuosina 03-05. Silloin kun ne oli uusia.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

murmela

11.09.14 - klo:11:14 #3624 Viimeisin muokkaus: 11.09.14 - klo:11:18 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 11.09.14 - klo:10:58
"Mä nään vieläkin painajaisia siitä stanan kawasakin laatikosta!" Tälläisen lauseen kuulin hiljan yhden vanhan miehen suusta, kuka ropas noitten 6rr kawojen kanssa kisahommissa vuosina 03-05. Silloin kun ne oli uusia.
Onneks tosiaan tää on vanha paske, niin tulee halvaks "uusia" siukset taas käytetyillä osilla jotka näköjään kestää sen pari kautta. Viimeks makso 129 euroo, jos tällä kertaa selviäis vaikka satasella. Tein itse ja säästin. ???
Mutu: Kolmosvaihde noissa vissiin oli se heikoin lenkki. Ja se on hieman eri riippuen siitä onko 03, 04 tai 05 ja R vai RR. Ja its as mulla on ny 03-04 R rattaat tossa, ja juurikin kolmonen/nelonen (tuplaratas) joka näköjään ehkä tuli (taas) ratansa päähän.
Vittumaistahan tossa on se että joutuu ottaa koneen irti, kääntään sen ympäri ja ottamaan yhdistetyn kampikammion ja vaihdelaatikon pohjapuoliskon irti jotta pääsee käsiks noihin akseleihin. 07sta eteenpäin noissa onkin sit kasettilaatikko.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jaria

Hyvä päivä - avokki ajoi juuri onnistuneesti inssin opetusluvalla tehdyn opetuksen päätteeksi. Voipi olla, että pitänee hommata uusi kärry, kun on innokas kokeilemaan ratailua ja kaksi pyörää ei nykyiseen mahdu = ) Pyöränähän hänellä on -07 6R, joten ei pitäis siitä jäädä kiinni...

wbaum

Kuinka tuo opetuslupa käytännössä onnistuu? Vai olisko parempi jättää sekaantumatta ettei transporteri jää pieneksi? :D

Jaria

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 11.09.14 - klo:14:05
Kuinka tuo opetuslupa käytännössä onnistuu? Vai olisko parempi jättää sekaantumatta ettei transporteri jää pieneksi? :D

Olis parempi olla sekaantumatta, mutta jos nyt haluat välttämättä, niin tässä on aika selkeä ohje :) http://www.trafi.fi/filebank/a/1400651812/70d6f9092de3434c0dd811701886301a/14760-Opetusluvan_hakijan_oheislukemisto_A1-_ja_A-luokat_20_5_2014.pdf

Meillä meni kyllä kaikki tosi hyvin. Ainoastaan käsittelykokeen pujotteluharjoitus jouduttiin riitauttamaan, koska lain vaatima radan leveys (6m) ei riittänyt Kawalle, kun kääntösäde oli niin iso. Kortin hinnaksi tuli lupien/inssin/teoriakokeen+bensojen kanssa joku 300-350e. Halvimmillaan ois tuon kortin saanut johonkin 800e pikaisella soittokierroksella. 

murmela

8 täytteen tuplakebu pizza <3
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.09.14 - klo:21:52
8 täytteen tuplakebu pizza <3

Voi voi, pitäisikö sinun alkaa vähentämään tuota syömistä ja lisätä liikkumista.
Eihän se Kawa raukka jaksa kiskoa kummoista ihramäärää, eikä vaihteetkaan oikeen kestä.

Powered by EzPortal