Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

TommoKe

Määkin näpertelin hiukan mopoa. Huollon jäljiltä laitoin teleskooppeja ja ohjausiskaria kiinni. Yks vannesatsi olisi ehkä hyvä olla lisää. Ainakin yksi takanen jos ei muuta.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

santerik

Onko joku ajelemassa sunnuntaina tuolta Kuusaan häppeningistä Mikkeliin tahi Mikkelin kautta johkuusa muualle?

Jos vanteille mahtuu nii loikkaisin mieluusti kyytiin.

Wilu

21.11.14 - klo:15:29 #3812 Viimeisin muokkaus: 15.01.15 - klo:07:55 käyttäjältä Wilu
*poistettu*

Juha_K

"Talvi"-illaksi katsottavaa.
http://vimeo.com/105779434
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

JMH

Macau Superbike 2014
Laitetaan tännekin. Skaba alkaa siinä 12 min kohdalla selostuksen kera. Oli hyvä skaba.
https://www.youtube.com/watch?v=nUzAZCZV9dQ
Mauno ärrällä, eli Rauno.

santerik

04.12.14 - klo:19:50 #3815 Viimeisin muokkaus: 04.12.14 - klo:20:04 käyttäjältä santerik
Woihan wiiksi! Mopopojat ajaa motoparkissa pari viikonloppua. Kiihdytysmiehet pari viikonloppua. Orggi ja takasiipituning molemmat yhden viikonlopun jos mennään vanhoilla askelmerkeillä. Joku tulee kuitenkin puskista vie viel yhden punasen viikonlopun...

Missä on vapaat punaiset viikonloput, kysynpähän vaan? Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitan. Enhän mä saa nukutuks ennenko motoparkin kalenteri tulee näkyville!

Edit. Toisaalta jos ois kovempi jäbä ni tossahan ois viis ajokelpoista viikonloppua jo listattuna..

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: santerik - 04.12.14 - klo:19:50
Woihan wiiksi! Mopopojat ajaa motoparkissa pari viikonloppua. Kiihdytysmiehet pari viikonloppua. Orggi ja takasiipituning molemmat yhden viikonlopun jos mennään vanhoilla askelmerkeillä. Joku tulee kuitenkin puskista vie viel yhden punasen viikonlopun...

Missä on vapaat punaiset viikonloput, kysynpähän vaan? Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitan. Enhän mä saa nukutuks ennenko motoparkin kalenteri tulee näkyville!

Miks ihmeessä pitäs jättää viikonlopun melupäivät vapaaks jos ottajia olis? Onhan nuo järjestetyt päivät lansseineen ainakin mun mielestä astetta parempaa viihdettä kuin vapaat.  Ajamaankin pääsee suurin piirtein saman verran.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

TommoKe

Ach so! Deustchlandiasta Hans lahetti ja tänään tuli yksi takavanne lisää kesäksi. Only for me. Kohta on kesän kaikille kumeille oma vanne, teen rengastöitä vain talvisin...
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

santerik

05.12.14 - klo:06:20 #3818 Viimeisin muokkaus: 05.12.14 - klo:06:52 käyttäjältä santerik
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.12.14 - klo:22:26
Lainaus käyttäjältä: santerik - 04.12.14 - klo:19:50
Woihan wiiksi! Mopopojat ajaa motoparkissa pari viikonloppua. Kiihdytysmiehet pari viikonloppua. Orggi ja takasiipituning molemmat yhden viikonlopun jos mennään vanhoilla askelmerkeillä. Joku tulee kuitenkin puskista vie viel yhden punasen viikonlopun...

Missä on vapaat punaiset viikonloput, kysynpähän vaan? Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitan. Enhän mä saa nukutuks ennenko motoparkin kalenteri tulee näkyville!

Miks ihmeessä pitäs jättää viikonlopun melupäivät vapaaks jos ottajia olis? Onhan nuo järjestetyt päivät lansseineen ainakin mun mielestä astetta parempaa viihdettä kuin vapaat.  Ajamaankin pääsee suurin piirtein saman verran.

Naa.. Ehkä mä nyt en ilmaissut itseäni tarpeeksi selvästi tolla mieleni pahoittamisella ja nukkumattomuudella, mutta totta munassa ne myydään ja radan (=harrastamisen) kannalta hyvä niin.

Kokeillaan uudestaan: Näyttää siltä, että vapaiden meluviikonloppujen määrä vähenee. Itse ehdin joka tapauksessa ajamaan hiljaisilla päivillä niin paljon kuin tarve vaatii.

Kelpaako näin?

MikkoS

Onhan se aika päivänselvä juttu, että kausarikuskia harmittaa kun on varauksia parhailla päivillä, eikä niitä sit pääse sillä jo maksetulla kausarilla ajamaan. Tämä siis tälleen jos ihan omia etujaan ajattelee niinku miulla monasti tapana.
Onko maalimanloppu: no ei.
Harmittaako: no juu.


tamik87

Kauden pahin loukkaantuminen tuli tänään kun leuanvetotanko lähti irti ja tipuin selälteeni. On tää harrastusten vaarallisuus vaan niin suhteellista!
Sent from my Lumia 1020

slowrider

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 07.12.14 - klo:17:21
Kauden pahin loukkaantuminen tuli tänään kun leuanvetotanko lähti irti ja tipuin selälteeni. On tää harrastusten vaarallisuus vaan niin suhteellista!
Sent from my Lumia 1020

Viime vuonna kävi sama. Ei paljon tajunnu mitä tapahtui :)

santerik

07.12.14 - klo:17:48 #3822 Viimeisin muokkaus: 07.12.14 - klo:17:52 käyttäjältä santerik
Tsemppiä Tamille :)

Mä joskus vuosia sitten salilla tepastelin suoraa ylätaljaan ja aloin (onneksi) lämmitellä siinä pienillä painoilla vetelemällä tankoa niskan taakke. Olisko ollu kolmas toisto ja tanko kuulassa. Eka pyörrytti, sitten nauratti jonka jälkeen v*tutti.

Jälkeenpäin selvis, että siihen oli just vaijeri vaihdettu. Kaupungin liikuntaplavelun reippain remppamies oli jättänyt koeponnistuksen mulle. Onneks ei ollu enempää painoo pakassa.

Edit. Sen verran lienee kuitenkin paikalla tarkentaa, että en siis vetänyt vaijeria poikki vaan se oli hyppysellisen hutiloiden laitettu paikalleen jolloin vaijerin ja "kiipeilykoukun" välinen liitos luiskahti auki.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 07.12.14 - klo:17:21
Kauden pahin loukkaantuminen tuli tänään kun leuanvetotanko lähti irti ja tipuin selälteeni. On tää harrastusten vaarallisuus vaan niin suhteellista!
Sent from my Lumia 1020
Ja laskeutuminen häntäluu edellä kynnyksen päälle?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.12.14 - klo:20:23
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 07.12.14 - klo:17:21
Kauden pahin loukkaantuminen tuli tänään kun leuanvetotanko lähti irti ja tipuin selälteeni. On tää harrastusten vaarallisuus vaan niin suhteellista!
Sent from my Lumia 1020
Ja laskeutuminen häntäluu edellä kynnyksen päälle?

Ihan tulin selkä pyöreänä vasemmalle lapaluulle. Pikku aivotärähdys tuli vaan.

Powered by EzPortal