Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: santerik - 17.01.15 - klo:16:21
Nojuu laikalla hiominen on yksi vaihtoehto, mutta ajankulu lienee moninkertainen puhalluksen verrattuna. Homma kun oli alkujaan tarkoitus teettää muilla. Mutta pitää vähän perehtyä josko tuohon jonkun kesäpäivän uhraisi ja siivoilisi pohjaa itse.

Tämän on muuten siitä huono foorumi, että kukaan ei oo kehottanu hommaamaan saappia.

Slowrider toi sun porche on muuten törkysen makee!

Jos kunnolla tekee niin aikaa menee kyllä tuhottomasti ja auto seisoo monta päivää. Ammattilaisella kun teettää niin säästää siinä kuivattelussa aikaa kun uunittavat kuivaksi. Sitä nyt koittanu vaan sanoa, että jos pidempään aikoo pitää niin kyllä se kunnolla tekeminen ainoa ratkaisu. Huonosti toteutettuna tuosta massauksesta on enemmän haittaa kun hyötyä. Pahimmat mihin törmännyt on tyyliin painepesurin kanssa pesty ja hinkkailtu paskat pois, kuivatettu yön yli tallissa ja bitumimassa päälle. Sen tietää että mätäneminen vauhdittui exponentiaalisesti sillä rempalla....

Sen verran selvennystä, ettei toi porche oma vaan kaverin auto johon tehtiin "laajahko" kunnostus koriin. Parin vuoden vapaat siinä meni ja työtunteja PALJON. Pari lähes yhtä laajaa peltityöoperaatiota tehnyt itselle (tuo e21 bemu ja ke35 corolla josta tännekkin joskus kuvan laitoin).

Ja kyllä teen myös itse noita "mätä pelti pois, uusi tilalle ja massa päälle" paikkauksia noihin omiin muutaman satasen ritsoihin. Mutta en edes elättele toiveita että seuraavana vuonna selviäisi ilman hitsailuja :D



jarska

Lainaus käyttäjältä: santerik - 17.01.15 - klo:16:21
Tämän on muuten siitä huono foorumi, että kukaan ei oo kehottanu hommaamaan saappia

Osta sitikka, ei ruostu.
Kaivat vaan räjäytyskuvan esille ja tilaat joka ikisen sähkövempeleen varastoon, niitä tarvitaan.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.01.15 - klo:17:49
Lainaus käyttäjältä: santerik - 17.01.15 - klo:16:21
Tämän on muuten siitä huono foorumi, että kukaan ei oo kehottanu hommaamaan saappia

Osta sitikka, ei ruostu.
Kaivat vaan räjäytyskuvan esille ja tilaat joka ikisen sähkövempeleen varastoon, niitä tarvitaan.


Tai peugeot. Saat kummatkin "ominaisuudet" samaa hintaan

santerik

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.01.15 - klo:17:56
Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.01.15 - klo:17:49
Lainaus käyttäjältä: santerik - 17.01.15 - klo:16:21
Tämän on muuten siitä huono foorumi, että kukaan ei oo kehottanu hommaamaan saappia

Osta sitikka, ei ruostu.
Kaivat vaan räjäytyskuvan esille ja tilaat joka ikisen sähkövempeleen varastoon, niitä tarvitaan.


Tai peugeot. Saat kummatkin "ominaisuudet" samaa hintaan


Mulla oli toledo ennen corollaa. Muuannen sähköominaisuuden vuoksi sillä ajetut n. 15tkm oli samassa hintakategoriassa ratamopoilun kanssa. Ranskattaret ei silloin iskenyt...

Autoa vaihtaessa mulla oli sadasosasekunnin ajan mielessä alfa! Pari myynti-ilmoa tsekattuani huomasin, että niihin oli korjattu osia koitan en tiennyt edes autoissa olevan joten hylkäsin idean.

Mutta mulla on nuoreks mieheks aika repäseviä nää ajoneuvovalinnat kun on corollaa, bandittia ja puolikas cbr..

raukkis

17.01.15 - klo:20:01 #3934 Viimeisin muokkaus: 17.01.15 - klo:20:06 käyttäjältä raukkis
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.01.15 - klo:17:56
Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.01.15 - klo:17:49
Lainaus käyttäjältä: santerik - 17.01.15 - klo:16:21
Tämän on muuten siitä huono foorumi, että kukaan ei oo kehottanu hommaamaan saappia

Osta sitikka, ei ruostu.
Kaivat vaan räjäytyskuvan esille ja tilaat joka ikisen sähkövempeleen varastoon, niitä tarvitaan.


Tai peugeot. Saat kummatkin "ominaisuudet" samaa hintaan


jumaliste, halavin auto ylläpitää oli pökötin 306. reilusti yli satku tuli ajettua eikä mitään sähkövikoja. tuulilasin uusinnan, ja pakoputken pikkuhitsin lisäksi ainut korjaus oli yksi tulpan kierre. Ei siinä mitään suurta ajonautintoa ollu muttei varsinaista kärsimystäkään. Edes ruoste löytäny kyseistä perhevarmaria. Hiukan toista on nykyisin tapella laadukkaan saksalaisen romuroadin kanssa. edellistä vikaa ei ehdi edes selvittää saati korjata kun jo uutta pukkaa... 

slowrider

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 17.01.15 - klo:20:01
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.01.15 - klo:17:56
Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.01.15 - klo:17:49
Lainaus käyttäjältä: santerik - 17.01.15 - klo:16:21
Tämän on muuten siitä huono foorumi, että kukaan ei oo kehottanu hommaamaan saappia

Osta sitikka, ei ruostu.
Kaivat vaan räjäytyskuvan esille ja tilaat joka ikisen sähkövempeleen varastoon, niitä tarvitaan.


Tai peugeot. Saat kummatkin "ominaisuudet" samaa hintaan


jumaliste, halavin auto ylläpitää oli pökötin 306. reilusti yli satku tuli ajettua eikä mitään sähkövikoja. tuulilasin uusinnan, ja pakoputken pikkuhitsin lisäksi ainut korjaus oli yksi tulpan kierre. Ei siinä mitään suurta ajonautintoa ollu muttei varsinaista kärsimystäkään. Edes ruoste löytäny kyseistä perhevarmaria. Hiukan toista on nykyisin tapella laadukkaan saksalaisen romuroadin kanssa. edellistä vikaa ei ehdi edes selvittää saati korjata kun jo uutta pukkaa...

Voi olla että sekoitan henkilöt, mutta mulla ois muistikuva että olisit joskus manannut saman tyylistä pakua kun toi mun peugeot? :) Noin viikko sitten mulla hävis siitä valot. Kaikki muut pimeni paitsi vilkut ja kilpivalot. Joulunpyhinä ennen lumituiskua taas päätti omatoimisesti laskea hanttarin ikkunan alas ja oli lumikinos sisällä odottamassa. Noi nyt tässä viimeaikoina :D Tänä vuonna en tarvinnut hitsata leimalle kun tein viimeksi vähän paremmin peltityöt. Ensi vuonna se taas edessä

app

Pösön henkilömalleissa on ollut paksu sinkitys koko kopassa jo kohta pari vuosikymmentä. Muutenkin Psa-konsernin kärryissä on luotettavuus  parantunut melkosesti wanhemmista malleista.

Ja Slowrider: Se sun kukkaruukkus on paku, jota nämä edelliset ominaisuudet ei koske. Se italialaistyyppinen pommi.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 17.01.15 - klo:21:16
Muutenkin Psa-konsernin kärryissä on luotettavuus  parantunut melkosesti wanhemmista malleista.


Varmasti kun ei niistä enää  olisi voinut huonontuakkaan

raukkis

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.01.15 - klo:20:50
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 17.01.15 - klo:20:01
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.01.15 - klo:17:56
Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.01.15 - klo:17:49
Lainaus käyttäjältä: santerik - 17.01.15 - klo:16:21
Tämän on muuten siitä huono foorumi, että kukaan ei oo kehottanu hommaamaan saappia

Osta sitikka, ei ruostu.
Kaivat vaan räjäytyskuvan esille ja tilaat joka ikisen sähkövempeleen varastoon, niitä tarvitaan.


Tai peugeot. Saat kummatkin "ominaisuudet" samaa hintaan


jumaliste, halavin auto ylläpitää oli pökötin 306. reilusti yli satku tuli ajettua eikä mitään sähkövikoja. tuulilasin uusinnan, ja pakoputken pikkuhitsin lisäksi ainut korjaus oli yksi tulpan kierre. Ei siinä mitään suurta ajonautintoa ollu muttei varsinaista kärsimystäkään. Edes ruoste löytäny kyseistä perhevarmaria. Hiukan toista on nykyisin tapella laadukkaan saksalaisen romuroadin kanssa. edellistä vikaa ei ehdi edes selvittää saati korjata kun jo uutta pukkaa...

Voi olla että sekoitan henkilöt, mutta mulla ois muistikuva että olisit joskus manannut saman tyylistä pakua kun toi mun peugeot? :) Noin viikko sitten mulla hävis siitä valot. Kaikki muut pimeni paitsi vilkut ja kilpivalot. Joulunpyhinä ennen lumituiskua taas päätti omatoimisesti laskea hanttarin ikkunan alas ja oli lumikinos sisällä odottamassa. Noi nyt tässä viimeaikoina :D Tänä vuonna en tarvinnut hitsata leimalle kun tein viimeksi vähän paremmin peltityöt. Ensi vuonna se taas edessä


Jaa-a. Voip olla tai ei, en kyllä muista mitä kaikkea oon manannu ja kelle :D mutta ei tuo italiassa valmistettu citikan jumper nyt tietysti ihan yhtä "laadukas" ole kuin mainittu 306. Sähköt on sen verran reistannu että vilkut ja parkit kiukutteli ja ne joutu hyppylangalla ottaa ristiin autosta. Ja helmaan piti puolen metrin pätkä uusia peltiä. niin ja käsijarru on aiheuttanu harmia. Muutoin on päästy aika vähällä.

Hitostako noista tietää mikä kestää ja mikä ei. Yleensä ne kalliimmat korjaukset on tullu niihin laitteisiin mitkä on ollut hankintahinnoiltaankin kovimmat.

app

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.01.15 - klo:21:27
Lainaus käyttäjältä: app - 17.01.15 - klo:21:16
Muutenkin Psa-konsernin kärryissä on luotettavuus  parantunut melkosesti wanhemmista malleista.


Varmasti kun ei niistä enää  olisi voinut huonontuakkaan

Onkos se Boxerin koppa ranskalainen, kun niillä on Fiatin kanssa pakuissa sekasin ne mallit? Toi sun yksilös taival on viittais hiukan siihen suuntaan.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 17.01.15 - klo:21:43
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.01.15 - klo:21:27
Lainaus käyttäjältä: app - 17.01.15 - klo:21:16
Muutenkin Psa-konsernin kärryissä on luotettavuus  parantunut melkosesti wanhemmista malleista.


Varmasti kun ei niistä enää  olisi voinut huonontuakkaan

Onkos se Boxerin koppa ranskalainen, kun niillä on Fiatin kanssa pakuissa sekasin ne mallit? Toi sun yksilös taival on viittais hiukan siihen suuntaan.

Kaipa se on. Sähköt valeon laatua. Noissa pakuissa tosin ei ole ku huonoja vaihtoehtoja tarjollakaan :)

app

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.01.15 - klo:22:45
Lainaus käyttäjältä: app - 17.01.15 - klo:21:43
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.01.15 - klo:21:27
Lainaus käyttäjältä: app - 17.01.15 - klo:21:16
Muutenkin Psa-konsernin kärryissä on luotettavuus  parantunut melkosesti wanhemmista malleista.




Varmasti kun ei niistä enää  olisi voinut huonontuakkaan

Onkos se Boxerin koppa ranskalainen, kun niillä on Fiatin kanssa pakuissa sekasin ne mallit? Toi sun yksilös taival on viittais hiukan siihen suuntaan.

Kaipa se on. Sähköt valeon laatua. Noissa pakuissa tosin ei ole ku huonoja vaihtoehtoja tarjollakaan :)


Tosi on. Mersutkin on onnituneet paskomaan, kun kuutioita tulee riittävästi. Vitolla ajaneena olen tästä vakuuttunut.

wbaum

Loggausta matlabiin suoraan puhelimen sensoreista. Siinä olis hauskaa sadepäivän datapornoa RR-matlabmiehille.

http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/47618-matlab-support-package-for-android-sensors

murmela

^Mitämitähäh, just tääl liimailen bitumilevyä tietokonekoteloon. Sujuuhan se talvi näinkin. Vaimeeta touhuu.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.01.15 - klo:16:34
^Mitämitähäh, just tääl liimailen bitumilevyä tietokonekoteloon. Sujuuhan se talvi näinkin. Vaimeeta touhuu.
Eikai tota nykyään tarvi, hyllyt täynnä hiljaisia komponentteja.

Joskus näitäkin piti olla kotelon sisällä:

Powered by EzPortal