Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Mazze

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:16:23
Alkureaktio oli kun pyörän päälle hyppäsin...minne hemmettiin se pyörä katos. :D
On se vaan niin pieni verrattuna Kawaan.

Näin perässä ajelleena näytti ihan siltä niin kuin oisit kevarilla ajellu.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 23.04.12 - klo:17:24
Näin perässä ajelleena näytti ihan siltä niin kuin oisit kevarilla ajellu.

Mazze on varmaan ajanut RSV4:lla radalla. Miten se siellä kulkee? Kääntyy kuin ajatus ja kulkis kovempaa kuin kuski uskaltaa ajaa? :)

Mazze

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:17:39
Lainaus käyttäjältä: Mazze - 23.04.12 - klo:17:24
Näin perässä ajelleena näytti ihan siltä niin kuin oisit kevarilla ajellu.

Mazze on varmaan ajanut RSV4:lla radalla. Miten se siellä kulkee? Kääntyy kuin ajatus ja kulkis kovempaa kuin kuski uskaltaa ajaa? :)

No joo oon yhden ratapäivän käyny kanttaileen aprilialla ja senki hitaassaryhmässä eli en pysty/kehtaa kommentoida pyörän rataominaisuuksia.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 23.04.12 - klo:17:47
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:17:39
Mazze on varmaan ajanut RSV4:lla radalla. Miten se siellä kulkee? Kääntyy kuin ajatus ja kulkis kovempaa kuin kuski uskaltaa ajaa? :)
No joo oon yhden ratapäivän käyny kanttaileen aprilialla ja senki hitaassaryhmässä eli en pysty/kehtaa kommentoida pyörän rataominaisuuksia.

Ok. Hyvin taisi kuitenkin mennä? Tällä kaudella uudestaan?  peukku_1

Turder

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:17:24
Ajoin Sport-asetuksella (karttaa ei saanut muutettua mode-näppäimestä enkä siten osannut muuttaa track-asetukseen. Sekä oli traction control päällä) hieman motarilla ja testailin miten se menee.

BMW:ssä oli mukavempi keulimisen esto, sillä se antoi eturenkaan nousta 10 - 30 cm korkeelle. RSV:ssä keula ei noussut yhtään. Rajoitti näin heti tehoja (huom tehokartta).

RSV4:ssa on 3 eri tehokarttaa (road, sport, track) ja niitä vaihdetaan starttinapilla. Käynnistyksen jälkeen muutaman sekunnin päästä ecu aktivoi starttinapin tuohon tarkoitukseen. Kun pyörässä oli vakioputki, oli siinä 99,999% varmuudella myös vakio ecu-ohjelmisto, joka tarkoittaa, että R-moodissa tehoa on rajattu joka paikasta, S-moodissa tehoa on hieman rajoitettu pienillä vaihteilla, mutta antaa silti täyden huipputehon ja T antaa täydet. Noilla on eroa myös kaasun vasteeseen, T:n ollessa kaikkein agressiivisin.

Luistonestoa voi napsutella suoraan ajon aikana vasemmassa cliparissa olevilla + ja - napeilla. Keulimisen estoa sen sijaan joutuu vähän kaivelemaan valikoista. Todennäköisesti tuossakin oli päällä keulimisen estosta asetus 3 eli eniten estävä taso. Eli vaikka pyörä olisi T tai S moodissa niin se ei vaikuta luiston- tai keulimisen eston toimintaan, vaan ne voi kustomoida itse miten haluaa (oliko niin että Bemarissa nuo vaihtuu kartan mukaan ja niitä ei voi itse muokata?).

Usein koeajoilla elektroniikka on ollut varotoimena aina melkeinpä kaikkein "nössöimmillä" asetuksilla ja kun RSV4:sen nappuloiden käyttö ei ehkä kaikkein loogisin (ainakaan jos ei kunnolla siihen tutustu etukäteen) niin moni sitten ajaa siten, että elektroniikka on koko ajan estämässä. Minusta tähän viittavia kommentteja on saanut lukea ja kuulla lähes kaikilta, jotka ovat koeajaneet aPRC-paketilla olevaa RSV4:sta tai V4 Tuonoa.

Mazze

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:17:56
Lainaus käyttäjältä: Mazze - 23.04.12 - klo:17:47
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:17:39
Mazze on varmaan ajanut RSV4:lla radalla. Miten se siellä kulkee? Kääntyy kuin ajatus ja kulkis kovempaa kuin kuski uskaltaa ajaa? :)
No joo oon yhden ratapäivän käyny kanttaileen aprilialla ja senki hitaassaryhmässä eli en pysty/kehtaa kommentoida pyörän rataominaisuuksia.
Ok. Hyvin taisi kuitenkin mennä? Tällä kaudella uudestaan?  peukku_1

Eiköhän tuo ihan hyvin menny ku pyörä ja kuski pääs ehjänä takaisin kotia. Oli tuo aprilia vielä itselleni ihan uusi tapaus ku radalle menin, niin oli vielä melkoinen totuttelu ajoasentoon ja etenkin moottorinluonteeseen mikä eroaa aika paljo rivinelosesta.
Eipä siitä ratareissusta mitään traumoja jäänyt ja tänä kesänä tavoitteena käydä radalla n.6-10kertaa.

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 23.04.12 - klo:20:33
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:17:56
Lainaus käyttäjältä: Mazze - 23.04.12 - klo:17:47
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:17:39
Mazze on varmaan ajanut RSV4:lla radalla. Miten se siellä kulkee? Kääntyy kuin ajatus ja kulkis kovempaa kuin kuski uskaltaa ajaa? :)
No joo oon yhden ratapäivän käyny kanttaileen aprilialla ja senki hitaassaryhmässä eli en pysty/kehtaa kommentoida pyörän rataominaisuuksia.
Ok. Hyvin taisi kuitenkin mennä? Tällä kaudella uudestaan?  peukku_1

Eiköhän tuo ihan hyvin menny ku pyörä ja kuski pääs ehjänä takaisin kotia. Oli tuo aprilia vielä itselleni ihan uusi tapaus ku radalle menin, niin oli vielä melkoinen totuttelu ajoasentoon ja etenkin moottorinluonteeseen mikä eroaa aika paljo rivinelosesta.
Eipä siitä ratareissusta mitään traumoja jäänyt ja tänä kesänä tavoitteena käydä radalla n.6-10kertaa.

Mikäs siinä moottoriluonteessa NIIN erilaista on? Ajetaan väännöllä kuten Kotaria?
Jostain lukenu että RSV:ssä olis pienimmät pykälät melko lyhyillä väleillä?

Mazze

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 23.04.12 - klo:20:45
Lainaus käyttäjältä: Mazze - 23.04.12 - klo:20:33
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:17:56
Lainaus käyttäjältä: Mazze - 23.04.12 - klo:17:47
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:17:39
Mazze on varmaan ajanut RSV4:lla radalla. Miten se siellä kulkee? Kääntyy kuin ajatus ja kulkis kovempaa kuin kuski uskaltaa ajaa? :)
No joo oon yhden ratapäivän käyny kanttaileen aprilialla ja senki hitaassaryhmässä eli en pysty/kehtaa kommentoida pyörän rataominaisuuksia.
Ok. Hyvin taisi kuitenkin mennä? Tällä kaudella uudestaan?  peukku_1

Eiköhän tuo ihan hyvin menny ku pyörä ja kuski pääs ehjänä takaisin kotia. Oli tuo aprilia vielä itselleni ihan uusi tapaus ku radalle menin, niin oli vielä melkoinen totuttelu ajoasentoon ja etenkin moottorinluonteeseen mikä eroaa aika paljo rivinelosesta.
Eipä siitä ratareissusta mitään traumoja jäänyt ja tänä kesänä tavoitteena käydä radalla n.6-10kertaa.

Mikäs siinä moottoriluonteessa NIIN erilaista on? Ajetaan väännöllä kuten Kotaria?
Jostain lukenu että RSV:ssä olis pienimmät pykälät melko lyhyillä väleillä?

Moottorijarru puree lähes samalla teholla kuin V2:ssa.

jarska

Vielä pitää sen verran ihmetellä, et oli siinä RSV:ssä kyllä upeen kevyt ja tarkka ohjaus, kääntyi kuin itsestään ja silti vakaa.
Luulis et keveyden kustannuksella vakaus kärsis, mut ei...

Olis ollu kiva saada ittestä videoo takaapäin kun ajelin, ei sillä et narsisti olisin, mut varmaan hauska kattoo kun näyttää siltä et persiistä kasvas vaan kaks rengasta. :D

tonibergholm

Ostettu Sweep T3 musta/puna/valkeena koossa 56 hintaan 299€ eurobikerilta. Ahtauduin myös 54:een, mutta selkäpanssari ei sopinut samaan pukuun enää ollenkaan. Ei sillä, että tuo 56:nenkaan mikään teltta olisi...

Turder


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Turder - 25.04.12 - klo:18:17
Joku vetänyt Panigalella patilleen: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.362446377124877.75234.122070967829087&type=3

oops_2

Eipä sitä kyllä enää paljon enempää romuks yhdessä kaadossa varmaan ois ilman tulta saanu.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Grandi67

Mahtaa vi***taa,jos vasta yks osamaksuerä on uudesta Duksusta maksettu :P ja 47 vielä jäljellä  :D

app

Onhan muuten rajun näkönen pätkä kuva-kuvalta. Komeesti pirstaloituu mopo. Ei ollut neulansilmä.

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 25.04.12 - klo:15:55
Ostettu Sweep T3 musta/puna/valkeena koossa 56 hintaan 299€ eurobikerilta. Ahtauduin myös 54:een, mutta selkäpanssari ei sopinut samaan pukuun enää ollenkaan. Ei sillä, että tuo 56:nenkaan mikään teltta olisi...

No onpas halpaa....hmmm

Powered by EzPortal